Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=новоутворення<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.
159.955.1:165.243:81'42
Д 50


    Діхтяренко, Світлана Юріївна.
    Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Діхтеренко Світлана Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
настанова -- розуміння -- пісенний текст -- новоутворення -- творчий потенціал -- самодіяльність -- інтерпретація -- саморозуміння
Аннотация: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.7/.8
Ш 19


    Шамне, Анжеліка Володимирівна.
    Психологічні новоутворення як проблема вікової психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шамне Анжеліка володимирівна ; наук. кер. Меньшикова Н. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2004. - 302 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-213. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Психологічні новоутворення--Дисертації
фывфывфыв:
феномен новоутворення -- психічний розвиток -- самосвідомість -- ціннісно-мотиваційна сфера -- дитинство -- підлітково-юнацький вік
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми новоутворень. Розкрито сутність і зміст поняття, запропонований свій варіант його визначення. Проаналізовано особливості динаміки психічного розвитку в онтогенезі як цілісного, системно-організованого процесу. Досліджено особливості структурно-змістових, процесуально-генетичних і функціонально-генетичних характеристик феномену новоутворення. Створено системну модель цього явища, визначено його роль та місце в процесах переходу від одного вікового періоду розвитку до іншого.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Меньшикова, Неллі Леонідівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Черевко, І. С.
    Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці [Текст] / І. С. Черевко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 479-487. - Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
підлітковий вік -- новоутворення підліткового віку -- відповідальність -- екологічна відповідальність
Аннотация: У статті автор аналізує різні підходи до періодизації підліткового віку. Обгрунтовує та доводить доцільність вивчення становлення екологічноївідповідальності у підлітковому віці.Розглядає психологічні особливості, новоутворення та завдання розвитку підліткового віку у контексті відповідальності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
372
А 43


    Ладивір, Світлана Олексіївна.
    Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини [Текст] / С. О. Ладивір // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
особистість дошкільника -- загальнолюдські базові цінності -- новоутворення психічного розвитку -- старші дошкільники -- ціннісні орієнтації
Аннотация: Стаття присвячена аналізу науково-теоретичних основ психолого-педагогічного супроводу процесу присвоєння дитиною соціально значимих цінностей, який обумовлюється конкретними умовами життя і виховання. Дорослим необхідні повноцінні знання закономірностей цього процесу розвитку, особливості кожної дитини, щоб проектувати свою взаємодію з окремою дитячою особистістю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
372
А 43


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
цінність орієнтації -- освітній простір -- становлення особистості -- вікова кризова регуляція поведінки -- психологічні новоутворення кризи саморегуляції
Аннотация: Стаття присвячена аналізу проблеми регулятивної ролі ціннісних орієнтацій в житті дошкільника. В статті розглядаються сучасні надбання психологічної теорії з питань збереження цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування психологічних закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню та усталенню у структурі особистості взаємопов'язаних емоційних, когнітивних та вольових досягнень.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

7.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мішкулинець, О. О.
    Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти [Текстььь] / О. О. Мішкулинець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
молодший підліток -- психологічні новоутворення -- профільне і до профільне навчання -- професійне самовизначення
Аннотация: У статті порушено проблему самовизначення молодшого підлітка, вказано на важливі психологічні утворення, що спричинюють розвиток досліджуваної якості в умовах модернізації шкільної освіти в Україні. З’ясовано сутність поняття «профільне навчання» та «до профільне навчання», визначено їх спільні й відмінні особливості; розкрито роль «самовизначення» в орієнтуванні на вибір профілю навчання та готовності молодших підлітків до такого виду навчання з урахуванням важливих новоутворень та гендерних відмінностей; вказано на зарубіжний дослід науковців щодо такого виду навчання за окремими профілями та навчальними предметами.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.923.2:364-051
Б 20


    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В. В. Балахтар ; наук. консультант М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 595 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 434-494 (800 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- фахівець -- соціальна робота -- професійна діяльність -- становлення особистості -- дієвість і рефлексивність становлення -- професійно-особистісні новоутворення -- професіоналізація -- соціально-психологічний супровід
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.2:364-051
Б 20


    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В. В. Балахтар ; наук. консультант М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 46 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 39-43 (50 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- фахівець -- соціальна робота -- професійна діяльність -- становлення особистості -- дієвість і рефлексивність становлення -- професійно-особистісні новоутворення -- професіоналізація -- соціально-психологічний супровід
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Балахтар, В. В.
    Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи [Текст] / В. В. Балахтар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 43-54. - Бібліогр.: с. 52-54 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
фахівець з соціальної роботи -- самоствердження та самовдосконалення -- професійно-особистісне новоутворення -- стадії становлення
Аннотация: У статті висвітлено соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи, емпіричними референтами якого виступили: умотивованість на досягнення успіхів та ідеалу фахівця у сфері соціальної роботи, внутрішньої гармонії; цінність професійної взаємодії; цілеспрямованість та осмисленість професійного шляху; обізнаність щодо шляхів формування професійної компетентності; психологічне благополуччя, самоорганізація професійної діяльності, набуття позитивного іміджу фахівця з соціальної роботи; рефлексивність та ін. Наведено результати дослідження самоствердження та самовдосконалення в професійній діяльності і констатовано недостатній рівень їх сформованості як професійно-особистісного новоутворення на стадії формування професійної майстерності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

11.
15(06)
П 68


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 14 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 928 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Розвиток особистості - розгортання чи новоутворення? / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліогр.: с. 10-11 (18 назв)
Гуменюк, Г. В. Аналіз властивостей пам'яті та їх специфіки: системний підхід / Г. В. Гуменюк. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184-185 (8 назв)
Дембрицька, Н. М. Особливості суб'єкт-об'єктних орієнтацій студентської молоді у відносинах власності / Н. М. Дембрицька. - С .195-204. - Бібліогр.: с. 204 (4 назви)
Дзюбко, Л. В. Особливості структури навчальної мотивації у підлітків з різним рівнем навчальних досягнень / Л. В. Дзюбко. - С .205-221. - Бібліогр.: с. 221 (6 назв)
Дригус, М. Т. Проблема становления личности в творческом наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .265-272. - Бібліогр.: с. 272 (2 назви)
Зубіашвілі, І. К. Ставлення до грошей як важливий фактор соціалізації / І. К. Зубіашвілі. - С .301-311. - Бібліогр.: с. 310 (7 назв)
Карамушка, Л. М. Потреба персоналу держадміністрації в антистресових програмах: рівень вираженості та взаємозв'язок з особистісними характеристиками персоналу / Л. М. Карамушка, Д. І. Куриця. - С .320-333. - Бібліогр.: с. 332-333 (12 назв)
Кирпенко, Т. М. Вплив механізмів психологічного захисту на особистісну взаємодію підлітків / Т. М. Кирпенко. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 350-351 (10 назв)
Коробко, С. Л. Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом / С. Л. Коробко. - С .405-416. - Бібліогр.: с. 416 (14 назв)
Литвинчук, Л. М. Музичний ритм як основа природного фундаменту біоритму людського організму / Л. М. Литвинчук. - С .436-444. - Бібліогр.: с. 444 (6 назв)
Маслюк, А. М. Проективна методика "неіснуюча тварина": практичні аспекти / А. М. Маслюк. - С .465-475. - Бібліогр.: с. 474-475 (6 назви)
Мойзріст, О. М. Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей / О. М. Мойзріст. - С .503-512. - Бібліогр.: с. 512 (9 назв)
Мосійчук, В. В. Кризи професійного становлення як умова розгортання самореалізації особистості / В. В. Мосійчук. - С .531-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (19 назв)
Москаленко, В. В. Система форм інновацій культури як фактор соціалізації юнацтва / В. В. Москаленко. - С .542-551. - Бібліогр.: с. 551 (9 назв)
Пророк, Н. В. Психологічні особливості особистісно-професійного саморозвитку практичного психолога / Н. В. Пророк. - С .655-665. - Бібліогр.: с. 664-665 (20 назв)
Серёгин, Ю. В. Особенности сохранения психического здоровья молодёжи в условиях её профессионального становления в профессиях типа "человек-человек" / Ю. В. Серёгин. - С .715-728. - Бібліогр.: с. 725-728 (41 назва)
Скальска, Л. О. Розвиток національної самосвідомості як завдання української національної освіти / Л. О. Скальска. - С .738-747. - Бібліогр.: с. 746 (7 назв)
Тополов, Є. В. Особливості реакції відповіді фахівця на професійну агресію / Є. В. Тополов. - С .803-809. - Бібліогр.: с. 809 (7 назв)
Яблонська, Т. М. Розвиток позитивної ідентичності старшокласників засобами тренінгу / Т. М. Яблонська. - С .879-887. - Бібліогр.: с. 887 (8 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

12.
15(06)
П 68


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Розвиток особистості - розгортання чи новоутворення? [Текстььь] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 14. - С. 3-11. - Бібліогр.: с. 10-11 (18 назв)
УДК
РУБ 15(06)


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

13.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Л. О. Шатирко [та ін.] ; за наук. ред. С. Д. Максименка. - [Б. м. : б. и.], 2023. - 33 с. - ISBN 978-617-7745-40-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--навчальні видання--Навчальні видання для загальноосвітніх навчальних закладів
фывфывфыв:
освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, Нова українська школа (НУШ). -- психологічний анаіз підручника -- психологічна експертиза підручника -- побудова підручника -- психологічні вимоги до навчальної літератури -- розроблення навчальної літератури -- дитиноцентризм -- психічний розвиток учнів -- внутрішня позиція школяра -- компетентність -- освітній простір -- навчальна діяльність -- початкова шкільна дезадаптація -- психологічний супровід -- види навчальної літератури -- навчальна література -- підручник -- навчальний посібник
Аннотация: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 24159
Число посетителей 1077
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя