Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (97)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітній процес<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
37.017.92/93-057.875
Б 90


    Бугерко, Ярослава Миколаївна.
    Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді [Текстььь] / Я. М. Бугерко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
духовна культура -- освітній процес -- соціокультурний духовний простір -- внз -- ціннісне самовизначення -- духовно-творчий потенціал -- духовний саморозвиток
Аннотация: У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ. Показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціокультурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.9(075.85)
Ц 57


    Цивильская, Екатерина Анасьевна.
    Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития [Текстььь] / Е. А. Цивильская // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
поведінка -- молодші школярі -- інтелектуальний розвиток -- нормативна ситуація -- інтелектуальна недостатність -- психіка -- культура особистості -- соціальна інтеграція -- освітній процес
Аннотация: У статті відображено результати експериментального дослідження особливостей використання молодшими школярами з нормою і патологією інтелектуального розвитку правил у нормативній ситуації; виявлення кореляційних взаємозв'язків між правилами й віковими новоутвореннями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Біла, І. М.
    Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
технологічний підхід -- освітній процес -- творче мислення -- технологія розвитку творчого мислення -- творча задача
Аннотация: У статті розглядається технологічний підхід до розвитку твочого мислення особистості. Він передбачає особистісно-орієнтоване навчання, яке визначає зміщення акценту з інформаційно-гностичного підходу на розвивальний та діяльнісний, в основі якого формування особистості, здатної до активної творчої діяльності, розв'язування задач, творчого, критичного мислення. Технологія розвитку творчого мислення, яка передбачає керівництво процесом навчання, організацію та мотивацію пізнавальної діяльності учнів і контроль цієї діяльності, включає педагогічне цілевизначення, змістовні, інформаційно-предметні і процесуальні аспекти, спрямовані на засвоєння і діагности якості освітнього процесу. Ефективним розвивальним та діагностичним інструментарієм визначення якісної оцінки творчої мисленнєвої діяльності на всіх етапах онтогенезу є евристичні, проблемні, дослідницькі творчі задачі. Результатом впровадження в освітній процес технології розвитку творчого мислення є формування творчої особистості - суб'єкта діяльності, який виявляє розвинені творчі здібності, творчу мотивацію, творчі вміння, що забезпечують йому здатність породжувати якісно нові ідеї та цінності, а також сприяють саморозвитку та прогресу суспільства.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Губенко, О. В.
    Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту [Текст] / О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 96-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
творче мислення учнів -- переструктурування -- інтелект -- обдарованість -- освітній процес -- розвиток
Аннотация: У статті аналізується такий важливий механізм творчості як переструктурування. Механізм переструктурування пов'язаний із частковою або комплексною перебудовою знань. Висвітлюються методологічні і практичні аспекти комплексного підходу до розвитку творчого мислення школярів за допомогою механізму переструктурування гештальту. Доводиться, що евристичні методи навчання долають протиріччя між цілями і методами освіти, що існують в практиці навчального процесу. Вони сприяють його гуманізації й допомагають виховати у дітей авторську позицію творця нових знань. Розглядається досвід застосування авторського курсу з розвитку творчого мислення учнів середнього та старшого шкільного віку "Сходинки до творчості". Розкриваються психодидактичні основи побудови шкільного розвиваючого курсу, які націлені на поетапний розвиток творчого мислення дітей і актуалізацію вищих креативних проявів інтелекту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 18577
Число посетителей 733
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя