Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=довіра до себе<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.922.73-053.6+316.613.42
Т 48


    Ткач, Маргарита Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ткач Маргарита Володимирівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 205-230. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісна довіра--Дисертації
фывфывфыв:
довіра -- міжособистісна довіра -- довіра до світу -- довіра до себе -- радіус довіри -- структура міжособистісної довіри -- генеза -- надійність -- передбачуванність -- приязнь -- єдність
Аннотация: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ткач, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
фывфыв: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
фывфыв: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
фывфыв: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
фывфыв: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
фывфыв: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
фывфыв: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
фывфыв: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
фывфыв: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
фывфыв: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
фывфыв: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Другие авторы: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
фывфыв: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
фывфыв: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
фывфыв: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
фывфыв: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
фывфыв: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
фывфыв: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
фывфыв: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
фывфыв: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
фывфыв: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
фывфыв: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
фывфыв: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 260 с. - Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 154890
Число посетителей 1238
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя