Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційна напруга<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159.942:355
С 96


    Сьомын, Сергій Валерійович.
    Особливості інтерсуб'єктної взаємодії в умовах емоційної напруги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сьомін Сергій Валерійович ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-181. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Інтерсуб'єктна взаємодія--Емоції--Дисертації
фывфывфыв:
малі групи -- ізольовані групи -- міжособистісна взаємодія -- емоційна напруга -- військові моряки -- особистісні риси -- ціннісні орієнтації
Аннотация: У дослідженні розкриті особливості міжособової взаємодії в умовах емоційної напруги з урахуванням особистісних рис військових моряків, як представників окремої групи професіоналів, що знаходяться у специфічних умовах довгострокових морських походів. Визначено особливості прояву особистісних якостей військового моряка в залежності від часових та функціональних характеристик його професійної діяльності та їх зв'язок з типами міжособистьісної взаємодії в умовах соціальної ізоляції.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.953.34-057.87
Г 34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Генералова, О. М.
    Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги [Текстььь] / О. М. Генералова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 130-142. - Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
суб'єкт діяльності -- мнемічні властивості -- емоційна пам'ять -- емоційна напруга -- напружена ситуація -- поле-залежність -- емоційно забарвлена інформація
Аннотация: Розглянуто теоретико-практичні аспекти феноменології пам'яті, розширено уявлення про емоційну пам'ять. Здійснено семантичний аналіз поняття ситуації у часовому та функціональному відношенні. Наведено опис процедури та результатів дослідження особливостей прояву мнемічних властивостей під впливом стресогенних чинників, які викликають стан напруженості та дискомфорту у студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- педагог -- емоційна напруга -- стрес -- стресостійкість -- ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 99727
Число посетителей 753
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя