Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психічний розвиток дитини<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159.922.7+316.614
У 31


    Удовенко, Юлія Миколаївна.
    Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Удовенко Юлія Миколаївна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 260 с. : табл., рис., мал. - Бібліогр.: с. 183-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Психічний розвиток--Дисертації
фывфывфыв:
соціалізація особистості -- несприятливі умови соціалізації -- психологічне насильство -- психічний розвиток дитини -- Я-образ -- міжособистісна взаємодія -- соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини молодшого шкільного віку. Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей такого впливу на формування особистості дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та сфери міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Розроблено типологію дітей, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.3:159.946.3+37.016:81-028.31
Ч-46


    Черезова, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черезова Ірина Олександрівна ; наук. кер. Демиденко В. К. ; Берд. держ. пед. ін-т ім. П. Д. Осипенко. - Бердянськ, 1996. - 145 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 122-145. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток мовлення--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 2 класу--Дисертації

фывфывфыв:
писемне мовлення -- психічний розвиток дитини -- становлення мовлення -- розвиток словникового запасу
Аннотация: У дослідженні визначено психологічні особливості розвитку писемного мовлення молодших школярів. Проаналізовано основні етапи передісторії мовленнєвого розвитку дитини. Експериментально апробовано систему вправ, що сприяють збагаченню і активізації словникового запасу учнів, їх мовленнєвого розвитку. Науково обгрунтовані методи і прийоми роботи над словом як один з напрямів стимулювання розумового розвитку учнів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Демиденко, Василь Купріянович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко (Бердянськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Мусіяка, Н. І.
    Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації [Текст] / Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
детермінація -- особистісна детермінація -- особистість -- дитина -- розвиток -- психічний розвиток дитини
Аннотация: У статті уперше здійснено аналіз теорії психічного розвитку дитини, створеної Г.С. Костюком, а також у її контексті розглянуто проблему особистісної детермінації. Констатовано, що теорія психічного розвитку дитини, як ключове теоретико-методологічне підгрунтя розуміння сутності особистісної детермінації, була вперше розроблена ученим ще у 40-х рр. ХХ ст. Розкрито ідеї Г.С. Костюка щодо проблеми особистісної детермінації. Здійснено уперше аналіз структури теорії психічного розвитку дитини, що включає означені самим вченим, дванадцять спектрів - "питань розгляду". Встановлено, що стрижневим учений вважає детермінантний, оскільки "психічний розвиток дитини - обумовлений процес", а "питання про умови психічного розвитку дитини є вихідним питанням теорії цього процесу". Г.С. Костюк розкриває такий новий ракурс своєї теорії психічного розвитку дитини як проблему особистісної детермінації, ефективності її становлення і перебігу як внутрішніх потенцій особистісного зростання і саморозвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 9858
Число посетителей 628
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя