Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічні умови<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
378-057.875:37.011.3-051+159.947.5:331
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Яблонський Андрій Іванович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 184-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотиваційна готовність--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні вчителі--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна готовність -- мотиваційна готовність -- готовність до діяльності -- педагогічна діяльність -- психолого-педагогічні умови
Аннотация: У дисертації розкрито зміст поняття "мотиваційна готовність майбутніх вчителів до професійної діяльності" та його структуру. Виявлено психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. Подано опис розробленої програми розвитку мотиваційної сфери, яка зокрема містить мотиваційно зорієнтований психологічний тренінг "Мотивація власного життєвого та професійного досягнення".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.9.072.7:372.3
Ц 56


    Цибуляк, Наталія Юріївна.
    Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів [Текстььь] / Н. Ю. Цибуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 717-727 : табл. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійно важливі якості -- спостережливість -- майбутні вихователі -- педагогічна діяльність -- фахова підготовка -- психолого-педагогічні умови -- освітня діяльність -- дошкільні навчальні заклади
Аннотация: Розкрито сутність і значення спостережливості як професійно важливої якості майбутніх педагогів на прикладі майбутніх вихователів дитсадків. Виявлено психолого-педагогічні умови розвитку професійної спостережливості у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів. Представлено психодіагностичний інструментарій виявлення якості забезпечення психолого-педагогічних умов розвитку професійної спостережливості майбутніх фахівців у практиці освітньої діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 168-178
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
пізнавальна активність -- мовленнєва діяльність -- старші дошкільники -- система роботи -- психолого-педагогічні умови
Аннотация: У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної активності старших дошкільників. Розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності; форми психолого педагогічного впливу на розвиток пізнавальної активності дітей зазначеного віку, шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
378.015.3:34-051
З-78


    Зошій, Ірина Василівна.
    Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Зошій ; наук. кер. Н. І. Жигайло ; Нац. ун-т "Сстрозька академія". - Острог, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
професіоналізм -- компетентність -- професійна компетентність -- юридична діяльність -- майбутні юристи -- психолого-педагогічні умови -- компоненти
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів. Розглянуто професійну компетентність як результат освітнього процесу та психолого - педагогічну проблему. Виокремлено структуру професійної компетентності майбутніх юристів, яка включає наступні компоненти: предметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний. Визначено такі критерії професійної компетентності майбутніх юристів: пре дметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний, які безпосередньо співвідносяться зі взаємопов’язаними компонентами досліджуваного феномену. Розроблено модель з метою оптимізації процесу форм ування професійної компетентності майбутніх юристів. Складовими розробленої моделі формування професійної компетентності є: 1) цільово - методологічний блок (мета, завдання, методологічні підходи та принципи формування професійної компетентності); 2) методич но - ф ормувальний блок ( форми, засоби, методи, етапи фор мування професійно ї к омпетентності ) ; 3) діагностично - результативний блок ( компоненти, рівні, результат ) . Експериментально перевірено ефективність запропонованої моделі шляхом упровадження сконструйованої на її основі програми формування професійної компетентності майбутніх юристів. Результати проведеного формувального етапу експерименту доводять ефективність упровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів. Запров адження розробленої нами моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів сприяло позитивним змінам у всіх компонентах професійної компетентності майбутніх юристів експериментальної групи. На основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження визначено систему психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів: інтеграція новітніх навчальних технологій у процес навчання майбутніх юристів; психологізація навчально - виховного процесу ; всебічне мотивува ння навчальної діяльності студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін; увага до особливостей професійної самосвідомості майбутніх юристів; врахування викладачами рівня розвитку психологічних складових професійної компетентності та формування професій но - важливих якостей в майбутніх юристів уже на етапі навчання у ЗВО ; увага до сформованості рефлексивних та метакогнітивних здібностей студентів. Визначено перспективи майбутніх наукових досліджень для вивчення цього феномену.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.7:316.47(043.3)
Ч-68


    Чистяк, Ольга Володимирівна.
    Психолого-педагогічні умови формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Чистяк ; наук. кер. О. Я. Митник ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
дитячий будинок сімейного типу -- мотиваційно-емоційний компонент -- інструментально-поведінковий компонент -- міжособистісні стосунки -- середовищний підхід -- психолого-педагогічні умови
Аннотация: У роботі здійснено аналіз понять «формування», «міжособистісні стосунки», «стосунки». З’ясовано, що важлив у роль у формуванні міжособистісних стосунків, відіграє середовище, в якому перебуває дитина, тому важливим є середовищний підхід. На основі аналізу психолого - педагогічної літератури запропоновано зміст, структуру, критерії оцін ювання , рівневі показники сф ормованості міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу. Структурними компонентами міжособистісних стосунків визначено мотиваційно - емоційний та інструментально - поведінковий. Емпірично досліджено стан сформованості міжособистісних с тосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу та за допомогою кореляційного аналізу виявлено взаємозв’язок між складовими цих компонентів. Запропоновано модель психологічного супроводу формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу , в основу якої покладено психолого - педагогічні умови, які сприяють формуванню позитивно - спрямованих міжособистісних стосунків. У межах роботи з експериментальною групою їх впроваджено у середовище дитячого будинку сімейного типу . Виявлена та проаналізована позитивна динаміка сформованості міжособистісних стосунків вихованців експериментальної групи дитячого будинку сімейного типу дозволяє констатувати, що запропоновані психолого - педагогічні умови формування цих стосунків є ефективними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Митник, Олександр Якович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.9:[-043.86:17.022]-053.67
И 21


    Іванова, Оксана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Іванова ; наук. кер. Е. О. Помиткін ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
смисложиттєві орієнтації -- смисл життя -- юнацький вік -- розвиток -- життєві цінності -- психологічні особливості -- психолого-педагогічні умови -- програма розвитку
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології . І філософське , і психологічне розкриття змісту поняття смисложиттєвих орієнтацій особистості уможливило виокремлення його центрального ядра – “ смисл життя ”. На основі інтегрованого підходу розкрито сутність поняття “ смисложиттєві орієнтації особистості юнацького віку ”, аргументовано його авторське визначення як індивідуальної динамічної ієрархічної структури усвідомлених й актуальних цінностей - цілей , що становлять особистісний смисл й визначають життєві сфери та вектори діяльності людини у період юнацтва . Виявлено особливості сформованості смисложиттєвих орієнтацій юнаків і дівчат , систематизовано структуру досліджуваного феномену . Визначено психолого - педагогічні умови , обґрунтовано механізми , критерії , показники та рівні розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці , розроблено класифікацію і спроектовано модель розвитку , в чому полягає новизна та теоретичне значення дисертаційного дослідження . Застосовані в експериментальному дослідженні взаємодоповнювані психодіагностичні методи дали змогу виявити цілісну картину розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці . Набула подальшого розвитку система знань про їх особливості , сутність , зміст і структуру . На засадах особистісно орієнтованого підходу , з урахуванням положень духовно - особистісного , діяльнісного і вчинкового підходів , розроблено та апробовано психолого - педагогічну програму розвитку смисложиттєвих орієнтацій особистості в юнацькому віці , а також підготовлено методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Помиткін, Едуард Олександрович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 89195
Число посетителей 1445
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя