Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (41)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=гуманістичний<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
615.34
Г 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Особливості психологічної допомоги вітчизняному клієнту в опануванні смислом особистісного існування в рамках екзистенційно-гуманістичного підходу [Текстььь] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 88-108. - Бібліогр.: с. 105-106 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
смисл особистісного існування -- особистісний розвиток -- екзистенційно-гуманістичний підхід -- метод семантичного диференціалу -- діалог -- психологічна допомога
Аннотация: Аналізується наукова література з проблеми психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування на основі екзистенційно-гуманістичного підходу. Обговорюються результати методу семантичного диференціалу. Описано особливості діалогу між психологом і клієнтом як умови для відкриття людиною смислу власного існування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
615.34
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, Л. І.
    Телефонне консультування в умовах соціально-психологічної кризи в Україні [Текстььь] / Л. І. Литвиненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
телефонне консультування -- телефон довіри -- криза -- діалог -- екзистенційно-гуманістичний підхід -- кризова інтервенція
Аннотация: Висвітлено основні принципи телефонної психологічної допомоги як особливого напрямку психологічного консультування. Значна увага надається характеру телефонної бесіди та допомозі абонентам, які переживають кризовий стан чи проблемну ситуацію, показано історію розвитку телефонів довіри в Україні і в світі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Содержание:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
психологія дошкільника

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
372
А 43


    Тищук, Л.
    Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці [Текст] / Л. Тищук, Л. Ковальова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
прояви агресії -- поведінка дошкільника -- гуманістичні принципи -- профілактика проявів агресії -- оперативна реакція дорослого -- психолого-педагогічний супровід -- модель неперервної допомоги
Аннотация: Стаття присвячена особливостям проявів агресії в поведінці дитини дошкільного віку в сучасному дошкільному закладі. Аргументовано необхідність гуманістичного підходу у вихованні дошкільника. Описано три напрямки позитивного впливу на дитину: профілактика проявів агресії, оперативна гуманна реакція дорослого на прояви агресії в поведінці дошкільника, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учасниками конфлікту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальова, Л.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Умови і методи психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування [Текстььь] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 152-167. - Бібліогр.: с. 164-166 (29 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
смисл особистісного існування -- екзистенційно-гуманістичний напрямок -- умови і методи -- діалог -- притча -- психологічна допомога
Аннотация: У статті йдеться про теоретико-методичні засади психологічної допомоги людини в опануванні смислом особистісного існування у контексті екзистенційно-гуманістичного напряму психотерапії та консультування. У якості методу психологічної допомоги розглядається діалог. Матеріалом для обговорення у ході діалогового спілкування пропонуються притчі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

6.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Журавльова, Н. Ю.
    Психотерапевтический потенциал феномена переживания в экзистенциально-гуманистическом подходе [Текстььь] / Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 180-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (24 назви)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
переживання -- феноменологія -- екзистенційно-гуманістичний підхід -- психотерапія
Аннотация: У статті представлений науковий огляд теоретичних уявлень про поняття "переживання". Досліджується психотерапевтичний потенціал феномена переживання в екзистенційно-гуманістичному підході. Відновлення природного процесу переживання людини розглядається як адекватна мета психотерапії при роботі з темою вирішення життєво значимих завдань.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Комплієнко, О. І.
    Психологічні передумови становлення гармонійних сімейних взаємостосунків [Текстььь] / О. І. Комплієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 81-91. - Бібліогр.: с. 89-91 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
сімейне виховання -- гармонійне сімейне виховання -- гармонійні сімейні взаємостосунки -- емпатійно зорієнтована комунікація -- гуманістичний стиль виховання -- самооцінка -- Я-ідеальне -- Я-реальне
Аннотация: У статті окреслені особливості гармонійного сімейного виховання. Описана залежність між батьківським стилем поведінки і діяльністю дитини. Охарактеризований гуманістичний психологічний напрямок та його вплив на становлення гармонійних сімейних взаємостосунків. Зазначено, що останнє досягається завдяки згладжуванню різниці між "Я-ідеальним" і "Я-реальним" за умови існування певних конкретних психологічних обставин. Також наголошено, що змінити поведінку людини можна лише зрозумівши і прийнявши її почуття як особистісно значущі. Зазначено, що психотерапевт у випадках існування у клієнта певних проблем у сімейному вихованні допомагає йому "звільнити" свої почуття і зробити конкретні кроки щодо зміни своєї поведінки та власної особистості. У сімейному вихованні модель емпатійно зорієнтованої комунікації означає діалогічність спілкування, його відкритість, розкутість почуттів людини, їхню щирість. Тому до парадигми моделі виховання дітей має бути покладено психологічні засади розвитку комунікативних систем та мереж, які фасилітуватимуть самовираження кожного члена сім'ї. Зазначено, що така модель виховання дітей є цілком гармонійною. Наголошено, що батьки, котрі опановують цю модель, мають опанувати три базові вміння: 1) активне слухання; 2) доступну для дитини експлікацію власних почуттів; 3) практичне використання в сімейному спілкуванні принципу "обоє мають рацію". Виділені психологічні передумови становлення гармонійних сімейних взаємостосунків: емпатійно зорієнтована комунікація, гуманістичний стиль виховання дітей, їхня висока самооцінка, згладжування різниці між "Я-ідеальним" і "Я-реальним", позитивне ставлення з боку інших і самоповага.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Чорна, І. М.
    Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії [Текст] / І. М. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
психотерапія -- інтервенція -- втручання -- психодинамічний -- поведінковий -- гуманістичний -- пацієнт -- клієнт -- психотерапевт
Аннотация: На основі контент-аналізу та моніторингу стану сучасної психотерапевтичної практики в Україні, нормативних документів, встановлено та прокоментовано основні тенденції і типові проблеми цієї практики. Констатовано нормативи щодо права на психотерапевтичну практику та санкції щодо незаконної діяльності. В статті проаналізовано наукову літературу з даної проблеми та виявлено недостатньо досліджені аспекти. Розкрито актуальність проблеми систематизації спільних факторів для різних напрямків психотерапії. Розкрито суть медичного та психологічного підходів до розуміння психотерапевтичної практики, які на даний час здійснюються в Україні паралельно. Наведено ідентифікаційні приклади визначень психотерапії в рамках медичної та психологічної моделей практики. Запропоновано узагальнююче визначення психотерапії. Визначено та прокоментовано три основні системоутворюючі рівні психотерапевтичної практики: теоретичний, практичний, професійний. Визначено основну мету психотерапії. Розкрито зміст психотерапевтичної інтервенції, систематизовано етапи психотерапевтичного курсу. Прокоментовано значення впливу соціального оточення клієнта на ефективність психотерапії. Означено теоретичний підхід щодо необхідності гармонізації почуттів клієнта, пов'язаних з минулим, теперішнім і майбутнім. Акцентовано на значущості теоретичних понять "норма" та "відхилення", "дефект", "патологія", які визначають характер та специфіку психотерапевтичних впливів, дозволяють здійснювати їх усвідомлено, науково грамотно. Проаналізовано три основні напрямки психотерапії - психодинамічний, поведінковий, гуманістичний, або ж дослідний. Визначено основні детермінанти особистісного розвитку та поведінки в рамках кожного психотерапевтичного напрямку. Розкрито суть психотерапевтичного втручання у відповідності до напрямку, в якому працює психотерапевт. Визначено критерії, за якими обирається психотерапевтичний напрямок. Вказано на необхідність синтезу концепцій та технічних прийомів, пошуку більш гнучкої інтегративної психотерапевтичної парадигми. Систематизовано спільні фактори для різних напрямків психотерапії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 47243
Число посетителей 881
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя