Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психофізіологічні властивості<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.91:159.953.5-053.6
З-17


    Заікіна, Ганна Леонідівна.
    Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Заїкіна Ганна Леонідівна ; наук. кер. Калиниченко І. О. ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2010. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-210. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- успішність навчання -- функціональний стан -- психофізіологічні властивості -- розумова втома -- психофізіологічні чинники -- пізнавальний статус
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Калиниченко, Ірина Олександрівна \наук. кер.\; Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.91+316.62:378-057.875
Л 93


    Любченко, Наталія Вікторівна.
    Психофізиологічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищих навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Любченко Наталія Вікторівна ; наук. кер. Єжова О. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 187-213. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Адаптація--Дисертації
фывфывфыв:
психофізіологічні властивості -- головний мозок -- адаптивність -- мотивація -- інтернальність -- студенти -- першокурсники
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі вивчення психофізіологічних чинників адаптації до навчання. Встановлені передумови цього процесу на основі аналізу психофізіологічних властивостей нервової системи, функціонального стану головного мозку, мотиваційно-ціннісної спрямованості, рівня суб`єктивного контролю, адаптивності, соціально-психологічних характеристик, самопочуття, активності, настрою, тривожності.Запропоновано два способи, які дозволяють прогнозувати вірогідність проявів порушення адаптації та появи групи ризику. Перший спосіб-це розроблена методика інтегральної оцінки рівнів адаптації методом колективної експертизи, а другий-створення моделей активності за допомогою дискримінантного аналізу. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо підвищення здатності адаптуватися до навчальної діяльності. Результати, отримані під час формувального експерименту, свідчать про збільшення рівня мотивації на процес навчання та досягнення влади, зниження ескапізму, підвищення нервово-психічної стійкості та рівня адаптивності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Єжова, Ольга Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
378-057.875:005.322:316.46+005.32
Р 33


    Редько, Сергій Іванович.
    Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Редько Сергій Іванович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 207 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-185. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
управлінські здібності -- психофізіологічні властивості -- професіограма -- ситуативні ігри -- проблемні ігри -- економіст-управлінець
Аннотация: У роботі висвітлено соціально-психологічні особливості та умови розвитку у студентів економічних вузів управлінських здібностей, розроблено їх зміст і структуру. В ході психодіагностики виявлено змістовно-ієрархічний склад структури управлінських здібностей економіста-управлінця, визначено професійно значущі управлінські якості. Визначено особливості і умови формування психологічних утворень, якими забезпечується належний рівень управлінських здібностей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.4
Г 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення [Текстььь] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 23-33 : табл. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
фахівці -- професійне самоздійснення -- професійна успішність -- психофізіологічні властивості -- нервова система -- наукові працівники -- нервові процеси -- працездатність
Аннотация: Дослідження висвітлює особливості впливу психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення наукових працівників. Визначаються чинники успішної професіоналізації особистості: не лише особистісні якості та вміння, а й система злагодженого функціонування психофізіологічних функцій і властивостей, які забезпечують працездатність та ефективність діяльності за умови відсутності перенапруження організму.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 159199
Число посетителей 1362
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя