Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=гендерна ідентичність<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
159.922:305:005.95-051-055.2
Б 81


    Бондаревська, Ірина Олегівна.
    Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Бондаревська Ірина Олегівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 448,[14] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-224. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Гендерні особливості--Дисертації
фывфывфыв:
жінки-майбутні менеджери -- гендерна ідентичність -- типи гендерної ідентичності -- гендерна компетентність -- тренінгова програма
Аннотация: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
316.614.6-053.6+159.922:305
Р 69


    Романова, Валерія Генадіївна.
    Особливості статеворольової соціалізації підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Романова Валерія Генадіївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 208,[30] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-208. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Дисертації
фывфывфыв:
гендерна культура -- гендерні стереотипи -- гендерна роль -- гендерна ідентичність -- ідентифікація -- гетеросоціальність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні вивчаються особливості формування гендерної ідентичності підлітків, проаналізовано соціокультурні фактори цього процесу. Розглянуто підліткову групу як носія гендерної субкультури і фактора формування зрілої гендерної ідентичності. Виявлено фактори, що перешкоджають формуванню зрілої гендерної ідентичності підлітків. Встановлено, що формуванні гендерної ідентичності підлітків спостерігається тенденція переорієнтації із стереотипно-традиційних маскулінно-фемінних на андрогінні гендерні ролі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
373.2.034:613.88(477)
М 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Малкович, М. М.
    Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку [Текстььь] / М. М. Малкович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 166-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
гендерна ідентичність -- гендерні уявлення -- маскулінність -- фемінність -- андрогінність -- казкотерапія -- психомалюнок -- піскотерапія
Аннотация: У статті розкрито особливості формування гендерної ідентичності хлопчиків у дошкільному віці. За результатами аналізу формування гендерних уявлень у дітей дошкільного віку обґрунтовано і подано програму гендерних уявлень у хлопчиків-дошкільників. Розкрито зміст, методи формування гендерних уявлень у хлопчиків, висвітлено особливості розвитку цього складного особистісного утворення у хлопчиків дошкільного віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.923.2
О-54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Оліфірович, Наталія Іванівна.
    Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища [Текстььь] / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
гендерна ідентичність -- гендерні стереотипи -- маскулінність -- фемінність
Аннотация: Проаналізовано поняття гендерної ідентичності, обговорено особливості її формування та впливу на особистість і поведінку. Розглянуто наслідки сучасної перебудови гендерних стереотипів. Описано та проаналізовано результати дослідження гендерної ідентичності у чоловіків і жінок трьох вікових груп.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бєлановська, Ольга Вікторівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922+005.73]:305(043.5)
Т 48


    Ткалич, Маріанна Григорівна.
    Психологія гендерної взаємодії персоналу організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / М. Г. Ткалич ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 500 с. : табл. - Бібліогр.: с. 381-416. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Гендерна взаємодія--Персонал організацій--Дисертації
фывфывфыв:
гендерна взаємодія -- персонал організацій -- соціальні відносиниі -- психологічна стать -- гендерна ідентичність -- гендерні ролі -- гендерні стереотипи -- гендерний психологічний портрет -- гендерна політика організацій
Аннотация: У роботі визначено теоретико-методологічні основи дослідження гендерної взаємодії персоналу організацій. Розроблено та обґрунтовано модель гендерної взаємодії персоналу організацій. Проаналізовано особистісні чинники, визначено організаційні чинники гендерної взаємодії персоналу організацій. Визначено психолого-організаційні умови та технології розвитку гендерної взаємодії персоналу організацій.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922:305
Л 64


    Літвінова, Ольга Володимирівна.
    Гендерна психологія [Текст] : навч. посіб. / О. В. Літвінова ; Східноукраїнський нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2010. - 236 с. - ISBN 978-966-590-812-8 : 14.00 грн
УДК
РУБ 159.922:305
Рубрики: Гендерна психологія
фывфывфыв:
гендерна психологія -- статева диференціація -- гендерна ідентичність -- гендерна соціалізація -- гендерні стереотипи -- гендерні відносини

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Східноукраїнський нац. ун-т ім. В. Даля
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 391 с. : табл. - Бібліогр.: с. 359-391. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Аннотация: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 41 с. : табл. - Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Аннотация: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
378.015.31]:005.95051(043.5)
Ч-42


    Чемеринська, Дзвіна Іванівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки менеджерів: гендерний дискурс [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. І. Чемеринська ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 210, [15] с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-211 (341 назва). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- менеджер -- принцип егалітарності -- гендерна ідентичність -- гендерна рівність
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблемипсихологічних особливостей професійної підготовки менеджерів з урахуванням гендерних аспектів.Уперше в конкретно-науковому плані визначено суть професіоналізму менеджера як суб'єктивно-суб'єктної якості фахівця, що характеризується самоорганізацією функціонально дієвих психологічних структур з їх співорганізацією із професійними практиками в єдину цілісність. Визначеногендерні аспекти в управлінській сфері. Створено модель формування професійних якостей упроцесі професійної підготовки менеджера з урахуванням гендерних відмінностей. У моделі виокремлено цільовий, методологічний, організаційний, змістовий, результативний блоки. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку професійних якостей менеджера засобами психологічного тренінгу. Впровадження комплексної програми у навчальний процес фахової підготовки менеджерів підтвердило можливість актуалізації здатності студентства до формування егалітарноїсвідомості шляхом реконструкції гендерних стереотипів як традиційних обмежень, самовизначення у сфері міжстатевих взаємин.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
378.015.31]:005.95051(043.5)
Ч-42


    Чемеринська, Дзвіна Іванівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки менеджерів: гендерний дискурс [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. І. Чемеринська ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 19 (8 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- менеджер -- принцип егалітарності -- гендерна ідентичність -- гендерна рівність
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню актуальної проблемипсихологічних особливостей професійної підготовки менеджерів з урахуванням гендерних аспектів.Уперше в конкретно-науковому плані визначено суть професіоналізму менеджера як суб'єктивно-суб'єктної якості фахівця, що характеризується самоорганізацією функціонально дієвих психологічних структур з їх співорганізацією із професійними практиками в єдину цілісність. Визначеногендерні аспекти в управлінській сфері. Створено модель формування професійних якостей упроцесі професійної підготовки менеджера з урахуванням гендерних відмінностей. У моделі виокремлено цільовий, методологічний, організаційний, змістовий, результативний блоки. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку професійних якостей менеджера засобами психологічного тренінгу. Впровадження комплексної програми у навчальний процес фахової підготовки менеджерів підтвердило можливість актуалізації здатності студентства до формування егалітарноїсвідомості шляхом реконструкції гендерних стереотипів як традиційних обмежень, самовизначення у сфері міжстатевих взаємин.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

11.
15(08)
А 43


    Терещенко, М. В.
    Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації [Текст] / М. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
гендерні уявлення -- гендерні стереотипи -- маскулінність -- фемінінність -- ідентифікація -- гендерна ідентичність -- інститути соціалізації
Аннотация: Стаття присвячена розгляду основних сучасних уявлень про маскулінність та фемінінність. Піднімається питання про рівність між чоловіком і жінкою. Найбільш поширені гендерні уявлення засвоюються ще в дитинстві завдяки основним інститутам соціалізації, які описані в статті. Завдяки цим інститутам формується гендерна ідентичність, яка проходить свої стадії. Для розвитку позитивних і гармонійних гендерних уявлень дуже важливо, щоб брали участь і чоловік, і жінка. Проте, у зв'язку з масовою відсутністю батька у житті дітей, дослідники говорять про "кризу батьківства". Важливу роль у розвитку гендерних уявлень відіграє також наявність братів і сестер, досвід спілкування з педагогами дошкільного навчального закладу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Аннотация: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 124873
Число посетителей 1796
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя