Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Максимов, М. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
153
А 43


    Максимов, М. В.
    Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість [Текст] / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 114-124
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
розвиток -- рефлексивні вміння -- творчість -- молодші школярі -- сприймання музики
Аннотация: В статті розглянуто проблему розвитку рефлексивних вмінь учнів. Показано, що серйозною перешкодою розвитку рефлексії сучасних дітей є "лінійність" мислення, яка знижує розумову активність дитини, позбавляє її необхідності тренування процесів осмислення, уяви, творчості. З'ясовано зв'язок між сприйманням музичних творів та розвитком творчості та рефлексії. Доведено, що вербальні засоби розвитку рефлексії, тобто вплив через когнітивну сферу є малоефективним, натомість вплив на емоційну сферу дає можливість через підсвідоме сформувати мотивацію до самоаналізу, рефлексії та творчості. Розроблено програму розвитку рефлексії під впливом сприймання музики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чаусова, Р.Б.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
153(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 18 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 348 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Содержание:
Гаврищак, Любов Іванівна. Порушення гармонійності сімейних стосунків як чинник відхилень в розвитку особистості дитини / Л. І. Гаврищак, Н. Ю. Максимова. - С .5-21. - Бібліогр.: С. 19 (6 назв)
Грибок, А. О. Психічне здоров'я військовослужбовців збройних сил України як головний фактор успішного виконання бойових завдань в складних та екстремальних умовах / А. О. Грибок. - С .21-46. - Бібліогр.: С. 41-45 (18 назв)
Грись, А. М. Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів / А. М. Грись, М. Ю. Максименко, Т. М. Моторна. - С .46-64. - Бібліогр.: С. 61-63 (14 назв)
Грись, А. М. Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис / А. М. Грись, О. С. Травенко. - С .64-81. - Бібліогр.: С. 76-80 (23 назви)
Калмиков, Г. В. Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності / Г. В. Калмиков. - С .82-103. - Бібліогр.: С. 99-102 (14 назв)
Максим, О. В. Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій / О. В. Максим. - С .103-123. - Бібліогр.: С. 120-122 (11 назв)
Максим, О. В. Методи розвитку емпатії молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища / О. В. Максим, Т. А. Рябовол. - С .123-142. - Бібліогр.: С. 140-141 (5 назв)
Максимов, М. В. Усвідомлення свого життєвого досвіду як індикатор ступеню адаптивності / М. В. Максимов. - С .142-158. - Бібліогр.: С. 156-157 (6 назв)
Місенг, Д. В. Стиль життя особистості: операціоналізація поняття / Д. В. Місенг. - С .158-177. - Бібліогр.: С. 173-176 (20 назв)
Оверчук, Вікторія Валеріївна. Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів / В. В. Оверчук. - С .177-191. - Бібліогр.: С. 189-191 (10 назв)
Павлюк, М. М. Досвід розробки технологій розвитку самостійності студента / М. М. Павлюк. - С .192-209. - Бібліогр.: С. 207-208 (7 назв)
Павлюк, М. М. Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки / М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко. - С .209-226. - Бібліогр.: С. 223-225 (12 назв)
Павлюк, М. М. Психологічні чинники емоційного вигорання у професійній діяльності / М. М. Павлюк, Д. С. Журавська, Н. Клімишина. - С .226-244. - Бібліогр.: С. 241-243 (9 назв)
Павлюк, М. М. Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності / М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська. - С .244-259. - Бібліогр.: С. 256-257 (7 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .259-274. - Бібліогр.: С. 271-273 (12 назв)
Раєвська, Я. М. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі / Я. М. Раєвська. - С .274-287. - Бібліогр.: С. 286 (5 назв)
Рябовол, Т. А. Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації / Т. А. Рябовол. - С .287-305. - Бібліогр.: С. 303-304 (5 назв)
Ткаченко, Н. В. Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання / Н. В. Ткаченко, Є. С. Косікова. - С .305-326. - Бібліогр.: С. 322-324 (29 назв)
Філоненко, Л. А. Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти / Л. А. Філоненко. - С .326-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (8 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
153(06)
А 43


    Максимов, М. В.
    Усвідомлення свого життєвого досвіду як індикатор ступеню адаптивності [Текст] / М. В. Максимов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 142-158. - Бібліогр.: С. 156-157 (6 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
процес адаптації -- особистий досвід -- наративна саморозповідь -- діагностика
Аннотация: У статті розглянуто проблему визначення умов успішного процесу адаптації людини до соціуму. Показано, що особистий досвід людини відображається в наративній саморозповіді, основу якої складає автобіографічні події, які символічно об’єднали частину оточуючої об’єктивної дійсності та одночасно частину особистого суб’єктивного буття людини. Визначено, що на різних вікових етапах наративи мають свою особливу будову та змістовні характеристики, в яких виявляються особистісні якості досліджуваного та його світосприйняття. Експериментально доведено, що наратив відбиває рівень адаптованості людини до соціуму, отже, його можна використовувати як метод діагностики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
371.015
М 12


    Максимов, М. В.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексії дітей [Текст] : монографія / М. В. Максимов ; НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2020. - 414с. - 25.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Дитяча психологія
фывфывфыв:
рефлексія у дітей


Доп.точки доступа:
НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 57231
Число посетителей 1376
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя