Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=суб'єктивна активність<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
15(08)
А 43


    Назар, М. М.
    Формування суб'єктної активності засобами інтернет-тренінгів [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 82-86. - Бібліогр.: с. 85-86 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
суб'єктність -- суб'єктивна активність -- інтернет-тренінг
Аннотация: У статті розкрито ефективність навчально-психологічних інтернет-тренінгів з розвитку комунікативної компетентності для формування суб'єктної активності їх учасників. Суб'єктна активність розглядається як міра прояву в діяльності індивідууму цілеспрямованості по відношенню до перетворення дійсності, як об'єктивної так і суб'єктивної. Групова навчально-психологічна тренінгова робота, що має на меті розвиток компетентності у спілкуванні та грунтується на застосуванні інфокомунікативних і мультимедійних можливостей мережі Інтернет, а також сприяє формуванню суб'єктної активності. Вказаний зв'язок пояснюється, зокрема, когерентними та відповідними психологічними структурами, наявними у кожного з зазначених психологічних феноменів, що актуалізується та посилюється в процесі групового дистанційного навчання у віртуальному просторі Інтернету, інтенсифікується суб'єктно орієнтованим середовищем навчання- віртуальним освітнім простором.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

2.
159.953.5:004
Р 64


    Назар, Максим Миколайович.
    Інтернет-тренінг як інструмент актуалізації суб'єктивної активності дорослих [Текст] / М. М. Назар // Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018. - С. 86-117 . - ISBN 978-966-97846-3-6
УДК

фывфывфыв:
інтерент-тренінг -- суб'єктивна активність -- дорослі


Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

3.
159.953.5:004
Р 64


    Мещеряков, Д. С.
    Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Текст] / Д. С. Мещеряков // Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018. - С. 117-150 . - ISBN 978-966-97846-3-6
УДК

фывфывфыв:
суб'єктивна активність -- дорослі -- соціальні мережі


Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

4.
159.922.62-053.8/.88:004(043.5)
М 56


    Мещеряков, Дмитро Сергійович.
    Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 261 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225 (335 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктивна активність -- розвиток -- соціальні мережі
Аннотация: Дисертацію присвячено розробці концептуальних та теоретико-методологічних засад розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж, а також відповідних технологій. Дано визначення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «репрезентативна суб’єктність», «суб’єктна активність», «структурна організація суб’єктної активності», «рівні розвитку суб’єктності», «властивості суб'єктної активності». Окреслено позитивні та негативні властивості суб’єктної активності. Розкрито психологічні особливості суб’єктної активності у соціальних мережах. Розроблено психологічну модель суб’єктної активності, яка унаочнює собою структурну організацію, взаємозв’язки та основні етапи суб’єктної активності. Ключовими структурними компонентами суб’єктної активності визначено: формування та досягнення власних цілей; вмотивованість до навчання та саморозвитку; інтелектуальна ініціація (рефлексія та самоаналіз, детермінація мислення та інші метакогніції); самостійність; соціальна активність; свобода вибору та відповідальність за нього; ініціативність; самореалізація; комунікативність; прогностичність. Узагальнено та визначено теоретико-методологічні засади дослідження рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Розроблено, описано та використано під час емпіричного дослідження наступні експериментальні методики: «Опитувальник самостійного цілепокладання» та в двох версіях - «Опитувальник рівня суб’єктної активності», що призначений для визначення рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Показано, що існують кореляції між розвитком суб’єктної активності та рівнем вмотивованості до саморозвитку та розвитку інтелектуальної ініціації, іншими інтелектуальними метакогніціями і компонентами. Розроблено технології розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж і проведено відповідний формувальний експеримент у вигляді «Інтернет-тренінгу з розвитку суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж» у віртуальному освітньому середовищі – в Moodle та Facebook. Доведено ефективність використаних технологій для розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж як кількісно, так і якісно, про що свідчать дані методик і відповіді учасників формувального експерименту. З’ясовано, що важливим в розвитку суб’єктної активності є розширення горизонту проєктування, адже це збільшує варіативність активності та можливості щодо її пріоритизації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.62-053.8/.88:004(043.5)
М 56


    Мещеряков, Дмитро Сергійович.
    Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктивна активність -- розвиток -- соціальні мережі
Аннотация: Дисертацію присвячено розробці концептуальних та теоретико-методологічних засад розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж, а також відповідних технологій. Дано визначення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «репрезентативна суб’єктність», «суб’єктна активність», «структурна організація суб’єктної активності», «рівні розвитку суб’єктності», «властивості суб'єктної активності». Окреслено позитивні та негативні властивості суб’єктної активності. Розкрито психологічні особливості суб’єктної активності у соціальних мережах. Розроблено психологічну модель суб’єктної активності, яка унаочнює собою структурну організацію, взаємозв’язки та основні етапи суб’єктної активності. Ключовими структурними компонентами суб’єктної активності визначено: формування та досягнення власних цілей; вмотивованість до навчання та саморозвитку; інтелектуальна ініціація (рефлексія та самоаналіз, детермінація мислення та інші метакогніції); самостійність; соціальна активність; свобода вибору та відповідальність за нього; ініціативність; самореалізація; комунікативність; прогностичність. Узагальнено та визначено теоретико-методологічні засади дослідження рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Розроблено, описано та використано під час емпіричного дослідження наступні експериментальні методики: «Опитувальник самостійного цілепокладання» та в двох версіях - «Опитувальник рівня суб’єктної активності», що призначений для визначення рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Показано, що існують кореляції між розвитком суб’єктної активності та рівнем вмотивованості до саморозвитку та розвитку інтелектуальної ініціації, іншими інтелектуальними метакогніціями і компонентами. Розроблено технології розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж і проведено відповідний формувальний експеримент у вигляді «Інтернет-тренінгу з розвитку суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж» у віртуальному освітньому середовищі – в Moodle та Facebook. Доведено ефективність використаних технологій для розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж як кількісно, так і якісно, про що свідчать дані методик і відповіді учасників формувального експерименту. З’ясовано, що важливим в розвитку суб’єктної активності є розширення горизонту проєктування, адже це збільшує варіативність активності та можливості щодо її пріоритизації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 138437
Число посетителей 910
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя