Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (21)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПОЗИТИВНИЙ<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
159.922.27:316.663
П 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пінчук, О. В.
    Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії [Текстььь] / О. В. Пінчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 260-268 : рис. - Бібліогр.: с. 267 (4 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
імідж -- позитивний імідж -- ЗМІ -- громадськість -- управління -- позитивний досвід
Аннотация: Представлено методологію і результати дослідження соціально-психологічних умов, які мають вплив на імідж держмонополії (на прикладі Укрзалізниці) серед пасажирів, з наступним визначенням чинників формування позитивного іміджу залізниці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
154
А 43


    Чернега, Н. С.
    Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу [Текст] / Н. С. Чернега // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 64-68. - Бібліогр.: с. 68 (10 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
ІМІДЖ -- НАВЧАЛЬНИЙ заклад -- ФОРМУВАННЯ -- ПОЗИТИВНИЙ -- ВІТЧИЗНЯНІ -- ЗАРУБІЖНІ -- ВЧЕНІ
Аннотация: Визначено особливості та відмінності в наукових підходах до формування іміджу вищого начального закладу. Вітчизняні автори приділяють більше уваги вивченнню внутрішнього іміджу компанії, а зарубіжні - зовнішньому аспекту іміджу організації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
151.60
А 43


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
наратив -- емоційно-позитивний тип наративу -- емоційно-негативний тип наративу -- амбівалентний тип наративу
Аннотация: У статті розкрито результати дослідження, спрямованого на виявлення впливу особистісних якостей дитини на породження різних типів текстів-наративів дітьми молодшого шкільного віку. Виявлено також зовнішні чинники, які впливають на усвідомлення дитиною власного досвіду.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
155
О-72


   
    Особистість та її історія [Текст] : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - 208 с. - 12.00 грн
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Методологічні орієнтири дослідження генези особистості / С. Д. Максименко. - С. 15-16
Смульсон, Марина Лазарівна. Саморозвиток як провідна діяльність у старості / М. Л. Смульсон. - С. 16-17
Чепелєва, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій / Н. В. Чепелєва. - С. 18-20. - Бібліогр.: С. 18 (1 назва)
Березко, Іванна Василівна. Ставлення до смерті у наративних осіб, що мають онкологічне захворювання / С. 26-27. - Бібліогр.: С. 27 (1 назва)
Білоконь, Ігор Вікторович. Проблеми психологічного пізнання особистості в 20-му столітті / І. В. Білоконь. - С. 30-32
Бучма, В. В. Особистісна самореалізація у підлітковому віці / В. В. Бучма. - С. 38-40. - Бібліогр.: С. 40 (6 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Вікові особливості самореалізації підлітків / Л. В. Дзюбко. - С. 53-54
Завгородня, Олена Василівна. Концепція власного життя людини: типи та рівні функціонування / О. В. Завгородня. - С. 62-63
Зазимко, Оксана Володимирівна. Відчуття часу у наративних історіях юнаків / О. В. Зазимко. - С. 65-66
Зарецька, Ольга Олександрівна. Уявлення дорослих різного віку про особистісне зростання (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С. 66-68. - Бібліогр.: С. 68 (3 назви)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Екзистенційний підхід до визначення автентичності особистості / В. Л. Зливков. - С. 69-71 . - Бібліогр.: С. 71 (3 назви)
Копилов, С. О. Категорія особистості у працях Г. О. Балла / С. 89-90. - Бібліогр.: С. 90 (3 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Історія особистості у контексті дискурсивної методології / І. В. Лебединська. - С. 105-106. - Бібліогр.: С. 106 (4 назви)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Автентичність як ресурс життєстійкості особистості / С. О. Лукомська. - С. 109-110. - Бібліогр.: С. 110 (5 назв)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Самореалізація учня в навчально-пізнавальний діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С. 115-116. - Бібліогр.: С. 116 (6 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Ґенеза саморозвитку особистості у контексті сучасних парадигм / І. М. Поклад. - С. 145-146. - Бібліогр.: С. 148 (2 назви)
Скальська, Л. О. Концептуально-системотворчі підходи у дослідженні етнонаціональної самосвідомості / Л. О. Скальська, В. О. Горбачьов. - С.162-163
Степура, Євгеній Вікторович. Позитивний та негативгий аспект релігійності в контексті психологічного благополуччя особи / Є. В. Степура. - С. 167-168. - Бібліогр.: С. 168 (6 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Парадигми української психології: становлення та розвиток / В. В. Турбан. - С. 176-178
Турбан, Вікторія Вікторівна. Самообмеження особистоті: постановка проблеми / В. В. Турбан. - С. 178-179
Shatyrko, L. The legitimacy of the scientific results of psychological researches / L. Shatyrko. - P.186-187. - Liter.: P. 187
Швалб, Юрій Михайлович. Образ жизни как предмет психологического исследования / Ю. М. Швалб. - С. 189-190
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії злочинця і жертви в кіберпросторі / Н. М. Бугайова. - С. 206-208. - Бібліогр.: С. 208 (2 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- історія особистості -- психологія особистості -- конференція

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


5.
155
О-72


    Степура, Євгеній Вікторович.
    Позитивний та негативгий аспект релігійності в контексті психологічного благополуччя особи [Текст] / Є. В. Степура // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - С. 167-168. - Бібліогр.: С. 168 (6 назв)
УДК
РУБ 155


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
316.663:796.0109-057(043.5)
П 47


    Позднишев, Євген В'ячеславович.
    Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Є. В. Позднишев ; наук. консультант Г. В. Ложкін ; Ін-т психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 533, [12] с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 459-502 (462 назви). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Спортивна психологія--Імідж
фывфывфыв:
імідж -- референтний імідж -- позитивний імідж спортсмена, тренера, спортивної команди -- імідж футбольних фанатів -- психологія іміджу у спорті
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню умов, моделей, технологій та критеріїв успішності формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності (спортсмена, тренера, спортивної команди, спортивних уболівальників). Проаналізовані теоретико-методологічні основи дослідження іміджу. Сформульовано систему наукових та теоретико-методологічних підходів аналізу категорії «імідж». Визначено новий науковий напрямок досліджень психології іміджу – психологію іміджу у спорті. Досліджено соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації на формування іміджу в спорті. Показано, що усі види ЗМІ приймають участь у формуванні іміджу суб’єктів спортивної діяльності, але перевага певному виду надається реципієнтом у залежності від його віку, місця проживання, доходу та освіти. Створені референтні системні моделі формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності, які базуються на іманентних емпіричних референтах іміджу суб’єктів спортивної діяльності. Сформульовано комплексні медійні коди, які відіграють ключову роль у процесі формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності. Створена система психотехнологій формування іміджу суб’єктів спортивної діяльності. Показано, що ефективними соціально-комунікативними психотехнологіями формування позитивного іміджу суб’єктів спортивної діяльності виступають елементи РR, пропаганда, реклама; а інструментами – візуалізація, вербалізація та емоціоналізація. Розроблена референтно-технологічна концепція формування позитивного іміджу суб’єктів спортивної діяльності. Введено в науковий обіг такі поняття, як «референтний імідж», «позитивний імідж спортсмена», «позитивний імідж тренера», «позитивний імідж спортивної команди», «імідж футбольних фанатів».

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
316.663:796.0109-057(043.5)
П 47


    Позднишев, Євген В'ячеславович.
    Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності [Рукопись] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Є. В. Позднишев ; наук. консультант Г. В. Ложкін ; Ін-т психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 36-39 (29 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Спортивна психологія--Імідж
фывфывфыв:
імідж -- референтний імідж -- позитивний імідж спортсмена, тренера, спортивної команди -- імідж футбольних фанатів -- психологія іміджу у спорті

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

8.
159.922.27:316.663(043.5)
П 32


    Пінчук, Олена Валентинівна.
    Імідж залізниці як чинник задоволення потреб пасажирів у мобільності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. В. Пінчук ; наук. кер. С. М. Хоружий ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 208 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-204 (183 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
імідж організації -- імідж залізниці в конкурентній та монопольній сферах діяльності -- потреби в мобільності -- позитивний, негативний, інтегральний імідж -- задоволеність потреб пасажирів у мобільності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню взаємозв’язку між іміджем залізниці та задоволеністю потреб пасажирів у мобільності. У роботі проаналізовано різні підходи до визначення стану іміджу та задоволеності потреб пасажирів у мобільності й визначено підходи до управління іміджем.На відміну від більш вузького значення переміщення або перевезення, забезпечення мобільності громадян розглядається як комплексна послуга, що включає в себе не лише комфорт, безпеку, швидкість, але й засіб соціальної мобільності, збільшення можливостей для широких груп населення. За допомогою емпіричного дослідження вивчено чинники задоволення потреб пасажирів у мобільності, що впливають на їхнє ставлення до залізниці; доведено вплив іміджу на задоволеність. Визначено, що імідж створюється двома основними способами: особистим, пов’язаним з власним досвідом та ставленням пасажира, задоволенням його потреб у мобільності; інформаційним, обумовленим наявною в базі знань інформацією щодо об’єкта іміджа. Встановлено суттєвий причиновий зв’язок між показником негативного іміджу й інтегральним показником задоволеності пересуваннями залізницею. Розроблено методику оцінки іміджевих характеристик залізниці, побудовано модель коригування іміджу. Запропоновано перейти від окремих дій з покращення сервісу пасажирських перевезень до стратегії комплексного обслуговування пасажирів, з метою створення позитивного іміджу залізниці та задоволення потреб пасажирів у мобільності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хоружий, Сергій Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.27:316.663(043.5)
П 32


    Пінчук, Олена Валентинівна.
    Імідж залізниці як чинник задоволення потреб пасажирів у мобільності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. В. Пінчук ; наук. кер. С. М. Хоружий ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-19 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
імідж організації -- імідж залізниці в конкурентній та монопольній сферах діяльності -- потреби в мобільності -- позитивний, негативний, інтегральний імідж -- задоволеність потреб пасажирів у мобільності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню взаємозв’язку між іміджем залізниці та задоволеністю потреб пасажирів у мобільності. У роботі проаналізовано різні підходи до визначення стану іміджу та задоволеності потреб пасажирів у мобільності й визначено підходи до управління іміджем.На відміну від більш вузького значення переміщення або перевезення, забезпечення мобільності громадян розглядається як комплексна послуга, що включає в себе не лише комфорт, безпеку, швидкість, але й засіб соціальної мобільності, збільшення можливостей для широких груп населення. За допомогою емпіричного дослідження вивчено чинники задоволення потреб пасажирів у мобільності, що впливають на їхнє ставлення до залізниці; доведено вплив іміджу на задоволеність. Визначено, що імідж створюється двома основними способами: особистим, пов’язаним з власним досвідом та ставленням пасажира, задоволенням його потреб у мобільності; інформаційним, обумовленим наявною в базі знань інформацією щодо об’єкта іміджа. Встановлено суттєвий причиновий зв’язок між показником негативного іміджу й інтегральним показником задоволеності пересуваннями залізницею. Розроблено методику оцінки іміджевих характеристик залізниці, побудовано модель коригування іміджу. Запропоновано перейти від окремих дій з покращення сервісу пасажирських перевезень до стратегії комплексного обслуговування пасажирів, з метою створення позитивного іміджу залізниці та задоволення потреб пасажирів у мобільності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хоружий, Сергій Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Кличковський, С. О.
    Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи [Текст] / С. О. Кличковський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 68-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (24 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
міжособистісна взаємодія -- соціально-психологічний клімат -- тренінг -- група -- позитивний вплив -- розвиток
Аннотация: Статтю присвячено висвітленню результатів апробації програми розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 122983
Число посетителей 815
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя