Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (7)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=студент<.>
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.
378-057.875:159.9-051
С 46


    Скулиш, Наталія Євгенівна.
    Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скулиш Наталія Євгенівна ; наук. кер. Сафін О. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
мотиваційні чинники -- креативна активність -- новизна діяльності -- престиж -- мотивація професіоналізму -- студент-психолог
Аннотация: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сафін, Олександр Джамільович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051
Б 82


    Борденюк , Ольга Васильевна.
    Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Борденюк Ольга Васильевна ; науч. рук. Гичан И. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1983. - 153 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 121-135. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Профессиональное самосовершенствование--Диссертации
фывфывфыв:
самовоспитание -- самосовершенствование -- студент -- учитель -- будущие учителя -- профессиональное совершенствование

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гичан, И. С. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
316.62:378+378-057.875
Б 72


    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Особистісні чинники соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бохонкова Юлія Олександрівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукраїнський нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2005. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна адаптація--Дисертації
фывфывфыв:
першокурсник -- студент -- адаптація -- юнацький вік -- дезадаптація -- соціально-психологічна адаптація -- вищі навчальні заклади

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
378-057.875:159.9-051
М 69


    Міхно, Катерина Олексіївна.
    Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Міхно Катерина Олексіївна ; наук. кер. Фомічова В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 210,[55] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Уявлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
уявлення про професію -- образ професії -- динаміка -- студент-психолог -- професійна самосвідомість -- професійна підготовка
Аннотация: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Фомічова, Віра Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.4+316.64-057.875+316.47
С 87


    Струніна, Вікторія Миколаївна.
    Етносоціальні установки студентської молоді у структурі міжособистісної взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Струніна Вікторія Миколаївна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукраїнський нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2007. - 181 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-181. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісна взаємодія--Дисертації
фывфывфыв:
етносоціальні установки -- студент -- міжособистісна взаємодія -- соціальна ідентичність -- етнічна ідентичність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню етносоціальних установок в умовах поліетнічного середовища. Визначені основні проблеми вимірювання етносоціальних установок. Визначено роль етносоціальної установки у структурі міжособистісних стосунків в умовах поліетнічного середовища. Встановлено зв'язок між параметрами етносоціальних установок молоді та змістом і структурою міжособистісних стосунків в умовах поліетнічного середовища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2:616-051](043.5)
Ф 55


    Філоненко, Мирослава Мирославівна.
    Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Філоненко ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 425 с. : табл. - Бібліогр.: с. 353-390. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія особистісного становлення--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- особистісне становлення -- особистісно значущі якості -- студент-медик -- структуротвірні компоненти особистісної структури -- професійно важливі якості -- адаптивно-динамічне навчання
Аннотация: В дисертаційному дослідженні запропоновано нове вирішення наукової проблеми особистісного становлення майбутнього лікаря в умовах навчально-професійної діяльності. Дослідження підтвердило існування тісного зв'язку між структурою особистості і процесом професійної діяльності. Обгрунтовано модель розвитку особистісної структури майбутнього лікаря. Показано динаміку розвитку структуротвірних компонентів особистісної структури студента-медика на підставі результатів впровадження у навчальний процес адаптивно-динамічного навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
378
И 18


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Професійна спрямованість практичного психолога [Текст] : монографія / Н. Б. Іванцова ; Миколаївський держав. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : ТОВ "Іліон", 2010. - 340 с. - ISBN 978-611-534-018-7 : 20.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
професійна спрямованість -- практичний психолог -- студент-психолог -- підготовка в вузі -- мотиви професійного вибору

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

8.
517.8
Р 34


    Резанко, Валентина Миколаївна.
    Елементи теорії ймовірностей [Текст] : навч. посіб для студ. заочн. та дистанц. форм навчання / В. М. Резанко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - 2-е вид., перероб. і допов. - Київ : Університет "Україна", 2006. - 66 с. - 4.00 грн
УДК
РУБ 517.8
Рубрики: Математика
фывфывфыв:
теорія ймовірності -- типові задачі -- студент-психолог -- контрольні роботи -- контрольні тести

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
517.8
Р 34


    Резанко, Валентина Миколаївна.
    Елементи теорії ймовірностей [Текст] : навч. посіб для студ. заочн. та дистанц. форм навчання / В. М. Резанко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - 3-е вид., перероб. і допов. - Київ : Університет "Україна", 2006. - 68 с. - 4.00 грн
УДК
РУБ 517.8
Рубрики: Математика
фывфывфыв:
теорія ймовірності -- типові задачі -- студент-психолог -- контрольні роботи -- контрольні тести

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
371.015
А 43


    Гаврилюк, О. Г.
    Психологічна готовність студентів до професійної діяльності [Текст] / О. Г. Гаврилюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 15-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
компетенція -- психологічна готовність -- студент -- професійна діяльність
Аннотация: В статті висвітлено проблему формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів-психологів. Здійснено теоретичний аналіз поняття "психологічна готовність", виділено її чинники та характерні особливості. Розроблено програму щодо формування психологічної готовності в процесі навчання студентів у вищому навчальному закладі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

11.
371.015
А 43


    Подкоритова, Лариса Олександрівна.
    Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери [Текст] / Л. О. Подкоритова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 175-187. - Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
рефлексія -- студентський вік -- соціономічна сфера -- студент -- фахівець -- становлення -- рефлексивні механізми
Аннотация: У статті представлено теоретичний аналіз особливостей становлення рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери. Представлено визначення провідних використаних у дослідженні термінів: "рефлексія", "студентський вік", "соціономічна сфера". Визначено окремі психолого-педагогічні умови, які сприяють цілеспрямованому розвитку рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

12.
153
П 86


    Коваленко, М. В.
    Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності [Текст] / М. В. Коваленко // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
готовність -- саморегуляція -- мотивація -- ставлення -- професійна діяльність -- роль -- студент-психолог -- суверенність психологічного простору
Аннотация: У статті проаналізовано особливості психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів. З’ясовано специфіку рольової діяльності студента-психолога. Визначено рівень психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів; схарактеризовані компоненти саморегуляції, мотивація та ставлення до фаху. Представлено аналіз методик, які спрямовані на визначення рівня психологічної готовності, професійних ролей та суверенності психологічного простору. Здійснений кореляційний аналіз зв’яків між професійними ролями психолога та особливостями готовності до професійної діяльності. Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей розвивального потенціалу рольових особливостей психологічної готовності майбутнього психолога до професійної діяльності.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
378.015.3:2-384(043.5)
Ч-11


    Чміль, Наталія Сергіївна.
    Психологічні особливості професійного становлення майбутніх священнослужителів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. С. Чміль ; наук. кер. М. О. Орап ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психології
фывфывфыв:
професійне становлення -- студент -- священнослужитель -- професійна спрямованість -- духовність -- організаторські здібності -- комунікативна компетентність -- міжособистісні стосунки
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі дослідження особливостей професійного становлення майбутніх священнослужителів. На основі теоретичного аналізу сконструйовано концептуальну модель професійного становлення студентів- богословів духовних ВНЗ. Емпірично виявлено показники і рівень професійного становлення майбутніх священнослужителів. Встановлено найбільш істотні змінні у структурі професійного становлення майбутніх священнослужителів. Виявлено відмінності в особливостях професійного становлення студентів різних спеціальностей (духовних та світських ВНЗ). Розроблено тренінгову програму оптимізації професійного становлення майбутніх священнослужителів та доведено ефективність її використання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орап, Марина Олегівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
154
А 43


    Клибанівська, Тетяна Миколаївна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів [Текст] / Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 90-95. - Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
викладач -- студент -- стиль -- педагогічна взаємодія -- спілкування -- психічні стани
Аннотация: У статті проаналізовано педагогічну взаємодію в системі «викладач-студент» та її вплив на особистість студента. Зазначено, що психічні стани суттєво впливають на педагогічну діяльність, оскільки детермінують емоційне самопочуття і викладачів, і студентів та створюють фон, від якого залежить продуктивність перебігу пізнавальних психічних процесів. З’ясовано поняття стилю взаємодії викладача зі студентами та охарактеризовано їхні групи. Визначено, що викладачі з різними стилями педагогічної діяльності створюють різну емоційну атмосферу на іспиті та інших контрольних заходах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.923.2-057.85/.86:378.017(043.5)
С 81


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. А. Столярчук ; наук. консультант О. П. Сергєєнкова ; Київськ. ун-т імені Б. Грінченка, Ін-т психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 522, [9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 448-497 (477 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- становлення особистості -- професійне становлення -- фахівець -- універсум -- різновекторність універсуму -- професійна підготовка -- студент -- професійний універсум -- рефлексивно-проектувальне навчання
Аннотация: У дисертації здійснено наукове узагальнення та запропоновано вирішення проблеми становлення фахівця в умовах різновекторного впливу універсуму. Проаналізовано специфіку професійного становлення як початкового етапу професіогенезу особистості, що активно розгортається упродовж її фахової підготовки. Доведено, що здобуття вищої освіти є сензитивним для становлення особистості фахівця як поліфакторного процесу, пронизаного впливом зовнішнього, соціального чинника, тобто загального універсуму та власної психофізичної активності – особистісного універсуму. Вплив універсуму має різновекторний характер, що зумовлює суперечливість становлення особистості фахівця. Розроблено модель становлення особистості майбутнього фахівця, згідно з якою цей процес характеризується прогресивними змінами структури особистості та розвитком її суб’єктниххарактеристик. Провідною метою підготовки сучасного фахівця постає формування універсальних особистісних якостей, які забезпечують його готовність до професійної діяльності в складних, нестабільних соціально-економічних умовах. Виявлено проблеми зовнішньої та внутрішньої неузгодженості цільового, ресурсного компонентів та Я-концепції майбутніх фахівців соціономічної сфери. Встановлено, що найбільш впливовим чинником становлення особистості майбутнього фахівця є зовнішня стимуляція, до дії якої приєднуються внутрішні фактори, зокрема мотивація та рефлексія професійного розвитку. Зафіксовано існування нормативної кризи професійної ідентифікації у випускників магістратури. Розроблено модель гармонізації становлення особистості фахівця в умовах професійної підготовки, що стала підґрунтям реалізації формувального експерименту. Доведено ефективність запровадження рефлексивно-проектувального навчання як психолого-педагогічної технології, що забезпечує готовність і здатність студентів до системного аналізу власного особистісно-професійного становлення, спроможність будувати, реалізовувати та коригувати проект власної фахової самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. консультант.\; Київський університет імені Бориса ГрінченкаІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.923.2-057.85/.86:378.017(043.5)
С 81


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму [Рукопись] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. А. Столярчук ; наук. консультант О. П. Сергєєнкова ; Київськ. ун-т імені Б. Грінченка, Ін-т психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 44 с. : табл., рис. - Бібліогр.: С. 35-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- становлення особистості -- професійне становлення -- фахівець -- універсум -- різновекторність універсуму -- професійна підготовка -- студент -- професійний універсум -- рефлексивно-проектувальне навчання
Аннотация: У дисертації здійснено наукове узагальнення та запропоновано вирішення проблеми становлення фахівця в умовах різновекторного впливу універсуму. Проаналізовано специфіку професійного становлення як початкового етапу професіогенезу особистості, що активно розгортається упродовж її фахової підготовки. Доведено, що здобуття вищої освіти є сензитивним для становлення особистості фахівця як поліфакторного процесу, пронизаного впливом зовнішнього, соціального чинника, тобто загального універсуму та власної психофізичної активності – особистісного універсуму. Вплив універсуму має різновекторний характер, що зумовлює суперечливість становлення особистості фахівця. Розроблено модель становлення особистості майбутнього фахівця, згідно з якою цей процес характеризується прогресивними змінами структури особистості та розвитком її суб’єктниххарактеристик. Провідною метою підготовки сучасного фахівця постає формування універсальних особистісних якостей, які забезпечують його готовність до професійної діяльності в складних, нестабільних соціально-економічних умовах. Виявлено проблеми зовнішньої та внутрішньої неузгодженості цільового, ресурсного компонентів та Я-концепції майбутніх фахівців соціономічної сфери. Встановлено, що найбільш впливовим чинником становлення особистості майбутнього фахівця є зовнішня стимуляція, до дії якої приєднуються внутрішні фактори, зокрема мотивація та рефлексія професійного розвитку. Зафіксовано існування нормативної кризи професійної ідентифікації у випускників магістратури. Розроблено модель гармонізації становлення особистості фахівця в умовах професійної підготовки, що стала підґрунтям реалізації формувального експерименту. Доведено ефективність запровадження рефлексивно-проектувального навчання як психолого-педагогічної технології, що забезпечує готовність і здатність студентів до системного аналізу власного особистісно-професійного становлення, спроможність будувати, реалізовувати та коригувати проект власної фахової самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. консультант.\; Київський університет імені Бориса ГрінченкаІнститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

17.
159.9.072.4
З 49


    Зелинский, А. Б.
    Экспериментальная диагностика индивидуальных особенностей музыкальной памяти студента-пианиста [Текст] : методическая разработка / А. Б. Зелинский ; Одесская государственная консерватория им. А. В. Неждановой, Одесский государственный педагогический институт им. К. Д. Ушинского, Межвузовская научно-исследовательская лаборатория суггестологии и суггестивной педагогики. - Одесса : [б. и.], 1981. - 157 с. - 0.15 грн.
УДК
РУБ 159.9.072.4
Рубрики: Психодіагностика
фывфывфыв:
психодиагностика -- студент-пианист -- музыкальная память


Доп.точки доступа:
Одесская государственная консерватория им. А. В. Неждановой; Одесский государственный педагогический институт им. К. Д. Ушинского. Межвузовская научно-исследовательская лаборатория суггестологии и суггестивной педагогики
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Боковець, О. І.
    Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" [Текст] / О. І. Боковець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистість -- інноваційний потенціал -- когнітивний компонент -- студент -- інноватор -- консерватор
Аннотация: Здійснено спробу визначити особливості когнітивного конструювання майбутніми фахівцями концепту "інноваційний потенціал". З'ясовано, що у свідомості студентів технічного профілю концепт "інноваційний потенціал" базується на позитивних асоціативних реакціях. Виявлено, що асоціативне поле у студентів "консерваторів" не повністю відображає істотні ознаки концепту "інноваційний потенціал". Вивчено актуальні смисли, які студенти технічного профілю вкладають у розуміння якостей особистості інноватора. Констатовано, що у студентів "інноваторів" на відміну від "консерваторів" є чітко сформований образ особистості інноватора.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
15(08)
А 43


    Кордунова, Наталія Олександрівна.
    Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця [Текст] / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
компетентність -- емоційна компетентність -- емоційний інтелект -- студент -- професійна підготовка
Аннотация: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дмитріюк, Н. С.; Мілінчук, В. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Котух, О. В.
    Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів [Текст] / О. В. Котух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
автентичність -- становлення -- студент-психолог -- методи дослідження -- мотиваційно-оцінний компонент -- рефлексивний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-оцінний компонент
Аннотация: Статтю присвячено проблемі становлення автентичності майбутніх психологів. Представлено короткий аналіз наукових досліджень авторів які займались проблемою особистісного розвитку студента, само актуалізації та автентичності особистості студента. Складень програму константувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального етапу дослідження становлення автентичності студента-психолога. Дослідження становлення автентичності майбутнього психолога передбачало аналіз сформованості структурних компонентів: (мотиваційно-цінного (потреба вирішувати професійні завдання, прагнення досягти успіху і показати себе з кращого боку), рефлексивного (аналіз своєї діяльності), емоційного (почуття відповідальності, впевненість у власному успіху), когнітивного ("Образ Я") автентичності. Запропоновано та обгрунтовано методичний інструментацій для проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності у майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 200
Число посетителей 72
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя