Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (38)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=смисли<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
159.923
В 68


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Володарська Н., Наталія Дмитрівна.
    Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі [Текстььь] / Д. Володарська Н. // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
духовність -- світоглядні орієнтації -- самовизначення -- життєві смисли
Аннотация: В статті висвітлено проблеми розвитку духовності особистості,, що полягають в полощині новоутворень певного вікового періоду, моральних переконань, системи світоглядних орієнтацій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.923
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазарук, Т. М.
    До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності [Текстььь] / Т. М. Лазарук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв)
УДК

фывфывфыв:
життєві смисли -- світогляд -- цінності -- психологічна допомога -- діалогічна взаємодія -- ранній юнацький вік
Аннотация: У статті розглядається поняття життєвих смислів, їх мвсце в свідомості людини, особливості та механізми їх становлення, вплив на характер і життєвий шлях особистості. Розглядається роль педагога та психолога в сприянні становленню ціннісно-смислової сфери. Пропонуються підходи практичної роботи з метою впливу на активізацію процесів формування оптимальних життєвих смислів в ранньому юнацькому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Аннотация: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.9-051
П 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя [Текстььь] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації -- індивідуальні інтенції -- усталені нормативні смисли -- орієнтир життя -- соціальна взаємодія -- соціальний контроль -- суб'єктна активність
Аннотация: Досліджується процес становлення ціннісних орієнтацій старшого дошкільника в умовах суспільного виховання. Визначено основні шляхи вирішення проблеми становлення ціннісних орієнтирів дошкільника в сучасному суспільстві.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бугерко, Ярослава Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді [Текст] / Я. М. Бугерко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
духовний потенціал -- цінності -- особистісні смисли
Аннотация: У статті розкрито соціально-психологічні умови актуалізації духовного потенціалу студентів через створення особливого психодуховного простору освітньої діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

6.
159.942.5-053.5(043.3)
Ц 12


    Цавалюк, Тетяна Олександрівна.
    Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Цавалюк ; наук. кер. Л. І. Романовська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 203 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
дидактивні ігри -- емоційна безпека -- емоційна незахищеність -- інтелектуальні почуття -- культурні смисли -- рефлексія
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічного супроводу формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці. Інтелектуальні почуття розвиваються у контексті культурних чинників - соціального середовища існування дитини. Рівнями розвитку інтелектуальних почуттів є: цікавість, допитливість, цілеспрямованість, стійкий інтерес до певної галузі знань, захоплення пізнавальною діяльністю. Відтак, інтелектуальні почуття є чинником соціалізації молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
371.015
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності [Текст] / Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 51-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
перекладацька діяльність -- синхронний переклад -- значення -- смисли -- сенс життя -- витіснення сенсу життя
Аннотация: В статті проаналізовано особливості здійснення фахівцем синхронного перекладу. Окреслено теорії та підходи , важливі для розуміння сутності перекладацької діяльності, зокрема: теорію значень і смислів Д. О. Леонтьєва, а також людиноцентричний підхід, описаний у парадигмі раціогуманістичної перспективи, на засадах якої будує свої дослідження Г. О. Балл.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 532 с. : табл. - Бібліогр.: с. 435-503. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / І. М. Галян; наук. кер. Г. О. Балл ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 42 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова саморегуляція -- ціннісний вибір -- принцип ціннісно-смислової саморегуляції -- аксіологічна компетентність -- структурно-функціогальна модель -- аксіогенез -- тип ціннісно-смислової саморегуляції
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
153/154
О-64


    Шевченко, Н. Ф.
    Аналіз поняття "кар'єра" в теоріях зарубіжних науковців [Текст] / Н. Ф. Шевченко, О. В. Швігл // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 105-111. - Бібліогр.: с. 109-110 (21 назва)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
кар'єра -- ціннісно-смислова сфера -- особистісні цінності та смисли -- професіоналізм -- самореалізація


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Швігл, О. В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 107-117
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
цінності і смисли -- ціннісно-смисловий вибір -- особистісний розвиток -- самовизначення -- юнацький вік -- пріоритети психологічної допомоги
Аннотация: Стаття присвячена особливостям ціннісно-смислової сфери вітчизняної молоді в умовах шорокої розбіжності ціннісних орієнтирів у сучасному суспільстві. Здатність юнацтва до свідомого та відповідального ціннісно - смислового вибору розглядається як визначально у площині особистісного розвитку, вирішень питань самовизначення та життєвого вибору. Окреслені пріоритети психологічної допомоги (індивідуальної та групової) юіній особистості при укладенні процесу ціннісно-смислового самовизначення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Проніна, В. О.
    Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників [Текст] / В. О. Проніна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 184-199 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
особистість -- сфера особистості -- категорія -- концепт -- потреба -- мотив -- цінності -- смисли
Аннотация: Стаття розкриває розмаїття наукових категорійних концептів, які використовуються сучасними українськими дослідниками для опису змісту та структури сфер особистості. Обгрунтовується методологічна основа розуміння та вживання категорійних концептів в теоретичних та емпіричних наукових дослідженнях. Увага приділяється саме тим сферам особистості, що об'єднують такі феномени як потреби, мотиви, цінності та смисли, у зв'язку із значно більшою варіативністю категорійних концептів серед інших сфер особистості. Зазначені деякі дослідження та погляди авторів, в рамках яких використовуються категорійні концепти. Робляться висновки щодо вибору та застосування категорійних концептів для організації та проведення науково-дослідної роботи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.923.2:316.47-053.6-058.53(043.3)
Л 13


    Лавріненко, Віталій Анатолійович.
    Міжособистісна взаємодія у неформальних об'єднаннях як чинник розвитку ціннісно-смислової свідомості підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. А. Лавріненко ; наук. кер. К. В. Седих ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
цінності -- смисли -- ціннісно-смислова свідомість -- підлітки -- тенденції міжособистісної взаємодії -- підлітки-неформали -- молодіжні субкультури -- смислові шаблони субкультури
Аннотация: У дисертації досліджено особливості ціннісно-смислової свідомості як психологічного феномену, її обумовленість діалогічними формами взаємодії особистості з соціальним середовищем, чинники її розвитку в підлітковому віці. Проаналізовано особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків- неформалів – осмислення життя, структурні та змістовні характеристики смислів, ієрархія цінностей та параметри смисложиттєвої кризи, типи і тенденції міжособистісної взаємодії – у розрізі порівняння з дітьми контрольної групи та вираженості в субкультурах різної спрямованості. Розроблено простір зв’язку дискурсів субкультури та системних параметрів неформальних об’єднань, структурно-функціональну модель «Вплив міжособистісної взаємодії в неформальних об’єднаннях на розвиток ціннісно-смислової свідомості підлітків». Визначено, що на розвиток ціннісно-смислової свідомості підлітків значний вплив чинять структурні компоненти субкультури (закритість та відкритість меж, конфігурація взаємодії); змістовні аспекти взаємодії в субкультурах – вираження дискурсів через ціннісні ідеали субкультури, її смислоутворювальну ідею, ключову смислову установку, «вимогу» до структури свідомості, установку на типові поведінкові патерни і типи взаємодії, а механізмом цього впливу є інтеграція «смислових шаблонів субкультури» до системи смислів послідовників. Розроблено корекційно-розвивальну програму, направлену на розвиток ціннісно-смислової свідомості підлітків-неформалів у контексті інтеграції їх комунікативного досвіду в субкультурах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Седих, Кіра Валеріївна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

14.
15(06)
П 68


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Життєстійкість та її зв'язок із цінностями особистості [Текст] / О. А. Чиханцова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / наук. ред.: С. Д. Максименко, Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2018. - Вип. 42. - С. 211-231. - Бібліогр.: 225-229
УДК
РУБ 15(06)

фывфывфыв:
життєстійкість особистості -- компоненти життєстійкості -- цінності -- життєві смисли


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 50 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - 72 с. : табл. - ISSN 2072-4772
    Содержание:
Березовська, Л. І. Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти / Л. І. Березовська, І. І. Брецко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 7-8 (20 назв)
Гуменюк, О. Г. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців / О. Г. Гуменюк. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (22 назви)
Гура, Н. А. Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження / Н. А. Гура. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (24 назви)
Карамушка, Л. М. Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
Другие авторы: Креденцер О.В., Терещенко К.В., В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Пастух, Л. В. Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі / Л. В. Пастух. - С .33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
Бігунов, Д. О. Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників / Д. О. Бігунов. - С .40-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
Власов, П. К. Продуктивная коммуникация / П. К. Власов, А. А. Кисельова. - С .46-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (15 назв)
Гірняк, А. Н. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії / А. Н. Гірняк. - С .50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
Зозуля, О. В. Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту / О. В. Зозуля. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (15 назв)
Синельников, Р. Ю. Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" / Р. Ю. Синельников. - С .64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Свободных экз. нет
Найти похожие

16.
15(08)
А 43


    Синельников, Р. Ю.
    Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" [Текст] / Р. Ю. Синельников // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
громадянська ідентичність -- соціально-психологічна програма -- тренінг -- групова дискусія -- ресурс -- формування
Аннотация: У статті висвітлено програму формування громадянської ідентичності, яка спрямована на створення умов, сприятливих для усвідомлення цінності громадянської ідентичності, аналіз атуального стану її учасників, а також прийняття (чи не прийняття) даної ідентичності. Основу програми складають три базових психологічних механізми: а) усвідомлення, що передбачає розуміння власної тотожності з відповідною спільнотою громадян та ставлення до держави як організації, що створює умови існування громадянина у даному просторі та запроваджує правила існування, функціонування та взаємодії між громадянами; б) посилення-послаблення (трансформація) наявних природних, постійно діючих чинників становлення громадянської ідентичності; в) осмислення (надання певних особистісних смислів і значень) як особистому досвіду взаємодії з державою, так і стереотипам, настановам, трансльованим особистості соціумом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 286-299. - Бібліогр.: с. 296-297 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
професійне становлення -- фізична реабілітація -- аксіологічні процеси -- особистісні смисли -- лікувально-реабілітаційні заходи
Аннотация: В статті схарактеризовано аспекти професійного становлення особистості та окреслено найбільш прийнятні шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації. Описано особливості соціально-психологічного забезпечення майбутнього фізичного реабілітолога з точки зору вивчення різних аспектів професійного становлення особистості. Процес професійної діяльності фахівця розглядається як аксіологічний, який, в свою чергу, передбачає не лише здійснення фахової діяльності, а й знаходження в її результаті особистісних смислів, які сприяють збагаченню особистості фахівця, формуванню його гармонійної Я-концепції. Наведено та проаналізовано результати пілотного дослідження, в якому брали участь 152 хворих з невротичними розладами комунального підприємтсва "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівенської обласної ради, з метою побудови "ідеального образу фізичного реабілітолога" очима пацієнтів. Зроблено висновки, що у процесі здобуття вищої освіти, а також під час виконання професійної діяльності у фізичних реабілітологів слід формувати психологічні механізми включення їх до ситуацій конструктивного відстоювання власної позиції, моделювання професійної діяльності з метою реалізації особистісних, суб'єктних та творчих можливостей й потенціалів. Наголошено, що важливим завданням є не тільки розвиток нових медичних технологій, можливість використовувати необхідні діагностичні і лікувально-реабілітаційні засоби, а також впровадження психотерапевтичних технологій у професійну освіту майбутніх фізичних реабілітологів, технологій, спрямованих на формування професійної компетентності як особистісної цінності. Останнє дозволятиме забезпечити індивідуальне самовизначення фізичних реабілітологів у світі культурних цінностей, ставлення до освіти як культурно-смислового процесу, рушійними силами яких є особистісні смисли, аксіологічні процеси, які великою мірою фасилітуватимуть досягнення мети стратегії лікування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

18.
15(08)
А 43


    Гурлєва, Т. С.
    Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
екзистенційно-гуманістична психологія -- психологічна допомога -- буттєві смисли -- особистісний вибір -- діалог -- юнацький вік -- кризові умови
Аннотация: У статті досліджується представленість в семантичному просторі витчизняної молоді категорій екзистенційно-гуманістичної психології. Встановлено, що у свідомості юнаків поняття "Високий смисл життя" тісно пов'язане із такими буттєвими цінностями як "Духовність", "Совість", "Відповідальність". Результати дослідження виявляють доцільність підтримки процесів особистісного розвитку юнаків у ціннісно-смисловій площині в контексті психологічної допомоги молоді у кризових умовах життя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
81.23:159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Колобова, І. Б.
    Смислова структура особистості в автобіографічних наративах [Текстььь] / І. Б. Колобова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 116-132. - Бібліогр.: с. 127-132 (29 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
смислова структура -- інтерпретація досвіду -- ексзистенційна логіка -- особистісні смисли
Аннотация: Статтю присвячено дослідженню смислової сфери особистості в розрізі наративного конструювання досвіду. Представлено, що інтерпретація особистісного досвіду включає, перш за все, процеси смислопоглинання та смислотворення різної глибини та змісту. Осмислення досвіду в контексті психогерменевтичних досліджень артикулюється як зіткнення соціального та індивідуального смислів, зокрема переміщення зовнішніх семіотичних знаків у внутрішній контекст та перекодування його не тільки на візуальні, а й на текстові елементи. Обгрунтовано тлумачення особистісних смислів як оцінно-емоційного ставлення до досвіду. Доведено, що аналіз особистісних смислів відкриває ціле поле для психологічних досліджень. Представлено ряд переваг у використанні наративного підходу для дослідження смислів, зокрема, вивчення динаміки і закономірностей трансформацій смислових утворень, перебудову смислової системи особистості, вилучення життєвої логіки та переконань, відповідальних за продуктивну та глибоку інтерпретацію життєвого досвіду. Узагальнено результати дослідження смислів різними авторами та визначено структурні складові смислової сфери особистості, що виступають предметом наративного аналізу, а саме: особистісні цінності (аксіологічний зріз); ситуативні особистісні смисли (ствердження, переконання, висновки); ексзистенційна логіка (життєва ідеологія); мотиви, наміри потреби (інтенціональний зріз). Розкрито поняття ексзистенційної (життєвої) логіки, що лежить в основі наділення смислом окремих подій, явищ, життя в цілому, а також у формуванні відношення до себе та Інших через призму своєї базової концепції життя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 21053
Число посетителей 742
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя