Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=орієнтація на клієнта<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
153/154
О-64


    Гончаренко, Я. В.
    Орієнтація на клієнта комерційних організацій різного типу [Текст] / Я. В. Гончаренко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (16 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

фывфывфыв:
комерційні організації -- комерційні організації різного типу -- орієнтація на клієнта -- основні компоненти орієнтації на клієнта -- інтегральний показник


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
005.32:005.346(043.5)
Г 65


    Гончаренко, Ярослава Валентинівна.
    Психологічні чинники орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Я. В. Гончаренко ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 324 с. - Бібліогр.: с. 198-228 (267 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
комерційні організації -- персонал -- орієнтація на клієнта -- модель орієнтації персоналу на клієнта -- основні компоненти орієнтації персоналу на клієнта -- рівень розвитку орієнтації персоналу на клієнта -- психологічні чинники орієнтації персоналу на клієнта -- тренінг розвитку орієнтації персоналу на клієнта
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій . Побудовано модель орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій . На основі емпіричного дослідження виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів , складових та інтегрального показника орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій . Доведено зв ’ язок між орієнтацією на клієнта комерційних організацій і чинниками мезорівня ( характеристиками організації ): а ) психологічними ( організаційним розвитком , типом організаційної культури ); б ) організаційно - функціональними ( сферою діяльності , формою власності , кількістю працівників ). Виявлено зв ’ язок між орієнтацією на клієнта комерційних організацій і чинниками мікрорівня ( характеристиками персоналу ): а ) психологічними : загальнопрофесійними ( комунікативними , емоційними ); спеціальними ( дружелюбністю у взаємодії з клієнтом , здатністю приймати точку зору клієнта та ін .); б ) організаційно - професійними та соціально - демографічними ( посадою в організації , рівнем освіти , стажем трудової діяльності , віком ). Розроблено та апробовано авторську тренінгову програму розвитку орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій та доведено її ефективність .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
005.32:005.346(043.5)
Г 65


    Гончаренко, Ярослава Валентинівна.
    Психологічні чинники орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Я. В. Гончаренко ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 19-22 (18 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
комерційні організації -- персонал -- орієнтація на клієнта -- модель орієнтації персоналу на клієнта -- основні компоненти орієнтації персоналу на клієнта -- рівень розвитку орієнтації персоналу на клієнта -- психологічні чинники орієнтації персоналу на клієнта -- тренінг розвитку орієнтації персоналу на клієнта
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій . Побудовано модель орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій . На основі емпіричного дослідження виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів , складових та інтегрального показника орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій . Доведено зв ’ язок між орієнтацією на клієнта комерційних організацій і чинниками мезорівня ( характеристиками організації ): а ) психологічними ( організаційним розвитком , типом організаційної культури ); б ) організаційно - функціональними ( сферою діяльності , формою власності , кількістю працівників ). Виявлено зв ’ язок між орієнтацією на клієнта комерційних організацій і чинниками мікрорівня ( характеристиками персоналу ): а ) психологічними : загальнопрофесійними ( комунікативними , емоційними ); спеціальними ( дружелюбністю у взаємодії з клієнтом , здатністю приймати точку зору клієнта та ін .); б ) організаційно - професійними та соціально - демографічними ( посадою в організації , рівнем освіти , стажем трудової діяльності , віком ). Розроблено та апробовано авторську тренінгову програму розвитку орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій та доведено її ефективність .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
155
А 43


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Модель орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій [Текст] / Л. М. Карамушка, Я. В. Гончаренко // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський : Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 93-94
УДК
РУБ 155

фывфывфыв:
орієнтація на клієнта -- персонал комерційних організацій


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Гончаренко, Ярослава Валентинівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 27.09.2024
Число запросов 666
Число посетителей 177
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя