Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=розвиток довіри до себе<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
154
А 43


    Шевченко, С. В.
    Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Текст] / С. В. Шевченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 150-156. - Бібліогр.: с. 155 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
майбутній психолог -- розвиток довіри до себе -- професійне становлення -- компоненти довіри до себе як до психолога
Аннотация: У статті здійснено опис теоретичної моделі розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. Вважаємо, що довіра до себе як до майбутнього психолога проходить певні стадії розвитку протягом професійного навчання та включає наступні компоненти: рефлексивний, мотиваційний, когнітивний, поведінковий та емоційний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 260 с. - Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 13299
Число посетителей 454
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя