Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=властивості особистості<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
159.937:78
М 17


    Максимов , Микола Володимирович.
    Психологічні особливості сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Максимов Микола Володимирович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-176. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання музики--Дисертації
фывфывфыв:
сприймання музики -- властивості особистості -- музичний дискурс -- емоційна сфера -- соціальна адаптованість -- мистецтво
Аннотация: Дисертацію присвячено виявленню психологічним особливостям сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості. Розглянуто особливості стприймання людиною музичного простору; основні компоненти та параметри музичного дискусу як основи емоційно-чуттєвого сприйняття світу, а також зв"язок виявлених компонентів музичного дискурсу з певними особистісними властивостями людини відповідно до її музичних уподабань. У ході дослідження з"ясовано, що існує зв"язок мід певними особистісними особливостями людини та її музичним сприйманням. особи, яким притаманні внутрішні конфлікти, амбівалентність почуттів, недостатній розвиток рефлексії віддають перевагу творам, в яких домінують дисонансні сполучення, готрота та "колючість" мелодики та ритму. Загальному фону світосприймання соціально дезадаптованих осіб відповідає музика, я ка має небезпечний вплив на психічний стан людини через підвищену гучність, неприродні звукочастотні характеристики, надмірну повторність, що несе гіпнотичний , трансовий ефект. музика, що налаштовує на роздуми, відображає серйозні глибинні почуття, не сприймається соціально дезадаптованою особою, оскільки вступає всупереч з її намаганнім відволіктися від усвідомлення своєї життєвої позиції. Встановлено, що поняття "музичний дискурс" має розглядатися як конститувальна характеристика особистості. Виявлені закономірності музичного сприймання, що відповідають певним особистісним параметрам, дати можливість розорбити методику виизначення рівня соціальної адаптації людини відповідно до її індивідуального музичного дискурсу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.944.4:37.011.3-051
Г 82


    Грисенко , Наталія Володимирівна.
    Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Грисенко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Київ, 2011. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
фывфывфыв:
емоційне вигорання -- педагог -- позитивні цінності -- властивості особистості -- інтелект -- метакогнітивні здібності -- психологічне благополуччя -- суб`єктивне благополуччя
Аннотация: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922
Т 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю [Текстььь] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
професійна культура -- викладач -- майбутні фахівці -- творчість -- суб'єктність -- ціннісне ставлення -- властивості особистості
Аннотация: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Подшивайлова, Л. І.
    Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
особистість -- індивідність -- властивості особистості -- властивості індивідності -- освітнє середовище -- студент
Аннотация: Теоретико-емпіричним шляхом визначено психологічні особливості сучасного студента, властивості його особистості. Здійснений теоретичний аналіз дав можливість визначити властивості особистості як соціального прояву людини та властивості індивідності як соціального прояву індивіда. До властивостей особистості віднесено: 1) соціальна контактність; 2) допитливість; 3) емпатійність; 4) творча допитливість; 5) естетична чутливість (як совісна соціальна контактність); 6) сензитивна емпатійність; 7) творчість; 8) сензитивність; 9) совісність. До властивостей індивідності належать: 1) психотизм; 2) психічна неврівноваженість; 3) розгальмованість; 4) схильність до домінування (як емоційна нечутливість психічної неврівноваженості); 5) депресія (як невротичний психотизм); 6) схильність до ризику (як асоціальна розгальмованість); 7) емоційна нечутливість; 8) асоціальність; 9) невротизм. На основі аналізу результатів проведеного емпіричного дослідження, здійснено розгорнуту характеристику визначених властивостей за рівнями їх прояву у студентів. Результати цього теоретико-емпіричного дослідження спонукають до виявлення тих умов освітнього середовища, які так деструктивно впливають на особистість людини, та подальшого пошуку шляхів усунення негативних чинників в освітньому середовищі сучасної України.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шепельова, М.В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
П 86


    Подшивайлов, Ф. М.
    Психологічна характеристика типів студентів за співвідношенням інтегральних властивостей особистості та індивідності [Текстььь] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова // Психологічний часопис : науковий журнал / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - №7 (39), Вип. 6. - С. 61-84
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
фывфывфыв:
особистість -- індивідність -- властивості особистості -- властивості індивідності -- типологія студентів -- освітнє середовище


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Подшивайлов, Л.І.; Подшивайлов, М.В.; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 156244
Число посетителей 1353
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя