Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=гуманність<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
37.013+37.091.33-027.22:130.12
К 31


    Качан , Тетяна Миколаївна.
    Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Качан Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Папуча М. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-183. -
УДК
ББК 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Рубрики: Соціальна психологія--Гуманність--Дисертації
фывфывфыв:
позиція -- гуманістична позиція -- діалогізм -- діалогічна інтенція -- спрямованість особистості
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051
С 34


    Сизко, Ганна Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л. ; Берд. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність педагога--Дисертації
фывфывфыв:
гуманність педагога -- система цінностей -- гуманістичне виховання -- гуманізація відносин -- гуманізація освіти -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.73-053.6+37.064.3+316.47
С 48


    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Психолого-педагогічні умови формування гуманних взаємин підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Слободяник Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
підлітки -- гуманні взаємини -- колективна діяльність -- музичний колектив -- демократичний стиль керівництва
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню процесу формування гуманних взаємин підлітків у ході колективно-виконавської музично-аматорської діяльності. Розкрита специфіка розвитку гуманних взаємин підлітків - учасників музичних колективів. Розроблена модель формування гуманних взаємин, визначені шляхи і психолого-педагогічні умови ефективного їх формування. Конкретизовані показники і критерії рівнів сформованості гуманних взаємин підлітків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.955
Ф 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Федорчук, О.
    Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів [Текстььь] / О. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 264-279 : табл. - Бібліогр.: с. 278-279 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
ФАСИЛІТАЦІЯ -- ФАСИЛІТАТор -- педагогічна ФАСИЛІТАЦІЯ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ЕМПАТІЙНІСТЬ -- гуманність -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- ТРАНСЦЕНДЕНТНість -- духовність -- дистрес
Аннотация: Проаналізовано основні завдання сучасної системи педагогічної освіти, визначено структуру педагогічної фасилітації та її роль у процесі усвідомленого саморозвитку й самореалізації особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
372
А 43


    Іванова, Т. М.
    Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників [Текст] / Т. М. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
гуманізм -- гуманність -- самосвідомість -- першокласники
Аннотация: У статті проаналізовано особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників; визначено психологічну специфіку дітей зазначеного віку; розкрито теоретичні основи процесу розвитку гуманної самосвідомості першокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гаврилькевич, В. К.
    Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" [Текстььь] / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
благородна людина -- благородність душі -- гуманність -- гуманна людина -- гуманна педагогіка -- психологічний зміст понять -- співвідношення понять
Аннотация: Стаття присвячена проблемі розкриття психологічного змісту основних понять гуманної педагогіки. Метою статті є розкриття психологічного змісту і з'ясування співвідношення понять "гуманна людина" і "благородна людина". З'ясовано, що благородна людина - це людина, яка здатна свідомо будувати своє життя за законами загальнолюдської етики і загального блага. Гуманна людина - це людина, яка прагне розкрити та пізнати в собі і в інших безсмертну духовну сутність, а також здатна підпорядкувати власні особисті інтереси та потреби вищим духовним. Поняття "благородна людина" і "гуманна людина є подібними за своїм сутнісним значенням. Благородна людина водночас є і гуманною: гуманність як пошук і відчуття у собі та інших вищого духовного начала породжує благородність душі, а благородність як дієве прагнення до загального блага робить людину гуманною у стосунках із собою та іншими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Крук, С.Л.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 42229
Число посетителей 887
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя