Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (147)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=креативність<.>
Общее количество найденных документов : 79
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-79 
1.
378-057.875:159.9-051
С 46


    Скулиш, Наталія Євгенівна.
    Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скулиш Наталія Євгенівна ; наук. кер. Сафін О. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
мотиваційні чинники -- креативна активність -- новизна діяльності -- престиж -- мотивація професіоналізму -- студент-психолог
Аннотация: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сафін, Олександр Джамільович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Аннотация: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3:159.955
И 18


    Іванова , Вікторія Вікторівна.
    Особливості розвитку творчого мислення у перехідній період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванова Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

фывфывфыв:
творче мислення -- гнучкість -- креативність -- образність -- оригінальність -- швидкість -- творчий тренінг
Аннотация: У роботі представлені результати аналізу досліджувальної проблеми, виокремлено головні підходи до аналізу творчого мислення загалом та особливостей розвитку у дошкільному й молодшому шкільному віці, зокрема. З`ясовано, що системотвірною властивістю творчого мислення є гнучкість. Визначено головні підходи до аналізу проблеми кризи 6-7 років у психолого-педагогічній літературі. Отримані результати емпіричного дослідження дали змогу зробити висновок про негативну динаміку розвитку інтелектуально-когнітивної сфери у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку загалом та показників творчого мислення зокрема. Подано зміст розробленої програми розвитку творчого мислення у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку, що містить тренінгові заняття, метою яких є розвиток гнучкості мислення. Проведене контрольне вимірювання головних показників творчого мислення та інтелектуально-когнітичної сфери свідчить про наявність значних відмінностей між показниками творчого мислення дітей експериментальної групи до і після народження, а також дітей експериментальної та контрольної груп.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3:159.922.7:159.954.4
О-31


    Оверчук, Вікторія Валеріївна.
    Креативність як чинник саморозвитку молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Оверчук Вікторія Валеріївна; наук. кер. Максименко С. Д ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 182, [4] с. - Бібліогр.: с. 171-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморозвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
розвиток -- діяльність -- учбова діяльність -- структура учбової діяльності -- саморозвиток -- креативність -- формувальний експеремент -- молодші школярі
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню креативності та саморозвитку молодших школярів в учбовій діяльності. В дослідженні представлено огляд методик і результатів констатувального, формувального і контрольного етапів психолого-педагогічного експерименту. Концептуалізовано поняття "креативність", виокремлені, описані та вивчені показники формально-динамічного та якісного рівнів даної властивості особистості. Виявлено рівень розвитку форм мислення молодших школярів. Досліджено зв'язок між креативністю та саморозвитком дітей молодшого шкільного віку. Апробовано програму саморозвитку та розвитку креативності, запропоновано шляхи розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.928-053.5+37.064.2
Л 93


    Любовецька, Ілона Йосипівна.
    Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Любовецька Ілона Йосипівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 179-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
КРЕАТИВНІСТЬ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- САМОРОЗВИТОК -- УМОВИ навчання -- СУБ`ЄКТИ педагогічного ПРОЦЕСУ -- творення -- ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
373.2.091.113-051:005.32
М 23


    Манилюк, Юлія Станіславівна.
    Креативність як чинник професійної успішності керівника дошкільного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Манилюк Юлія Станіславівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.168-193. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Професійна успішність--Дисертації
фывфывфыв:
КРЕАТИВНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА успішність -- супервізія -- розкриття потенційних можливостей -- фасилітативне керівництво -- цілеспрямоване навчання
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі дослідження креативного потенціалу керівника дошкільного навчального закладу. В роботі представлено теоретичний аналіз існуючих підходів до проблеми креативного потенціалу особистості, розкрито роль креативності в структурі управлінської діяльності як одного з провідних чинників її успішної реалізації керівником дошкільного навчального закладу. Встановлено, що розвиткові креативного потенціалу особистості керівника істотно сприяють спеціальні психолого-педагогічні впливи, основними шляхами здійснення яких є супервізія і цілеспрямоване навчання в системі післядипломної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел. : +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
37.015.3:159.954.4
М 80


    Мороз, Юрій Віталійович.
    Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Юрій Віталійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
творчість -- творча активність -- самовизначення -- система цінностей -- профілі творчої особистості -- креативність -- розвиток особистості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.956.2+159.923-021.254
П 44


    Подкоритова, Лариса Олександрівна.
    Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подкоритова Лариса Олександрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Вікова психологія--Випускники--Дисертації

фывфывфыв:
антиципація -- життєвий вибір -- інтуїтивність -- логічність -- креативність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі визначеннятипів здатності до антиципації життєвих виборів у випускників ВНЗ і її формування. Узагальнено наявний теоретико-методологічний досвід вивчення проблеми антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ. Наведено порівняльний аналіз понять "антиципація" та "прогнозування". Запропоновано структуру антиципаційної здатності. Виокремлено та схарактеризовано такі типи здатності до антиципації життєвих виборів як інтуїтивно-креативний, збалансований і логічно-креативний. Розроблено модель антиципації життєвого вибору, запропоновано і апробовано програму формування здатності до антиципації життєвих виборів випускників ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.064.2:316.48+316.485.6
Р 83


    Рудзевич, Ірина Леонідівна.
    Психологічні засоби подолання конфліктів педагогів із старшокласниками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рудзевич Ірина Леонідівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
педагогічний конфлікт -- конфліктна взаємодія -- креативність -- мотивація досягнення -- внутрішня конфліктність -- деструктивні конфлікти
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку психологічних засобів подолання деструктивних педагогічних конфліктів у процесі навчання та виховання старшокласників. Визначено поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту в педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності в педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів у відповідності до генетичних закономірностей психічного розвитку в ранній юності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
378-057.875:005.95-051+005.32
Х 20


    Харцій, Олена Миколаївна.
    Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Харцій Олена Миколаївна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2008. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-188. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Майбутні менеджери--Креативність--Дисертації
фывфывфыв:
креативність -- креативний потенціал -- управлінська діяльність -- студенти-менеджери
Аннотация: У роботі досліджено особливості формування креативного потенціалу у майбутніх менеджерів. Визначено сутність креативного потенціалу. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на формування та розвиток креативного потенціалу. Доведено взаємозв'язок між креативним потенціалом та успішністю реалізації управлінської діяльності майбутніх менеджерів, визначено рівні розвитку креативного потенціалу у студентів-менеджерів. Розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівня сформованості креативності у майбутніх менеджерів організації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ващенко , Ірина Володимирівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
378-057.875:159.9-051
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталія Федорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 485 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-433. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
фывфывфыв:
професійна підготовка -- майбутні психологи -- психологічна освіта -- практичний психолог -- формування особистості -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- мовленнєва компетентність -- вербальна креативність
Аннотация: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.922.8:82-1
Я 92


    Яцюрик, Алла Олександрівна.
    Психологічні чинники розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Яцюрик Алла Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем'янчука. - Рівне, 2014. - 305 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-230. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
креативність особистості -- підлітки -- читання -- читання поезії -- розуміння -- читацька діяльність -- урок літератури
Аннотация: В роботі обґрунтовано загальні теоретико-методологічні основи розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів. Охарактеризовано особливості читання та розуміння підлітками поетичних творів. Визначено психологічні умови розвитку креативності підлітків у діяльності з читання поетичних творів. Досліджено розвиток креативності підлітків в читацькій діяльності. Розроблено й апробовано програму розвитку креативності підлітків у читацькій діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.9
А 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Алексеева, А. В.
    Професійна успішність особистості в суспільстві [Текстььь] / А. В. Алексеева // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА УСПІШНІСТЬ -- МОТИВАЦІЯ Успіху -- фрустрація -- креативність -- автономність -- автентичність -- саморозуміння -- аутосимпатія -- когнітивні проекції -- психологічна стать -- статева самооцінка -- психологічна маскулінність -- метаантропологія
Аннотация: В статті досліджуються особистісні детермінанти успішності, яка розглядається в контексті метаантропологічного підходу. Як діагностичну методику для дослідження успішності було використано репертуарні гратки Келлі, що дозволило визначити також когнітивні проекції успішності у різних вимірах людського буття.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
155.9
Б 24


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Барабаш, О. Ю.
    Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків [Текстььь] / О. Ю. Барабаш // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
УДК

фывфывфыв:
соціально-психологічна адаптація -- освітнє середовище -- збагачене освітнє середовище -- креативність -- підліток -- умови навчання
Аннотация: У статті надано стан розробленості в психологічній і педагогічній літературі проблеми умов і можливостей розвитку креативності в підлітковому віці в контексті їх зв'язку з процесом адаптації до нових або змінюваних умов навчання. Визначено поняття "збагачене освітнє середовище". Представлені результати дослідження впливу різних аспектів збагаченого освітнього середовища на розвиток креативності підлітків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

16.
159.928.22-058.862
Б 16


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики [Текстььь] / В. С. Бажанюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 1-13. - Бібліогр.: с. 13 (3 назви)
УДК

фывфывфыв:
когнітивний стиль -- тип сприймання -- креативність -- мотивація -- успіх -- пізнавальна діяльність
Аннотация: В статті представлено психологічний аналіз проблеми дослідження когнітивних стилів особистості. Пропонується програма діагностики когнітивного стилю особистості студентів фізичного факультету.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.954:82-053.67
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів [Текстььь] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
творчість -- емпатія -- вербальна креативність -- невербальна креативність -- здібності -- обдарованість -- дивергентне мислення
Аннотация: Проаналізовано розвиток структурних компонентів обдарованої особистості студентів. Проведено психодіагностичне дослідження обдарованих студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текстььь] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Содержание: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

фывфывфыв:
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Другие авторы: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.955.4
Д 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доцевич, Т. І.
    Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи [Текстььь] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106 : рис. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

фывфывфыв:
абнотивність -- саморегуляція -- внутрішня мотивація -- рефлексивність -- креативність -- творча діяльність -- метакогнітивна усвідомленість
Аннотация: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-79 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 26169
Число посетителей 715
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя