Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативна толерантність<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
378.011.3-051+37.064+316.454.52:316.647.5
С 44


    Скок, Алла Георгіївна.
    Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Скок Алла Георгіївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 236 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
фывфывфыв:
викладач ВНЗ -- комунікативна толерантність -- педагогічна діяльність -- інтолерантність
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов формування комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Розкрито сутність комунікативної толерантності. Виділено основні типи викладачів ВНЗ щодо розвитку комунікативної толерантності. Встановлено зв'язок між рівнем розвитку загальної та комунікативної толерантності викладачів, виділено психологічні чинники, які впливають на її становлення. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки викладача ВНЗ, орієнтовану на формування комунікативної толерантності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
153/154
О-64


    Полякова, В. І.
    Психологічні особливості комунікативної складової гендерної толерантності вчителів закладів середньої освіти [Текст] / В. І. Полякова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 78-85. - Бібліогр.: с. 84-85 (15 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
гендерна толерантність -- комунікативна установка -- комунікативна толерантність -- учителі -- заклади середньої освіти


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Марусинець, М. М.
    Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими [Текст] / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
майбутні медичні сестри -- резільєнтність -- важкі соматичні хворі -- комунікативна толерантність -- ригідність -- особистісна готовність до змін -- комунікативно-регулятивний компонент
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження комунікативно-регулятивного компоненту резилєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими. Наведено критерій (саморегуляція проявіврезилєнтності в комунікації з важкими соматичними хворими), показники (готовність гнучко діяти в непередбачуваних умовах спілкування з важкими соматичними хворими; проявити толерантність у складних умовах спілкування з важкими соматичними хворими, особливо терпимість до дискомфортних (хвороба) станів; здатність до швидкого відновлення після спілкування з важкими соматичними хворими тощо). Обгрунтовано методику та психодіагностичний інструментарій емпіричного дослідження комунікативно-регулятивного компоненту резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими. Проаналізовано результати дослідження особливостей комунікативної толернтності, виявлено суттєві прояви комунікативної інтолерантності досліджуваних, здійснено розподіл досліджуваних за рівнями ригідності та особистісної готовності до змін, за якими констатовано недостатню готовність майбутніх медичних сестер гнучко діяти в непередбачуваних умовах спілкування з важкими соматичними хворими; швидко відновлюватися після цього. За узагальненням даних дослідження визначено недостатній рівень розвитку комунікативно-регулятивного компоненту резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими загалом та курсу навчання зокрема. Зроблено висновок про актуальність організації спеціального психологічного навчання, спрямованого на розвиток комунікативно-регулятивного компонента резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шевченко, О. Т.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 156081
Число посетителей 1353
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя