Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творча компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Я 51


    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Яланська Світлана Павлівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 334-388. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
творча компетентність -- професійна компетентність -- педагогічна творчість -- майбутній учитель -- психологічні умови
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.091.12:159-051:[004.032.6]
Я 51


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яланська, Світлана Павлівна.
    Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога [Текстььь] / С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 149-157 : табл. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
зв'язки з громадськістю -- паблік рілейшнз -- фахівці -- творча компетентність -- майбутні психологи
Аннотация: Подано теоретичний аналіз проблеми ефективної системи зв'язків з громадськістю, розкрито організаційно-методичні та психологічні умови формування знань, умінь і навичок майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
37.011.3.015.311-051
П 32


    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Текстььь] / Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518 : рис. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
творчість -- творчі здібності -- творча компетентність -- майбутні вчителі -- професійне становлення -- професіоналізм
Аннотация: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів [Текстььь] / С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
творча компетентність -- майбутні учителі
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз проблеми творчої компетентності майбутніх учителів та розкрито розроблену автором програму на основі визначених психолого-педагогічних засобів її розвитку в навчальній діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 208 с. - Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 18 с. - Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 56658
Число посетителей 1363
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя