Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=майбутні фахівці<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.
378.015.3:005.32
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 432 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 367-418. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- інтегроване освітнє середовище -- ціннісне середовище особистості -- самоставлення особистості -- професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.5+378-057.875:34-051
Е 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 448-504. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні фахівці--Дисертації
фывфывфыв:
освітній простір -- психологічна служба -- суб'єктогенеза -- юнацький вік -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- правнича діяльність -- учбово-професійна діяльність
Аннотация: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Аннотация: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.953.5:81'243
О-53


    Олександренко, Катерина Валентинівна.
    Психологія розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Олександренко Катерина Валентинівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 532 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 486-532. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Вивчення іноземної мови--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНа діяльність -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕтеНТНІСТЬ -- ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- розвиток професійних ресурсів
Аннотация: В роботі визначено сутність та особливості розвитку іншомовної комунікативної компетентності в контексті професійної діяльності студентів-майбутніх фахівців міжнародних відносин. Визначено критерії оцінки, показники та рівні розвитку іншомовноїкомунікативної компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин. Обґрунтовано психолого-педагогічнізакономірності розвитку іншомовної комунікативної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2:331.54
Ч-81


    Чуйко, Олена Василівна.
    Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Чуйко Олена Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 443 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 386-426. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
фывфывфыв:
ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- мотиваційна сфера -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- освітня суб'єктність -- ОСОБИСТІСНА зрілість -- студенти -- соціономічні професії -- професіоналізація
Аннотация: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Г 70


    Горова, Олена Олександрівна.
    Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. О. Горова ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 398-431. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- творчий саморозвиток особистості -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- майбутні будівельники -- ПРОФЕСІЙНА культура -- освітня суб'єктність -- професійна самосвідомість -- студенти -- професійна мобільність -- професіоналізація -- ціннісне ставлення до професії
Аннотация: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.955:159.942]:331(043.5)
К 88


    Куценко, Яна Миколаївна.
    Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Куценко Я.М. ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-238. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційний інтелект--Психологічна готовність--Дисертації
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- психологічна готовність -- професійна діяльність -- соціономічні професії -- майбутні фахівці -- формувальний експеримент
Аннотация: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пророк, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.932+159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Краснопера, Тетяна Василівна.
    Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Краснопера ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Держ. прикордонна служба України , Націон. академія держ. прикорд. служби України ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2015. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
вивчення іноземної мови -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- аудіювання -- антиципація -- пам'ять -- внутрішнє мовлення
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
378.015.31:159.953.5(043.5)
Б 75


    Боднарук, Олена Володимирівна.
    Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Боднарук ; наук. кер. В. А. Семиченко ; Держ. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти". - Київ, 2015. - 274 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Навчання психології--Дисертації
фывфывфыв:
вивчення психології -- формування понять -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- студенти
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з пробллем засвоєння понять. Виявлено основні підходи до формування психологічних понять. Розроблено теоретичну модель засвоєння студентами системи базових психологічних понять. Вивчено особливості засвоєння психологічних понять студентами вищих навчальних закладів за існуючих умов навчання. виділено базові поняття психології та проаналізовано логіку їх розкриття в окремих підручниках. Розроблено та апробовано програму формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. кер.\; Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.9
К 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кутас, М. С.
    Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами [Текстььь] / М. С. Кутас // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
індивідуально-типологічні властивості -- професійно значущі якості -- управління проектами -- майбутні фахівці -- управлінська діяльність -- ефективність діяльності -- психологічні стани
Аннотация: Стаття пропонує короткий огляд поглядів психологів стосовно впливу типологічних характеристик людини на ефективність і надійність її діяльності. Описуються типи регуляції психологічних станів за ступенем вираженості акцентуацій. Здійснено порівняльний аналіз індивідуально-типологічних властивостей фахівців з управління проектами та студентів, які навчаються за спеціальністю "Управління проектами". Подаються рекомендації щодо розвитку у студентів індивідуально-типологічних властивостей, які вважаються професійно значущими якостями керівника проектів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
316.613:159.92
П 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку [Текстььь] / М. М. Павлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 37-44. - Бібліогр.: с. 43 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самостійність -- майбутні фахівці -- професійна підготовка -- вивчена безпорадність -- особистість
Аннотация: Розглядаються психологічні механізми розвитку самостійності як особистісної якості майбутніх фахівців. передумови становлення окремих компонентів самостійності. Розкрито потенціал психологічних теорій особистості у контексті природи самостійності, глибинних витоків феномена вивченої безпорадності як протилежного полюса самостійності як системної якості особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
316.61
М 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельничук, О. Б.
    Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації [Текстььь] / О. Б. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 118-126. - Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- працівники соціальної сфери -- професійний інтелект -- майбутні фахівці -- соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Проаналізовано психологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з соціальної допомогои та соціальної роботи. визначено психологічні аспекти становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери як умови їх ефективної професійної діяльності та здійснення соціально-психологічної реабілітації в соціальній сфері. Наведено модель психологічної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
М 82


    Москаленко, Ольга Володимирівна.
    Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Москаленко ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 198,[14] с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісно-смислова сфера--Майбутні фахівці--Дисертації
фывфывфыв:
ЦІННІСНО-СМИСЛОВА СФЕРА -- ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ особистості -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ НАВЧАННЯ -- ТРЕНІНГ
Аннотация: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923
О-58


    Онуфрієва, Ліана Анатоліївна.
    Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence [Текстььь] / Л. А. Онуфрієва // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- емоційна сфера -- емоційна зрілість -- емоційна компетентність -- майбутні фахівці
Аннотация: Автором констатовано, що емоційний інтелект є емоційною компетентністю, в т. ч. емпатією, самоконтролем, самосвідомістю та ін. Зазначено, що необхідною умовою емоційного інтелекту є розуміння емоцій суб'єктом. показано, що емоційний інтелект позитивно впливає на діяльність. Узагальнено, щоемоційна компетентність виступає інтегральною значущою властивістю справжнього професіонала.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
316.614.6-057.875:33](043.5)
Л 37


    Левицька, Надія Сергіївна.
    Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. С. Левицька ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-208. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна соціалізація--Дисертації
фывфывфыв:
економічна соціалізація -- майбутні фахівці -- соціальна сфера -- соціальні працівники -- професіоналізація -- професійна компетентність -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.923.2+159.98:343.8(043.5)
Ш 19


    Шамрук, Олег Павлович.
    Психологічні особливості формування організованості у майбутніх співробітників державної пенітенціарної служби України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. П. Шамрук ; наук. кер. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 185 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Організованість особистості--Професійна підготовка--Дисертації
фывфывфыв:
організованість -- майбутні фахівці -- психологічний аналіз -- психологічна модель -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- професійно важливі якості -- професійна підготовка
Аннотация: В роботі розроблено психологічну модель організованості особистості майбутнього офіцера пенітенціарної служби. Апробовано діагностичні засоби фіксації та оцінки організованості майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв в умовах навчально-службової діяльності. Досліджено психологічні особливості прояву організованості у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби залежно від етапу професійної підготовки. Розроблено, обґрунтовано та визначено ефективність запропонованої програми формування організованості у майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.9:378-051
Д 79


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Текстььь] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- соціономічні професії -- стрес -- стресостійкість -- майбутні фахівці -- студенти
Аннотация: Викладено результати емпіричного дослідження стресостійкості сучасних українських студентів вищих та середніх навчальних закладів. Визначено спільні та відмінні особливості стресостійкості майбутніх фахівців різних соціономічних професій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.942.2
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря [Текстььь] / О. О. Лазуренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114 : табл. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
емоційна компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні лікарі -- констатуючий експеримент -- розвивально-корекційна програма -- майбутня професійна діяльність -- професійно значущі якості -- психологія праці -- вища професійна освіта -- студенти-лікарі
Аннотация: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
159.922
Т 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю [Текстььь] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
професійна культура -- викладач -- майбутні фахівці -- творчість -- суб'єктність -- ціннісне ставлення -- властивості особистості
Аннотация: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
37.015.3
М 41


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мешко, Олександр Іванович.
    Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції [Текстььь] / О. І. Мешко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна позиція -- майбутні педагоги -- суб'єктність -- професійне становлення -- професіоналізація -- майбутні фахівці -- професійно-педагогічна діяльність
Аннотация: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 28.06.2024
Число запросов 60313
Число посетителей 799
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя