Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=втома<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
159.91:159.953.5-053.6
З-17


    Заікіна, Ганна Леонідівна.
    Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Заїкіна Ганна Леонідівна ; наук. кер. Калиниченко І. О. ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2010. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-210. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- успішність навчання -- функціональний стан -- психофізіологічні властивості -- розумова втома -- психофізіологічні чинники -- пізнавальний статус
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Калиниченко, Ірина Олександрівна \наук. кер.\; Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923-021.254+159.944
П 37


    Плющ, Світлана Миколаївна.
    Зв'язок особистісних та індивідуально-психологічних особливостей у розумовій стомлюваності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Плющ Світлана Миколаївна ; наук. кер. Казіміренко В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 207, [63] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-207. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розумова діяльність--Особистісність--Дисертації
фывфывфыв:
розумова стомлюваність -- втома -- саморегуляція -- особистісні якості -- стиль діяльності
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням формування властивої розумової стомлюваності як характеристики особистості. З'ясовано, що стомлюваність залежить від особливостей компенсаторних відносин між різними рівнями її опосередкування. Обґрунтовано можливість інтерпретації стомлюваності як критерію сформованості індивідуального стилю діяльності. Запропоновано методику тестового визначення індивідуальних особливостей розумової стомлюваності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Казіміренко, Вячеслав Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923
Щ 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербина-Прилука, В. М.
    Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації [Текстььь] / В. М. Щербина-Прилука // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
професійне вигорання -- педагоги -- стрес -- емоційна втома -- заклади соціальної реабілітації
Аннотация: Проаналізовано сутність феномена емоційне вигорання фахівців, зокрема педагогів закладів соціальної реабілітації. Визначено основні симптоми професійного вигорання педагогів, фактори, що сприяють його розвиток.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

4.
159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.3)
Л 17


    Лазос, Гелена Петрівна.
    Негативні емоційні стани волонтерів-психологів/психотерапевтів у роботі з постраждалими [Текстььь] / Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 119-135 : табл. - Англійською мовою. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
КОНСУЛЬТАТИВНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОТЕРАПІЯ -- НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЙНІ СТАНИ -- ПРОФЕСІЙНИЙ ризик -- втома від співпереживання -- вторинний травматичний стрес -- ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ -- психодіагностика -- стрес-фактори -- психопрофілактика
Аннотация: Розглядаються емоційні стани спеціалістів, які працюють з постраждалими з допомогою понять як задоволення від співпереживання. Розкрито і диференційовано такі поняття як втома від співпереживання, вторинний травматичний стрес і емоційне вигорання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Вашека, Т. В.
    Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді [Текст] / Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
хронічна втома -- студентська молодь -- учбова діяльність -- стрес
Аннотация: В статті розглядається проблема хронічної втоми у студентської молоді, що формується під впливом учбового навантаження, напруження, недосипання та недотримання режими сну та відпочинку. Автори ставлять за мету встановити індивідуально-психологічні чинники стану хронічної втоми у студентської молоді. За результатами кореляційного аналізу встановлено обернені зв'язки хронічної втоми з силою та рухливістю нервових процесів, екстраверсією, щирістю та ефоричною реакцією на подразники. Прямі зв'язки встановлено з такими показниками емоційної сфери студентів та станами: тривога, особистісна тривожність, невротизація, нейротизм, алексиметрія, низька стресостійкість, психологічний стрес та емоційне вигорання. Також сприяють розвитку хронічної втоми рефрактерна та дисфорична реакції на стрес. В результаті регресійного аналізу встановлено, що найбільш значимими предикторами хронічної втоми є рівень невротизації, виснаження, тривога як стан та властивість особистості та переживання студентами психологічного стресу. Знижує рівень хронічної втоми позитивна оцінка власних успіхів у навчанні. Порівняння рівня хронічної втоми у студентів різних курсів показало її зростання від 1 до третього курсу. У дівчат хронічна втома більш виражена та швидше формується. Заняття спортом та танцями знижує рівень хронічної втоми, що вказує на значний ефект фізичних навантажень у попереджені втоми та виснаження у студентів. З огляду на отримані результати авторами запропоновано профілактичні заходи хронічної втоми у студентської молоді: застосування музичного супроводу як учбової діяльності, так і відпочинку, повноцінне харчування, оптимальний режим прийняття їжі, фізичні вправи та спорт.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тукаєв, С. В.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Бабатенко, О. В.
    Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості [Текст] / О. В. Бабатенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
психологічне забезпечення -- працездатність -- втома -- оператори -- металургійне виробництво -- довільна психічна регуляція
Аннотация: В статті представлено теоретичне узагальнення проблеми психологічного забезпечення системи формування та підтримання необхідного рівня працездатності (СФПП) фахівців-кондитерів. Обгрунтовано вибір соціотехнічної системи діяльності фахівців харчової промисловості як об'єкта спрямування заходів психологічного забезпечення. Запропоновано концепцію психологічного забезпечення СФПП для різних видів діяльності, яка спирається на необхідність постійного залучення соціальних працівників до процесу експлуатації соціотехнічної системи. Побудовано класифікацію та визначено принципи застосування профілактичних та корекційних методів, які повинні використовуватись при психологічному забезпеченні СФПП.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 59891
Число посетителей 1369
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя