Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1661)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Рідкісна книга (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=завдання<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.956.2
Р 34


    Резникова, Наталія Валеріївна.
    Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Резникова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтуїція--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
інтуїтивне мислення -- когнітивні стилі -- інтуїтивний компонент -- навчальна діяльність -- навчальні завдання -- студенти
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.943(043.5)
Ж 72


    Жиляк, Наталія Вікторівна.
    Психологічні особливості регуляції моторних дій за допомогою смислових завдань [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Жиляк ; наук. кер. А. І. Шинкарюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 205 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-201. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Моторні дії--Смислові завдання--Дисертації
фывфывфыв:
м'язові рухи -- моторні дії -- смислові завдання -- характеристика рухів -- властивості нервової системи -- психомоторні якості -- керування діями
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо проблеми впливу смислових завдань моторних дій на їх характеристики. Розкрито особливості реалізації смислових завдань з прояву координації рухів у суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта у процесі реалізації різних смислових завдань завдань. Визначено особливості прояву смислових завдань у структурі рівнів побудови рухів. Розробити й апробувати програму розвитку умінь умінь регуляції моторних дій порівнево структурованими смисловими завданнями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шинкарюк, АнатолІй Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Аннотация: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922.76-056
Ж 72


    Жиляк, Наталія Вікторівна.
    Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості [Текстььь] / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психомоторні здібності -- рівні побудови рухів -- діяльнісний підхід -- психомоторна активність -- смислові завдання дій -- моторні дії
Аннотация: Запропоновано систематизувати психомоторні здібності суб'єкта відповідно до рівнів побудови рухів, виділених М.О. Берштейном. Апробовано систему тестів , що репрезентує психомоторні можливості студентів на різних рівнях побудови рухів. Показано, що для вивчення закономірностей об'єктивації смислових завдань у рухах суб'єкта психомоторної активності доцільно застосовувати діяльнісний підхід. Запропоновано досліджувати багатомірність смислових завдань моторних дій із залученням системи понять, які розкривають різні аспекти образного відображення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Гоцуляк, Наталія Євгенівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
371.015
А 43


    Гільман, А. Ю.
    До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів
Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Митник, Олександр Якович.
    Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами [Текстььь] / О. Я. Митник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- міжособистісна взаємодія -- психологічний бар'єр -- конфлікт -- спільна діяльність -- диференційованість навчання -- репродуктивні завдання
Аннотация: Розкриваються психологічні особливості обдарованих студентів, описуються особливі вимоги щодо організації процесу міжособистісної взаємодії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

8.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації [Текстььь] / М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
вихователь -- творчий потенціал -- професійний потенціал -- творчі завдання -- підвищення кваліфікації
Аннотация: Основну увагу в статті зосереджено на понятті розвитку творчого потенціалу вихователів дошкільних закладів, що розглядається як сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога дошкільної освіти, що виражає готовність удосконалювати педагогічну діяльність. Аналізуються підходи до специфіки прояву психологічних властивостей та можливостей реалізації творчого потенціалу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
151.60
А 43


    Кляпець, О. Я.
    Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю [Текстььь] / О. Я. Кляпець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
психологічні особливості -- життєві завдання, пов'язані із шлюбом та сім'єю -- постановка життєвих завдань -- структурування майбутнього -- особистісне самоздійснення в сімейній сфері
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
151.60
А 43


    Березко, Іванна Василівна.
    Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю [Текстььь] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
ідентичність особистості -- футуристичний наратив -- фантазії -- мрії -- очікування -- надії -- бажання -- життєві плани -- життєві завдання -- унікальні епізоди
Аннотация: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
151.60
А 43


    Лазоренко, Б. П.
    Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді [Текстььь] / Б. П. Лазоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
благополучна -- проблемна молодь -- життєві завдання -- кореляція
Аннотация: Визначено, що ядром позитивних кореляцій життєвих завдань проблемної молоді є зв'язки завдання "забезпечення професійного і особистісного саморозвитку" з завданнями "здобуття освіти-самостійності" і "створення сім'ї". У благополучної молоді значимі кореляції утворює завдання "досягнення влади та успіху", в тому числі і з завданням "здобуття освіти-самостійності".


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
151.60
А 43


    Сидоренко, Ж. В.
    Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я [Текстььь] / Ж. В. Сидоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
життєві завдання -- психологічне здоров'я -- мотиваційно-смислові чинники -- міжособистісна взаємодія -- життєвий досвід -- молодь
Аннотация: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я.


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
151.60
А 43


    Крайчинська, В. А.
    Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості [Текстььь] / В. А. Крайчинська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 183-193 : табл. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
суб'єкт -- особистість -- життєві завдання -- соціально-психологічні настановлення особистості -- висловлювання
Аннотация: Аналізуються особливості когнітивних моделей життєвих завдань особистості, зумовлені різним самонастановленням - як щодо людини та як щодо речі. Когнітивні побудови при постановці життєвого завдання проаналізовано в межах підходу до сформульованих завдань як до фрагментів діалогу - висловлювань. В граматичній організації формулювань виявляється різне бачення своєї ролі у здійсненні життєвого завдання та задані його просторові, часові, процесні, контекстні, суб'єктні характеристики.


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
151.60
А 43


    Уніат, Наталія.
    Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текстььь] / Н. Уніат // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання
Аннотация: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Баранов, В. В.
    Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки [Текстььь] / В. В. Баранов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
домашня освіта -- альтернативні форми освіти -- домашнє завдання -- індивідуалізоване навчання -- дистанційна форма навчання
Аннотация: Домашня форма навчання забезпечує переборення між стандартизованими цілями навчання і індивідуальними потребами особистості у її розвитку та самовдосконаленню. Тому домашня освіта є сферою особистісно орієнтованої педагогіки. На сьогодні домашня освіта вже є фактом і виступає у різних формах, починаючи від сімейних навчальних груп до домашнього дистанційного навчання. У зв'язку з цим постає питання не тільки розробки правового механізму її впровадження, але й розробки відповідних науково-методичних основ і професійної підготовки педагогічних кадрів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
151.60
А 43


    Чепелева, Наталия Васильевна.
    Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности [Текст] / Н. В. Чепелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 4-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (7 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- особистісний проект -- наритив -- тезаурус -- завдання на смисл -- інтерпретація -- розуміння
Аннотация: Схарактеризовано теоретико-методологічне підґрунтя розроблення нормативної моделі дискурсивного самопроектування особистості, яка базується на тлумаченні самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності. Самопроектування ґрунтується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєні культурно заданих схем організації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Дітюк, П. П.
    До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю [Текст] / П. П. Дітюк // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
фывфывфыв:
освітня система -- вчитель -- учень -- навчання -- мета -- завдання
Аннотация: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(02)
П 24


   
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / за ред.: Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенка. - Київ : [б. и.], 1991. - 183 с. : рис. - ISBN 5-11-002424-3 : 1.20 крб.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет педагогічної психології -- завдання педагогічної психології -- методи педагогічної психології -- показники психічного розвитку -- умови психічного розвитку -- психологія виховання -- психологія учіння -- психологія навчання


Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л. М. \за ред.\; Ніколенка, Д. Ф. \за ред.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

19.
15(02)
П 84


   
    Професійно-орієнтовані завдання з психології [Текст] : навчальний посібник / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології ; [за ред О. Л. Музики]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. - 566 с. - Б. ц.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практикум з психології
фывфывфыв:
підготовка студентів-психологів -- загальна психологія -- вікова психологія -- педагогічна психологія -- математичні методи у психології -- диференційна психологія -- психологія праці -- експериментальна психологія -- психологічний тренінг -- мотивація -- емоції -- психодіагностика -- клінічна психологія -- дефектологія -- консультативно-тренінгова робота -- геронтопсихологія -- ціннісна свідомість -- творчість -- консультування -- психотерапія -- психогенетика


Доп.точки доступа:
Музики], О. Л. \[за ред.\; Житомирський державний університет імені Івана Франка. Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - 2-ге доп. видання. - Київ : Радянська школа, 1961. - 584 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 136882
Число посетителей 879
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя