Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісна ефективність<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
159.922
Я 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності [Текстььь] / І. В. Яворська-Вєтрова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241 : рис. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
самосвідомість -- уявлення про себе -- модальність -- особистісна ефективність -- рівень навчальних досягнень


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.922
Д 74


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дригус, Марія Трохимівна.
    Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі [Текстььь] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологічні механізми -- особистість -- обдарованість -- виховання -- розвиток -- саморозвиток -- особистісна ефективність
Аннотация: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.922
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра [Текстььь] / Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
генеза -- особистість -- локус контролю -- особистісна ефективність -- оцінкові ставлення
Аннотация: Представлено результати дослідження оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школярів у системі "Я - Я" та "Я - учіння". Розкрито особливості становлення архітектоніки різновидів оцінки причин власних шкільних невдач у школярів з різною особистісною ефективністю.Всатановлено зв'язок між особливостями становлення оцінки учнем причин власних невдач, що репрезентується у відповідному локусі контролю, та особистісною ефективністю в учнів молодшого та середнього шкільного віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку [Текстььь] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв:
рефлексія -- особистісна ефективність -- молодший шкільний вік -- підлітковий вік
Аннотация: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

5.
37.015.3:159.922
С 77


   
    Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі [Електронний ресурс] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 161 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Балл, Георгій Олексійович. Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі / Г. О. Балл. - С. 6-15
Дригус, Марія Трохимівна. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів / М. Т. Дригус. - С. 16-32
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів / Н. І. Мусіяка. - С. 33-83
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів / І. В. Яворська-Вєтрова. - С. 84-137
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- особистісна ефективність -- онтогенез -- психологічні механізми -- рефлексивний механізм -- оцінковий механізм -- мікрогенез
Аннотация: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


6.
151.51
А 43


    Дригус, Марія Трохимівна.
    Концептуальні парадигми самоефективності особистості [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
особистість -- розвиток -- саморозвиток -- ефективність -- особистісна ефективність -- самоефективність -- психічний розвиток -- внутрішні умови
Аннотация: У статті здійснено аналіз концептуальної парадигми самоефективності А. Бандури. З’ясовано джерела самоефективності у контексті реципрокного детермінізму теорії соціального научіння. Зазначено, що концепт «власної ефективності» розглянуто в оцінковій проекції. Акцентовано важливість для розуміння самоефективності розмежування таких спектрів, як «очікування ефективності» і «очікування результату» у континуумі «особистість – поведінка – результат». Розкрита концептуальна парадигма Г. С. Костюка щодо проблеми становлення ефективної особистості. Зроблено висновок, що учений вперше самобутньо ініціював у педагогічній та віковій психології (як у вітчизняній, так і зарубіжній) проблему особистісної ефективності у системному вимірі. Окреслено перспективи наукових розвідок проблеми самоефективності у контексті концепції психологічної безпеки творчої особистості, створеної В.О. Моляко.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
151.51
А 43


    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра [Текст] / Н. І. Мусіяка, // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
генеза -- детермінанти -- онтогенетична динаміка -- особистісна ефективність -- особистість -- самооцінка
Аннотация: У статті представлено результати експериментального дослідження прогностичної самооцінки як детермінанти особистісної ефективності школяра. Розкрито особливості макрогенези архітектоніки прогностичної самооцінки у школярів з різною особистісною ефективністю. З’ясовано макрогенетичні тенденції становлення прогностичної самооцінки на різних етапах онтогенезу. Зафіксовано зниження адекватності прогностичної самооцінки на межі переходу школярів від початкової до основної школи, що свідчить про труднощі адаптації п’ятикласників з високою та середньою особистісною ефективністю. Встановлено деструктивні тенденції становлення прогностичної самооцінки низькоефективних учнів молодшого та середнього шкільного віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(06)
П 68


    Яворська-Вєтрова, Ірина.
    Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів [Текстььь] / І. Яворська-Вєтрова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 368-394. - Бібліогр.: с. 386-392 (25 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
рефлексія -- рефлексивність -- особистісна ефективність -- інтрапсихічна рефлексія -- інтерпсихічна рефлексія -- психологічний механізм


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \відп. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дригус, М. Т.
    Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка [Текстььь] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
особистість -- саморозвиток -- професійне самовизначення -- особистісна ефективність -- психологічне благополуччя
Аннотация: У статті здійснено аналіз "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення фундатора сучасної вітчизняної психології Г.С. Костюка. З'ясовано синергійне розкриття ученим психологічного змісту проблеми професійного самовизначення, а також унікальність її бачення - у парадигмі "джерела її особистого щастя". Наголошено, що у процесі психологічного аналізу проблеми професійного самовизначення Г.С. Костюк окреслив важливі спектри "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у просторі професійного самовизначення. Акцентовано на значущості ідеї Г.С. Костюка "творення самого себе" - ідеї саморозвитку в процесі вільного особистісного професійного самовизначення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 28.06.2024
Число запросов 58548
Число посетителей 765
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя