Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісний потенціал<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
159.9:316.62
П 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пілецька, Любомира Сидорівна.
    Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості [Текстььь] / Л. С. Пілецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 385-395. - Бібліогр.: с. 394 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- професійна мобільність -- поведінка -- професійна кар'єра -- особистісний потенціал
Аннотация: Розглянуто професійну мобільність особистості як інтегративну властивість фахівця, внутрішній потенціал особистості. Визначено соціально-психологічні основи професійної мобільності особистості, виокремлено найбільш значущі компоненти професійної мобільності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.923.2
Ш 88


    Штепа, Олена Станіславівна.
    Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу [Текстььь] / О. С. Штепа // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 765-778 : рис. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологічна ресурсність -- персональна ресурсність -- особистісний потенціал -- самоактуалізація -- синергічність -- самотрансценденція -- самоактуалізація -- екзистенційна здійсненість -- самоприйняття
Аннотация: Сформульовано проблему відсутності емпіричного обґрунтування ролі ресурсів у самоздійсненні людини. Емпіричним дескриптором особистісного потенціалу допущено й обґрунтовано життєстійкість. Встановлено зв'язок психологічної ресурсності та "Person". Обґрунтовано, що саме психологічна ресурсність є компонентом особистісного потенціалу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.938
З-13


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завадська, Тетяна Василівна.
    Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності [Текстььь] / Т. В. Завадська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 51-60 : табл. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
професійна діяльність -- вихователь -- самоактуалізація -- особистісний потенціал -- ціннісні орієнтації -- самоповага -- самоефективність -- самоприйняття -- професійне самоздійснення
Аннотация: Представлено результати дослідження особливостей професійного самоздійснення, професійної самоефективності, мотивації та рівня самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі їх професійної діяльності. Виявлено у вихователів дослідженої групи часткову відсутність ознак актуалізації всіх компонентів природного особистісного потенціалу, які й становлять основу самоактуалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні основи самореалізації особистості [Текстььь] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
самореалізація -- саморозвиток -- самоставлення -- особистісний потенціал
Аннотация: У статті розкрито змвст поняття самореалізація та визначено основні чинники феномена самореалізації особистості. Обґрунтовано визначення самореалізації о собистості як мотиву, як опредмечування її сутнісних сил і потреб, що визначає прагнення до розвитку свого потенціалу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шамич, Олександр Миколайович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

5.
15(57.026)
А 43


    Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна.
    Погляд на екологічно орієнтовану життєдіяльність крізь призму особистісних детермінант [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
екологічно орієнтована життєдіяльність -- особистісні детермінанти -- особистісний потенціал -- психологічне благополуччя -- оптимізм
Аннотация: У статті розглядається проблема екологізації життєдіяльності людини як світової тенденція зміни базових ціннісно-смислових конструктів ставлення особистості до світу, навколишнього середовища, до власного життя і до себе. Особистісні характеристики та їхні прояви належать до певного рівня цілісної структурної орієнтації особистості, а саме - емоційного, когнітивного, ціннісно-смислового.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації [Текст] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самореалізація -- саморозвиток -- особистісний потенціал -- самодетермінація
Аннотация: У статті здійснюється аналіз феномена самодетермінації особистісного розвитку людини та її рушійних сил. Розкрито особистісний потенціал самодетермінації поведінки людини. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою і умовою її самореалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шамич, Олександр Миколайович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153.6
А 43


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії [Текст] / О. А. Чиханцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 182-187. - Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
життєстійкість -- компоненти життєстійкості -- самореалізація -- особистісний потенціал
Аннотация: У статті розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості у ситуації професійного вибору. Визначено, що показники життєстійкості пов'язані з показниками ефективної самореалізації та суб'єктивної якості життя особистості, а також являються ключовою особистісною перемінною, яка опосередковує вплив на успішність діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.921.1:159.922.62:377.4
Ш 52


    Шестопал, Іванна Анатоліївна.
    Психологічні особливості професійної самореалізації жінок зрілого віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. А. Шестопал ; наук. керів. В. М. Ямницький ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
професійна самореалізація -- жінки зрілого віку -- психологічні особливості та чинники -- особистісний потенціал -- рефлексія -- гендер -- життєтворчість -- кар'єра -- стратегії самореалізації
Аннотация: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню психологічних особливостей та чинників професійної самореалізації жінок зрілого віку. У роботі представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та підходів до визначення сутності понять «самореалізація», «професійна самореалізація» особистості, здійснено системне вивчення феномена професійної самореалізації, визначено й описано його структуру, психологічні особливості та чинники. Розроблено психологічні засади професійної самореалізації особистості як психологічної категорії на рівні психологічного конструкту, визначено її психологічні механізми та стратегії, описано феноменологію. Визначено віковий проміжок, сензитивний для розвитку. Експериментально виявлено, що процес професійної самореалізації жінок зрілого віку відзначається складною багатофакторною структурою та відбувається в умовах впливу гендерних стереотипів. Обґрунтовано необхідність, розроблено, апробовано та доведено ефективність програми оптимізації процесу професійної самореалізації жінок зрілого віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ямницький, Вадим Маркович \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Фактори психологічного благополучча студентів [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 51-59
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологічне благополучча -- гедоністичне та евдемонічне благополучча -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- суб'єктність
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномену психологічного благополуччя особистості, яке визначається як інтегральний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування, а також ступеня реалізованості цієї спрямованості, що суб'єктивно виражається у відчутті щастя, задоволеності собою і власним життям. Емпіричним шляхом встановлено фактори психологічного благополучча особистості та прогностичну модель його розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(5А2.2)П
А 43


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні фактори самодетермінації особистості [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 151-164. - Бібліогр.: с. 159-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
самодетермінація -- особистісна автономія -- суб'єктність -- особистісний потенціал -- психологічне благополуччя
Аннотация: У статті аналізується феномен самодетермінації особистісного розвитку людини. У структурі феномена самодетермінації особистості виділено такі складові: цілі, цінності, смисли, усвідомленість свого життєвого шляху; перспектива майбутнього; мотивація самореалізації; самоефективність особистості, самостановлення та самостановлення; розуміння свого потенціалу та віра в свої можливості; здітність свідомого контролю й оцінки власних досягнень і перспектив; включеність у соціальне життя. Визначено, що найбільший вплив на розвиток складових самодетермінації особистості мають такі особистісні утворення, як життєві цілі, особистісна автономія, прагнення до особистісного зростання, впевненість у собі. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою й умовою самореалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

11.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коханова, Олена Петрівна.
    Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді [Текст] / О. П. Коханова, О. А. Столярчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистісний потенціал -- особистісні ресурси -- особистість -- самореалізація -- саморозвиток -- навчально-професійна діяльність
Аннотация: У статті проаналізовано сутність поняття особистісного потенціалу та його виявів як засобу самореалізації сучасної молоді. в ході дослідження було вивчено уявлення студентів стосовно сутності особистісного потенціалу, його складових, сфер і цілей реалізації. Результати засвідчили, що під особистісним потенціалом студенти розуміють не лише здатності людини (її потенціальні можливості), а й реальне їх втілення в житті та діяльності. Молоді люди оцінили ступінь використання ними особистісного потенціалу, проаналізували роль університетського навчання та професійної діяльності в його розкритті, збагаченні та реалізації, а також дали оцінку значущості основних складових особистісного потенціалу для досягнення життєвого успіху.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шамич, Олександр Миколайович.
    Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців [Текст] / О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- суб'єктність
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномена суб'єктивного благополуччя особистості, яке визначається як відносно стійке генералізоване переживання, що суб'єктивно виражається у відчутті задоволеності собою і власним життям; як інтегративний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування. Проаналізовано зв'язок між фізичним здоров'ям і психологічним благополуччям людей. Визначено прогностичну модель та предикатори психологічного благополуччя паралімпійців: осмисленність життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання. Сприяння психологічному благополуччу паралімпійців полягає актуалізації їх внутрішніх ресурсів, що криються в осмисленні резервів повноцінної самореалізації та розвитку своїх здібностей в майбутньому.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(08)
А 43


    Мар'яненко, Л. В.
    Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності [Текст] / Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 92-108. - Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
самореалізація -- самодетермінація -- самореалізаційний потенціал особистості -- особистісний потенціал -- сприятливі і несприятливі умови самодетермінації -- блокада самореалізації -- діагностика самодетермінації і самореалізації -- кореляційний і факторний аналіз даних -- якості, що підсилюють та гальмують блокаду самореалізації
Аннотация: Емпіричне дослідження самореалізації особистості учня в процесі навчально - пізнавальної діяльності. У статті розглядаються умови досягнення учнем самореалізації. Зазначається, що необхідними є наявність високих духовного, морального і особистісного потенціалів. Виокремлюються якості, що блокують самореалізацію: мотивація уникнення невдач, певні невротичні відхилення, а саме: чутливість погроз щодо "я", формування невпевненості у собі. Також вказується на дефіцитарність, яка визначається як переживання дефіциту в задоволені базових потреб. Емпірично підтверджується, що заперечує блокаду самореалізації інтернальність у сфері досягнень, конструктивна світоглядна самодетермінація, автономна казуальна орієнтація, висока організація сім'ї, інтерналізація вищих цінностей. Навпаки, посилюють блокаду самореалізації: безособова казуальна орієнтація, амотивувальна мотивація, тобто мотивація, спрямована поза діяльністю (термін Р. Райані і Є. Десі), превалювання зовнішньої мотивації (престиж, першість, матеріальна винагорода).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Сухенко, Я. В.
    Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку [Текст] / Я. В. Сухенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
освітня траєкторія -- особистісний потенціал -- особистісний розвиток -- особистісні змінювання -- саморегуляція
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язків між ставленням педагогічних представників до власної освітньої траєкторії, їх особистісним потенціалом і розвитком. Підтверджено нелінійний та діалектичний характер взаємозв'язку між даними феноменами. З'ясовано, що освітня траєкторія оцінюється педагогічними працівниками як рутинна переважно в перехідному періоді особистісного розвитку, на стадіях застою та нелоканізованості, коли їх особистісний потенціал розкривається максимально; як дефіцитарна та хаотична - на стадіях травми та постравматичній, коли особистісно-регуляторний потенціал проявляється мінімально; як обтяжлива тактична та профіцитарна - в періоді стабільного особистісного розвитку та помірного вияву особистісного потенціалу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Кот, М. Г.
    Гендерні особливості особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля [Текст] / М. Г. Кот // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 27-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (12 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
особистісний потенціал -- психологічна підготовка -- гендерні особливості -- формування спеціальних психологічних вмінь -- професійна готовність -- менеджери сфери дозвілля
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля з метою врахування гендерного фактора у психологічній підготовці майбутніх фахівців. Формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх менеджерів сфери дозвілля передбачає необхідність визначення особистісних детермінант, особистісного потенціалу, відповідних компонентів та структури гендерних характеристик особистості ефективних менеджерів сфери дозвілля. Врахування і використання гендерного фактора в процесі психологічної підготовки, конструювання і проведення соціально-психологічного тренінгу з розвитку особистісних потенціалів прискорює формування психологічної готовності майбутніх менеджерів сфери дозвілля до професійної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
159.922:614.842.83.082.4
К 77


    Кравчук, Сергій Миколайович.
    Соціально-психологічні чинники професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / С. М. Кравчук ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 212 с. : табл. + 1 додатки 14 с. - Бібліогр.: с.194-212 (203 назв). -
УДК

фывфывфыв:
особистісний потенціал -- самореалізація -- реалізованість фахівця -- оптимізація професійної діяльності -- чинники професійної самореалізації -- модель самореалізації -- оперативно-рятувальна служба -- корекційна програма
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічним чинникам, що зумовлюють успішність розкриття особистісного потенціалу у професійній діяльності фахівців оперативно-рятувлаьних служб та розробленні на цій основі корекційної програми, спрямованої на оптимізацію процесу переживання цими фахівцями реалізованості у професійній діяльності. Результати базуються на дослідженні 144 чоловіків, пожежників-рятувальників з 11 оперативно-рятувальних частин Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС), проведеного на базі навчального центру ГУ ДСНС України, м. Київ. В ході роботи були визначені теоретичні і методологічні підходи до вивчення соціально-психологічної детермінації професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; емпіричним шляхом встановлені соціально-психологічні чинники, що зумовлюють успішність професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; розроблена та апробована корекційна програма, спрямована на оптимізацію процесу переживання у таких фазівців реалізованості у професійній діяльності. Результати впровадження програми показали емпірично значущу позитивну динаміку в експериментальній групі за всіма критеріями, що коерлюють із переживанням почуття самореалізованості: соціальної адаптивності, емоційного інтелекту, розвиток емпатійності, сформовану можливість налагоджувати взаємодію з іншими людьми? комінікативних властивостей, толерантного ставлення до різноманітних чинників інших, розуміння сенсу їхніх проблем, актуалізації лідерського потенціалу працівників оперативно-рятувальних служб. Отриманий результат є підставою для висновку про ефективність впровадженої програми психологічного супроводу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922:614.842.83.082.4
К 77


    Кравчук, Сергій Миколайович.
    Соціально-психологічні чинники професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / С. М. Кравчук ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
особистісний потенціал -- самореалізація -- реалізованість фахівця -- оптимізація професійної діяльності -- чинники професійної самореалізації -- модель самореалізації -- оперативно-рятувальна служба -- корекційна програма
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічним чинникам, що зумовлюють успішність розкриття особистісного потенціалу у професійній діяльності фахівців оперативно-рятувлаьних служб та розробленні на цій основі корекційної програми, спрямованої на оптимізацію процесу переживання цими фахівцями реалізованості у професійній діяльності. Результати базуються на дослідженні 144 чоловіків, пожежників-рятувальників з 11 оперативно-рятувальних частин Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС), проведеного на базі навчального центру ГУ ДСНС України, м. Київ. В ході роботи були визначені теоретичні і методологічні підходи до вивчення соціально-психологічної детермінації професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; емпіричним шляхом встановлені соціально-психологічні чинники, що зумовлюють успішність професійної самореалізації фахівців оперативно-рятувальних служб; розроблена та апробована корекційна програма, спрямована на оптимізацію процесу переживання у таких фазівців реалізованості у професійній діяльності. Результати впровадження програми показали емпірично значущу позитивну динаміку в експериментальній групі за всіма критеріями, що коерлюють із переживанням почуття самореалізованості: соціальної адаптивності, емоційного інтелекту, розвиток емпатійності, сформовану можливість налагоджувати взаємодію з іншими людьми? комінікативних властивостей, толерантного ставлення до різноманітних чинників інших, розуміння сенсу їхніх проблем, актуалізації лідерського потенціалу працівників оперативно-рятувальних служб. Отриманий результат є підставою для висновку про ефективність впровадженої програми психологічного супроводу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
И 19


    Іваннікова, Ганна Василівна.
    Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Іваннікова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 193 с. : табл. + 1 додатки 55 с. - Бібліогр.: с. 171-193 (235 назв). -
УДК

фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
И 19


    Іваннікова, Ганна Василівна.
    Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Іваннікова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.92:305-055.2
К 61


    Колобова, Ірина Борисівна.
    Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05 / І. Б. Колобова ; наук. кер. С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2023. - 235 с. : табл. + 1 додатки 54 с. - Бібліогр.: с.213-234 (224 назви). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
психологічні особливості -- наратив -- конструювання -- особистість -- жінки -- шлюб -- партнери -- подружжя -- проектування -- ціннісно-орієнтаційна єдність -- психологічне благополуччя -- особистісний потенціал -- індивідуальність -- суб'єктність -- смисл
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі наративного конструювання особистісного досвіду в межах психолого-герменевтичного підходу, зокрема події розвірвання шлюбу. Розв'язання цієї проблеми полягає у визначенні невід'ємних складових наративного конструювання досвіду, створенні процедури виокремлення наративних стратегій, обгрунтуванні та апробації програми наративного конструювання досвіду для здійснення психологічної підтримки розлучених жінок. Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками. Ефективній реалізації цієї мети сприяло окреслення та вирішення завдань, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми конструювання особистісного досвіду в психології; визначено структурно-процесуальні та змістові складові наративного конструювання досвіду особистості; розроблено методичний інструментарій для виокремлення основних складових конструювання досвіду особистості; емпірично визначено психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками; розроблено й апробовано процедуру наративного конструювання досвіду як засобу психологічної підтримки розлучених жінок.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 122676
Число посетителей 815
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя