Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=партнерська взаємодія<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.922.73-053.4 (043.3)
К 21


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карасьова Катерина Володимирівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 175 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативність--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

фывфывфыв:
комунікативні функції -- партнерська взаємодія -- творча гра -- сюжетно-рольова гра -- молодші дошкільники -- спілкування -- проектування
Аннотация: Дисертаційне досліжденя присвячено проблемі динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільніків в процесі творчих ігор, зокрема сюжетно-рольових. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток комунікативних функцій дітей зазначеного віку в процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб"єктивний рівень взаємодії із однолітками, який з одного боку, відбувається на основі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві, з іншого,-визначається рівнем опанування новими засобами взаємодіїз однолітками у молодшому шкільному віці. Оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Становлення творчої гри у молодшому шкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотованої, інформаційної та функції управління. Динаміка комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних рівнях творчої сюжетно-рольової гри. Практичне значення дослідження полягає у застосування отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дільми, успішному засвоєнню останніми структурами провідного у дошкільному віці виду діяльності- сюжетно-рольової гри та оптимізації психолого-педагогічного поцесц в дошкільних навчальних закладах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923:37.035:316.46
Ф 37


    Фелькель, Тетяна Григорівна.
    Психологічні умови розвитку лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Фелькель Тетяна Григорівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 333 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-214. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Лідерські якості--Дисертації
фывфывфыв:
лідерські якості -- науково-педагогічні працівники -- лідерство -- система вищої освіти -- партнерська взаємодія
Аннотация: У дослідженні розкрито зміст та структуру лідерства в організації та його особливості в організаціях системи вищої освіти. Визначено структуру, рівень та чинники розвитку лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників. Проаналізованаоцінка майбутніми науково-педагогічними працівниками ролі аспірантури в розвитку лідерських якостей. Визначено психологічні умови розвитку лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922:37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 468 с. : табл. + 1 додатки 105 с. - Бібліогр.: с. 425-468 (490 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів освітніх організацій -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Аннотация: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922:[37.091.113:005.342](043.3)
К 50


    Клочко, Алла Олексіївна.
    Психологія розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / А. О. Клочко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
освітні організації -- менеджери освітніх організацій -- інноваційні стилі управління -- інноваційні зміни -- командна робота -- партнерська взаємодія -- організаційно-психологічні характеристики менеджерів в освітніх організаціях -- організаційно-психологічні технології розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій
Аннотация: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розкрито психологічні особливості інноваційних стилів управління та зміст організаційно-психологічного підходу до їх вивчення. Обгрунтовано авторську концепцію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Представлено концептуальну модель розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, здійснено класифікацію таких стилів (за критеріями "Інноваційні зміни в організації", "Командна робота в організації", "Партнерська взаємодія в організації"). Наведено результати емпіричного дослідження, які відображають недостатній рівень розвикту інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій, особливо стилів, які виділені за такими показниками, як "поєднання менеджерами лідерських та адміністративних функцій", "орієнтація менеджерів на роботу в команді", "емоційний інтелект менеджерів", "взаємостосунки менеджерів із педагогічним колективом". Доведено зв'язок між організаційно-психологічними характеристиками освітніх організацій й менеджерів та інноваційними стилями управління у менеджерів освітніх організацій, що свідчить про те, що такі організаційно-психологічні характеристики є чинниками розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій. Розроблено та експериментально апробовано "Організаційно-психологічну технологію розвитку інноваційних стилів управління у менеджерів освітніх організацій", яка реалізується на двох рівнях: на рівні освітніх організацій (розробка й упровадження міських інноваційних прогрем) та на рівні психологічної підготовки менеджерів (розробка й упровадження тренінгової програми).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 59191
Число посетителей 992
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя