Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (980)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (26)Рідкісна книга (8)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=людина<.>
Общее количество найденных документов : 70
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.
159.922.7-053.5+159.942
К 57


    Коган, Ірина Михайлівна.
    Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Ірина Михайлівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
ЕМПАТІЯ -- безпосереднє емоційне співпереживання -- чуттєво-образне співчуття -- рефлексивно-особистісне взаєморозуміння -- образ "Людина" -- образ "Я" -- образ "Ти"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
316.614.6-057.875:33
М 57


    Міщенко, Олена Олександрівна.
    Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Міщенко Олена Олександрівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 356 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 326-356. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна культура--Дисертації
фывфывфыв:
економічна культура -- студенти -- економічна соціалізація -- "людина економічна" -- психолого-економічні якості -- економічні цінності -- мотиваційні потреби
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.9.01
Б 97


    Бэн, Александр.
    Душа и тело [Текст] : альбом / А. Бэн. - 3-е изд., пер. с 6-го англ. издания. - Киев ; Харьков : Южно-Русское Книгоиздательство Ф. А. Иогансона, 1900 (Тип. И. И. Чоколова). - 234 с. - 2.00 руб. р.
Экслибрис: (Штамп: "Иван Андреевич Жигачев")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Психічні стани--людина--Науково-популярне видання
фывфывфыв:
Загальна психологія -- праці Бена А.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
   15.1
   Б 97


    Бэн, Александр.
    Душа и тело [Текст] : альбом / Александр Бэн. - пер. с 6-го англ. издания. - Санкт-Петербург : Книгопродавец-издатель Эмиль Гартье, 1881 (Тип. И. Габермана). - 228 с. - 3 руб.50 к. р.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Емпірична асоціативна психологія--людина--Наукове видання
фывфывфыв:
емпірична асоціативна психологія -- психічні стани -- людина

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бен, А. (англійський психолог, останній визначний представник емпіричної асоціативної психології. Це вчення набуло у нього найбільш повного і систематичного вигляду ; 1818-1903) \про нього\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
   150.42
   З-22


    Залкинд, А. Б.
    Жизнь организма и внушение [Текст] : альбом / А. Б. Залкинд. - Ленинград : Госиздат , 1927 (1-я Образцовая типография ). - 175 с. - Библиогр.: с. 173-175. - 2 руб.20 к. р.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Навіювання--людина--Науково-популярне видання
   Психологія особистості--Навіювання--Науково-популярне видання

фывфывфыв:
навіювання -- психологія особистості -- життя людини -- людина

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(9) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : [б. и.], 2016. - 310 с. : табл., рис. - ISSN 2226-4078. - 18.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Поняття особистості у психології / С. Д. Максименко. - С .11-17
Тітов, І. Г. Інтегративна модель структурно-функціональної організації особистості / І. Г. Тітов. - С .18-30. - Бібліогр.: с. 27-30 (45 назв)
Соловйов, Олег Володимирович. Людина як причина: про включення феномену інформації в об'єктивну активність людського мозку у формі психічних процесів / О. В. Соловйов, Н. В. Ліцоєва. - С .31-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Кряж, І. В. Суб'єктивна близькість із природою як чинник психологічного здоров'я особистості / І. В. Кряж. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (32 назви)
Седих, Кіра Валеріївна. Дослідження репрезентації соціально-політичної кризи в суспільній свідомості жителів України в системно-синергетичному підході / К. В. Седих. - С .53-69. - Бібліогр.: с. 68 (8 назв)
Будник, О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження / О. Б. Будник. - С .70-82. - Бібліогр.: с. 82 (4 назви) : табл.
Фоменко, К. І. перевага та досконалість у семантичному просторі особистості / К. І. Фоменко. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 91 (3 назви)
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості прояву конфліктної поведінки підлітків із різним рівнем самооцінки / Т. А. Яновська. - С .93-108. - Бібліогр.: с. 107 (8 назв)
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку соціального інтелекту у студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .109-118. - Бібліогр.: с. 117-118 (10 назв)
Діомідова, Н. Ю. Психічні стани успішних та неуспішних студентів у ситуації іспиту / Н. Ю. Діомідова. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
Зозуль, Таміла Володимирівна. Психологічні особливості розподілу сімейних ролей у подружніх парах із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назв) : табл.
Лавріненко, В. А. відображення феномену субкультури в смислових конструктах підлітків-неформалів / В. А. Лавріненко. - С .139-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (18 назв) : табл.
Штученко, І. Є. Настанови щодо професійного майбутнього як компонент кар'єрного рішення студентів технічних спеціальностей / І. Є. Штученко. - С .152-162. - Бібліогр.: с. 161 (17 назв) : табл.
Уварова, С. Г. Особистість в умовах суспільної кризи / С. Г. Уварова. - С .163-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (24 назви)
Католик, Галина Вікторівна. Онтогенетичний підхід у контексті сучасного розуміння динаміки формування Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180-181 (18 назв) : рис.
Мельничук, М. М. Проблема формування толерантності учнівської молоді засобами кіномистецтва / М. М. Мельничук. - С .182-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (18 назв)
Мирошник, О. Г. Соціально-діяльнісний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя) / О. Г. Мирошник. - С .196-206. - Бібліогр.: с. 204-205 (17 назв)
Рева, М. М. Соціально-психологічні детермінанти життєвого цілепокладання особистості / М. М. Рева. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (16 назв)
Тітова, Т. Є. Смислові аспекти саморегуляції особистості / Т. Є. Тітова. - С .217-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (17 назв)
Турецька, Х. І. психотерапія ПТСР в учасників бойових дій із застосуванням імагінативних технік / Х. І. Турецька. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (35 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем професійної спрямованості / А. С. Харченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (8 назв)
Верещинська, Я. В. Привабливість як естетичний компонент соціальної перцепції / Я. В. Верещинська. - С .245-254. - Бібліогр.: с. 252-253 (22 назви)
Гончарова, Н. О. Самореалізація як показник формування кар'єрних орієнтацій студентської молоді / Н. О. Гончарова. - С .254-263. - Бібліогр.: с. 262 (6 назв)
Трофімов, А. Ю. Психологічні особливості емоційно-вольової сфери особистості залежно від професійної спрямованості (на прикладі професії актора) / А. Ю. Трофімов, Е. В. Загурська. - С .264-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (32 назви)
Головіна, О. Ю. Духовність особистості: проблеми та перспективи психологічного дослідження / О. Ю. Головіна. - С .278-289. - Бібліогр.: с. 287-289 (22 назви) : табл.
Фільц, О. О. Шизофренія як розлад очевидності (тези концепції) / О. О. Фільц. - С .290-292
Седих, Кіра Валеріївна. Кафедра психології та 35 років на зламі світогляду ХХ-ХХІ ст / К. В. Седих, В. Ф. Моргун, І. Г. Тітов. - С .293-297. - Бібліогр.: с. 297 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Седих, Кіра Валеріївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
371.015
А 43


    Zubiashvily, I.
    Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect [Текст] / I. Zubiashvily // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
культура -- монетарна культура -- гроші -- монетарна поведінка -- людина економічна
Аннотация: Розглянуто особливості монетарної культури в умовах сучасного українського суспільства, закономірності її формування і розвитку, соціальні функції, які вона виконує. Аналізуються компоненти цього феномену - когнітивний, афективний, конативний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
1
К 79


    Кремень, В. Г.
    Філософія національної ідеї: Людина. Освіта. Соціум [Текст] : монографія / В. Г. Кремень. - вид. переробл. - Київ : Грамота, 2010. - 576 с. - ISBN 978-966-349-066-3 : 40.00 грн
УДК
РУБ 1
Рубрики: Філософія
фывфывфыв:
філософія -- національна ідея -- людина -- освіта -- соціум

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
153
П 86


    Мельник, В. В.
    Вибір як страх свободи в психології протестантизму [Текст] / В. В. Мельник // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
страх -- вибір -- екзистенціал -- антропологічна межа -- особистість -- смерть -- феномен -- протестантизм -- людина
Аннотация: Дана стаття присвячена страху вибору, який залежить від свободи в контексті екзистенціальної філософії та психології протестантизму. Акцентується увагу на антропологічній межі, яка в цілому виявляється в ставленні людини до вибору: жити чи померти, що в сучасному західному суспільстві сприймається однобічно, часто має шизоїдні, патологічні відбитки. Робиться спроба представити комплексний погляд на дану проблему, аналізуючи феномен страху в контексті психології протестантизму, розглядаючи страх вибору, через страх духовної свободи. Показано також, що в протестантизмі у цілому дотримуючись догматів, відбиваються деякі аспекти сучасної психології, а також розкрито відмінність екзистенціалів страху людського, страху віри та свободи. Ми доходимо висновку, що для протестантизму характерним є прагнення вводити протиставлення – свободи зовнішньої і внутрішньої, свободи вибору і свободи в Істині, які означають таке перенесення акцентів, яке обертається боротьбою зі свободою як небезпечною вседозволеністю.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. А.
    Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму [Текстььь] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
університетська психологія -- етика -- мораль -- принцип етизму -- моральне почуття -- людина -- совість
Аннотация: У статті представлені результати історико-психологічного дослідження з проблеми пізнання людини в українській університетській психології ХІХ-початку ХХ ст. Розкриті основні етичні положення, їх генеза та вплив на становлення та розвиток університетської психології в Україні, зокрема її предмета, мети і завдань. Аналізуються основні поняття та цінності через які віднаходить своє розкриття та здійснення принцип етизму. Вказується на особливе значення принципу етизму, його ролі у творенні пануючої ідеології певного суспільства у визначений час, а також у розумінні психології людини, її сутності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. А.
    Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття [Текстььь] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
принцип кардіоцентризму -- психологія серця -- людина -- цілісність -- сутність людини -- енергія
Аннотация: У статті здійснюється спроба аналізу становлення вчення про серце на Україні. Робиться спроба історико-психологічної реконструкції щодо формування принципу кардіоцентризму в університетській психології на Україні в ХІХ – початку ХХ століття. Предметом дослідження виступає людина, розуміння її сутності у вказаному контексті. За положеннями принципу кардіоцентризму людина визнається самостійною та головною цінністю. ―Серце‖ розглядається як зосередження чуттєво-емоційних схиль-ностей, діяльно-вольових здібностей та морально-етичних цінностей людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
37
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) [Текст] : сборник научных трудов / ; Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Видавничий дім "Сам", 2017. - 400 с. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101. - Бібліогр.: С. 101 (4 назви)
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106. - Бібліогр.: С. 106 (4 назви)
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112. - Бібліогр.: С. 111-112 (23 назви)
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-118. - Бібліогр.: С. 118 (6 назв)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126. - Бібліогр.: С. 125-126 (31 назва)
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140. - Бібліогр.: С. 140 (7 назв)
УДК
РУБ 37
Рубрики: Педагогіка
фывфывфыв:
наукове забезпечення -- розвиток освіти -- Україна -- актуальні проблеми -- НАПН України

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. \ред. кол.\; Луговий, В. І. \ред. кол.\; Топузов, О. М. \ред. кол.\; Сисоєва, С. О. \ред. кол.\; Максименко , Сергій Дмитрович \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Ничкало, Н. Г. \ред. кол.\; Саух, П. Ю. \ред. кол.\; Національна академія педагогічних наук України
Экземпляры всего: 7
ЧЗ (7)
Свободны: ЧЗ (7)
Найти похожие

13.
37
Н 34


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Доросла людина у віртуальному освітньому просторі [Текст] / М. Л. Смульсон // Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : сборник научных трудов / . - Київ : Видавничий дім "Сам", 2017. - С. 107-112. - Бібліогр.: С. 111-112 (23 назви) . - ISBN 966-8714-15-6
УДК
РУБ 37


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. \ред. кол.\; Луговий, В. І. \ред. кол.\; Топузов, О. М. \ред. кол.\; Сисоєва, С. О. \ред. кол.\; Максименко , Сергій Дмитрович \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Ничкало, Н. Г. \ред. кол.\; Саух, П. Ю. \ред. кол.\; Національна академія педагогічних наук України

Имеются экземпляры в отделах: всего 7 : ЧЗ (7)
Свободны: ЧЗ (7)

Найти похожие

14.
151.51
А 43


    Москаленко, В. В.
    Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді [Текст] / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко, Г. М. Кулініч // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
економічно успішна людина -- моральна складова образу -- емпіричне дослідження -- єдність економічного і морального -- уявлення -- моральні норми
Аннотация: В статті представлено результати емпіричного дослідження, яке здійснювалось з метою аналізу особливостей моральної складової образу «економічно успішної людини» студентської молоді. Емпіричне дослідження здійснювалось на вибірці, яка сформована із студентів вищих навчальних закладів м. Києва. Організація емпіричного дослідження була здійснена у відповідності з задачами визначення змісту уявлень студентів про «моральність» в структурі характеристик образу економічно успішної людини: ставлення студентів до дотримання моральних норм особистістю в сфері економічної життєдіяльності; уявлення студентів про причину порушення моральних норм в економічній життєдіяльності людини. Результати дослідження засвідчили, що основна маса студентської молоді пов‘язує економічний успіх людини з дотриманням нею моральних норм. Тим не менш частина студентів вважає можливим порушувати моральні норми, якщо це потрібно для економічного успіху. Отримані результати підтверджують доцільність цілеспрямованих форм морального виховання в умовах навчання у вузі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лавренко, Ольга Василівна; Кулініч, Г. М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(092)
П86


   
    Психологія людини: Л.С.Виготський та сучасна наука [Текст] : збірник статей. Вип. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за ред. М. В. Папучі. - Ніжин : НДУ ім.М.В.Гоголя, 2018. - 127 с. - ISBN 978-617-527-182-7 : 20.00 грн. грн
УДК
РУБ 15(092)
Рубрики: Психологічна спадщина--Видатні особистості--Україна--Наукове видання
фывфывфыв:
психологія людини -- психологічна спадщина -- видатні особистості -- Україна -- психологія -- людина -- особистість


Доп.точки доступа:
Папуча, Микола Васильович; Виготський, Лев Семенович (радянський психолог, засновник культурно-історичної школи в психології, на якій базується психологічна теорія діяльності ; 1896-1934); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.937
П 26


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю [Текст] / В. В. Москаленко // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

фывфывфыв:
економічно успішна людина -- студентська молодь


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
соціальний образ -- економічні цінності -- економічний успіх -- студентська молодь -- успішна людина -- очікування від здобуття успіху -- самооцінка економічної успішності -- дія з грошима
Аннотация: У статті проаналізовано результати дослідження особливостей змістових характеристик конативного компоненту образу "економічно успішної людини", який відображаючи соціально-економічну ситуацію, виконує функцію стимулювання економічної активності суб'єкта. На основі емпіричного аналізу таких параметрів успішності, як спрямованість на успіх, очікування від здобуття успіху, самооцінка економічної успішності, уподобання щодо дії з грошима визначено рівень змістового наповнення конативного компоненту образу "економічно успішної людини" у студентів. Результати аналізу отриманих емпіричних даних показали, що параметри економічної успішності, які представлено через очікування студентів від здобуття економічного успіху, мають достатньо високий рівень виявлення. Параметри економічної успішності, що представлено результатами аналізу дій з грошима, засвідчили низький рівень його змістового наповнення, що свідчить про непідприємницьке ставлення студентів до грошей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистість -- некласична парадигма -- культурно-діяльнісна концепція -- система форми культури -- формотворення людини -- відношення "людина-світ" -- світ людини -- система категорій дослідження
Аннотация: В статті систематизовано основні теоретичні положення про зміст і сутність принципів культурно-діяльнісної концепції як методології дослідження особистості, проаналізовано її основні категорії. Визначено місце культурно-діяльнісної теорії у системі некласичної парадигми дослідження особистості. Акцентовано увагу на досягнення української культурологічної школи у напряму розробки культурно-діяльнісної концепції особистості. Показано, що з позицій культурно-діяльнісної концепції як некласичної парадигми дослідження особистості розв'язується парадокс, що існував сторіччями у класичній науці, між особистістю як одиничним та спільнотою як всезагальним. Цей парадокс розв'язується завдяки тому, що культурно-діяльнісна методологія спрямовує дослідження особистості на зміщення акцентів з опису зовнішнього середовища людини та характеристик її духовного світу на аналіз системи культурно-історичних відносин, з якою людина вступає у взаємодію, утворюючи особливу онтологічну реальність, в якій вона є системотворчим фактором.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
15(08)
А 43


    Сизко, Г. І.
    Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання [Текст] / Г. І. Сизко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 279-287 : Бібліогр.: с. 285-286 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
бар'єр відображення -- бар'єр ставлення -- психологічний бар'єр -- обмежені можливості здоров'я -- людина з інвалідністю -- взаємодія -- інтолерантність -- спеціальна освіта
Аннотация: У статті розглянуто різні спектри негативного ставлення до людей з обмеженими можливостями здоров'я, зокрема бар'єри: бар'єри відображення, бар'єри ставлення, та психологічні бар'єри, що виникають при взаємодії з такими людьми. Проаналізовано чинники, що провокують їх появу та розвиток, такі як генетичні детермінанти (інстинктивність, збереження ідентичності та прагнення до самоідентифікації) та, власне, психологічні детермінанти (відраза, страх, безпорадність, занепокоєння, тривога, ненависть, ворожість, антипатія, напруга, неприязнь, прагнення до домінування та диференціації). Запропоновано шляхи подолання психологічних бар'єрів при взаємодії з людьми з особливими потребами. А саме визнання того, що кожна людина, будь то доросла, або дитина, унікальна і, в силу своєї унікальності, займає індивідуальне і неповторне місце в житті суспільства. У зв'язку з цим слід іменувати тих, хто має статус інваліда, людей з обмеженими можливостями здоров'я, визнаючи тим саме їх рівність і право на свободу вибору.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Хохліна, О. П.
    Проблема змісту особистості як базової категорії психології [Текст] / О. П. Хохліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 388-397. - Бібліогр. с. 395-396 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
особистість -- людина -- індивід -- індивідуальність -- об'єкт та суб'єкт впливів -- біологічні та соціальні умови -- соціалізація -- індивідуалізація -- ознаки та критерії сформованості особистості
Аннотация: У статті висвітлено результати теоретичного вивчення проблеми змісту особистості як базової категорії психології. Концептуальне уявлення про особистість є необхідною складовою теоретико-методологічних засад наукової та практичної діяльності психолога, проведення конкретного психологічного дослідження та надання психологічної допомоги клієнтові. Розкриття змісту категорії здійснюється на основі з'ясування найважливішого у визначенні суті особистості, детермінації її становлення, ознак та критеріїв сформованості. Основою для визначення особистості слугував порівняльний аналіз споріднених понять "людина", "індивід", "індивідуальність". Важливим для розуміння особистості виявилося і використання дотичних понять - "об'єкт" та "суб'єкт" впливів. Відмічається, що якщо людина-індивід - це носій біологічних (природних) властивостей, то людина-особистість є носієм соціально-зумовлених властивостей. Людина ж як індивідуальність - це носій єдності неповторних в ній біологічних та соціально-зумовлених особливостей. Повнота ж розгляду особистості забезпечується її розумінням як об'єкта так суб'єкта впливів. У результаті особистість визначається як саморегульоване системне утворення, що складається з соціально-значущих психічних властивостей, які забезпечують вибірковість відношень та регуляцію поведінки людини як поведінки суб'єкта активності, в тому числі щодо себе, свого розвитку. У статті розкриття змісту категорії особистості пов'язується також з розглядом проблеми причинної зумовленості становлення явища в аспекті біологічної й соціальної детермінації та в аспекті детермінації процесами соціалізації й індивідуалізації; проблеми ознак, критеріїв та рівнів сформованості особистості. Зокрема, як ознаки особистості визначаються відносна сталість, певна прогнозованість, наявності стрижня, стійкий психічний склад людини, особистісна рефлексія, духовність, а також цілісність, унікальність, активність, вираження, відкритість, саморегуляція. Як критерії сформованості особистості відмічається ефективність діяльності, успішність життєвого шляху; максимальна самореалізація (професійна та ексзестенційна задоволеність); досягнення найвищого рівня розвитку (реалізація здібностей); як інтегративний критерій розглядається зрілість особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-70 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 18072
Число посетителей 730
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя