Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=емоційна спрямованість<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.928
М 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників [Текстььь] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 176-189. - Бібліогр.: с. 187-188 (18 назв)
УДК

фывфывфыв:
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- мотивація -- емоційна спрямованість
Аннотация: Аналізуються сучасні підходи в дослідженнях особливостей мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників. Розглядається структурно-динамічна модель обдарованості Гордєєвої Т.О., що містить чотири базових блоки мотивації, які необхідні для прояву і розвитку обдарованості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Подшивайлов, Ф. М.
    Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження) [Текстььь] / Ф. М. Подшивайлов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 276-284. - Бібліогр.: с. 283 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
мотиваційна сфера особистості -- мотиваційна класифікація емоцій -- емоційна спрямованість -- динаміка емоційної спрямованості студентів-психологів -- лонгітюдне дослідження
Аннотация: У статті висвітлюються результати чотирирічного лонгітюдного дослідження емоційної спрямованості як показника мотиваційної сфери студентів - майбутніх психологів. Емоційна спрямованість як показник мотиваційної сфери особистості студента-психолога представлена домінуванням комунікативних, гедоністичних, праксичних та альтруїстичних емоцій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

3.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ліщина, Н. В.
    Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу [Текстььь] / Н. В. Ліщина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 27-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (14 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- криза -- соціально-психологічні ролі -- життєві ролі -- структура особистості -- емоційна спрямованість -- особистісна криза
Аннотация: У статті висвітлюються результати емпіричного дослідження щодо встановлення та аналізу взаємозв’язків між показниками емоційної спрямованості і шкалами особистісної кризи в прошарку життєвих ролей особистості. Розкривається наявність і направленість статистичних зв’язків між явищами, що вивчаються, та представлені кореляційними плеядами в двох вибірках – жіночій і чоловічій. Виявлені неоднозначні зв’язки (прямі, зворотні) між більшістю показників, що вивчаються. Встановлено схожості та розбіжності у кількості та направленості зв’язків між показниками, що вивчаються у представників жіночої статті в порівнянні з чоловічою.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

4.
151.51
А 43


    Подшивайлов, Ф. М.
    Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) [Текст] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
мотиваційна сфера особистості -- емоційна спрямованість -- адаптивність -- особистісна тривожність -- організованість -- перфекціонізм -- учбова мотивація -- локалізація контролю -- ціннісні орієнтації
Аннотация: У статті подано аналіз результатів лонгітюдного дослідження мотиваційної сфери студентів-психологів за основними емпіричними показниками: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, організованість, перфекціонізм; учбова мотивація (шкали «отримання знань», «оволодіння професією», «отримання диплому»), внутрішня і зовнішня мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації. Динаміка змін зазначених показників має наступні особливості. Відчутні зміни в емоційній спрямованості відбулись у рангах п’яти типів емоцій з десяти, зокрема, з першого по четвертий курс ранги праксичних та естетичних емоцій знижуються, а ранги гедоністичних, пугнічних і глоричних – підвищуються. Виявлено суттєве зростання до четвертого курсу рівня особистісної тривожності й рівня мотивації уникнення невдач, а також зниження до третього курсу рівня загального перфекціонізму, зниження з першого до другого курсу внутрішньої мотивації; з першого до третього курсу знижується зовнішня позитивна мотивація. Стабільно низьким залишається рівень організованості, рівень адаптивності знижується у значної кількості студентів, без суттєвих змін залишається інтернальний локус контролю й учбова мотивація. З першого до четвертого курсу зростають ранги термінальних цінностей «цікава робота» та «пізнання», а ранги цінностей «здоров’я», «суспільне визнання», «розвиток», «свобода» – знижуються; ранги інструментальних цінностей «вихованість», «високі запити» зростають, а ранги цінностей «життєрадісність» та «ефективність» – знижуються.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Лідія Іванівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 119696
Число посетителей 797
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя