Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=цілепокладання<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.
005.32+37.07:005.95
Б 12


    Байрамуков, Магомет Іссайович.
    Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Байрамуков Магомет Іссайович ; наук. кер. Коломінський Н. Л. ; Центральний ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2001. - 172 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-165. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Організаторська діяльність--Дисертації
   Карачаєво-Черкеська республіка
фывфывфыв:
менеджмент -- організаторська функція -- етнопсихологія -- цілепокладання -- управлінське спілкування
Аннотация: Основну увагу спрямовано на визначення резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування і психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов`язані з етнопсихологічними особливостями об`єктів управління; визначено роль цілепокладання і управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи; обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні", показано, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлена стійка тенденція переважання виборів за ознакою належності суб`єкта і об`єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педколективу. Показано також, що за головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури і етнопсихологічної компетентності та спирання на молрально цінні традиції і звичаї горців у діяльності всіх суб`єктів педагогічного процесу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.76:616
Д 44


    Дідковська, Лариса Іванівна.
    Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дідковська Лариса Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соматичні порушення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
уявлення про майбутнє -- цілепокладання -- діяльнісне самовизначення -- моделювання -- психосоматика -- актуальне Я -- локус контролю -- психотренінг -- часова перспектива -- тип структурування
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.947.24:164.053
Р 33


    Редько, Володимир Вікторович.
    Психологічні механізми прийняття рішень у побутовій діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Редько Володимир Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Прийняття рішень--Дисертації
фывфывфыв:
прийняття рішення -- цілепокладання -- побутова діяльність -- побутова поведінка
Аннотация: У роботі теоретико-методологічний аналіз побутової діяльності, визначено соціокультурні, соціально-психологічні та психологічні ознаки побутової діяльності, описано її психологічну структуру як систему провідних мотивів, ієрархію цільових конструктів, форм і засобів їх реалізації. Розроблено модель процесу прийгняття рішень у побутовій діяльності та проведено емпіричне дослідження процесу прийняття рішень, визначено психологічні засади використання моделей процесу прийняття рішень для практичних і прикладних напрямків психологічних досліджень.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.5
Ш 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шилова, Н. І.
    Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю [Текстььь] / Н. І. Шилова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 543-556. - Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
мета -- цільова спрямованість -- спортивний туризм -- ролі -- система змінних посад -- особистість -- підлітковий вік -- цілепокладання -- цілеспрямованість
Аннотация: Обґрунтовано актуальність і практична значущість психологічного дослідження формування цільової спрямованості підлітків на основі виконання обов'язків обраної посади у групі (на матеріалі спортивного туризму). Представлено результати оцінювання виконання ролі у групі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.9;316.6
Н 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Недибалюк, О. С.
    Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених [Текстььь] / О. С. Недибалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 160-169 : рис. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА готовність -- ресоціалізаційний потенціал -- непотнолітні засуджені -- суб'єктність -- ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ -- РЕФЛЕКСІЯ -- АСЕРТИВНА поведінка -- соціальні навички
Аннотация: Розглянуто проблему визначення основних складових соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації. Показано, що ресоціалізаційний потенціал залежить від рівня розвитку суб'єктності, рефлексії, сформованості функції цілепокладання, поінформованості щодо професійної діяльності, наявності соціальних навичок, засвоєння стратегії асертивної поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(9) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : [б. и.], 2016. - 310 с. : табл., рис. - ISSN 2226-4078. - 18.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Поняття особистості у психології / С. Д. Максименко. - С .11-17
Тітов, І. Г. Інтегративна модель структурно-функціональної організації особистості / І. Г. Тітов. - С .18-30. - Бібліогр.: с. 27-30 (45 назв)
Соловйов, Олег Володимирович. Людина як причина: про включення феномену інформації в об'єктивну активність людського мозку у формі психічних процесів / О. В. Соловйов, Н. В. Ліцоєва. - С .31-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Кряж, І. В. Суб'єктивна близькість із природою як чинник психологічного здоров'я особистості / І. В. Кряж. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (32 назви)
Седих, Кіра Валеріївна. Дослідження репрезентації соціально-політичної кризи в суспільній свідомості жителів України в системно-синергетичному підході / К. В. Седих. - С .53-69. - Бібліогр.: с. 68 (8 назв)
Будник, О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження / О. Б. Будник. - С .70-82. - Бібліогр.: с. 82 (4 назви) : табл.
Фоменко, К. І. перевага та досконалість у семантичному просторі особистості / К. І. Фоменко. - С .83-92. - Бібліогр.: с. 91 (3 назви)
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості прояву конфліктної поведінки підлітків із різним рівнем самооцінки / Т. А. Яновська. - С .93-108. - Бібліогр.: с. 107 (8 назв)
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку соціального інтелекту у студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .109-118. - Бібліогр.: с. 117-118 (10 назв)
Діомідова, Н. Ю. Психічні стани успішних та неуспішних студентів у ситуації іспиту / Н. Ю. Діомідова. - С .119-128. - Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
Зозуль, Таміла Володимирівна. Психологічні особливості розподілу сімейних ролей у подружніх парах із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назв) : табл.
Лавріненко, В. А. відображення феномену субкультури в смислових конструктах підлітків-неформалів / В. А. Лавріненко. - С .139-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (18 назв) : табл.
Штученко, І. Є. Настанови щодо професійного майбутнього як компонент кар'єрного рішення студентів технічних спеціальностей / І. Є. Штученко. - С .152-162. - Бібліогр.: с. 161 (17 назв) : табл.
Уварова, С. Г. Особистість в умовах суспільної кризи / С. Г. Уварова. - С .163-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (24 назви)
Католик, Галина Вікторівна. Онтогенетичний підхід у контексті сучасного розуміння динаміки формування Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180-181 (18 назв) : рис.
Мельничук, М. М. Проблема формування толерантності учнівської молоді засобами кіномистецтва / М. М. Мельничук. - С .182-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (18 назв)
Мирошник, О. Г. Соціально-діяльнісний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя) / О. Г. Мирошник. - С .196-206. - Бібліогр.: с. 204-205 (17 назв)
Рева, М. М. Соціально-психологічні детермінанти життєвого цілепокладання особистості / М. М. Рева. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (16 назв)
Тітова, Т. Є. Смислові аспекти саморегуляції особистості / Т. Є. Тітова. - С .217-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (17 назв)
Турецька, Х. І. психотерапія ПТСР в учасників бойових дій із застосуванням імагінативних технік / Х. І. Турецька. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (35 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем професійної спрямованості / А. С. Харченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (8 назв)
Верещинська, Я. В. Привабливість як естетичний компонент соціальної перцепції / Я. В. Верещинська. - С .245-254. - Бібліогр.: с. 252-253 (22 назви)
Гончарова, Н. О. Самореалізація як показник формування кар'єрних орієнтацій студентської молоді / Н. О. Гончарова. - С .254-263. - Бібліогр.: с. 262 (6 назв)
Трофімов, А. Ю. Психологічні особливості емоційно-вольової сфери особистості залежно від професійної спрямованості (на прикладі професії актора) / А. Ю. Трофімов, Е. В. Загурська. - С .264-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (32 назви)
Головіна, О. Ю. Духовність особистості: проблеми та перспективи психологічного дослідження / О. Ю. Головіна. - С .278-289. - Бібліогр.: с. 287-289 (22 назви) : табл.
Фільц, О. О. Шизофренія як розлад очевидності (тези концепції) / О. О. Фільц. - С .290-292
Седих, Кіра Валеріївна. Кафедра психології та 35 років на зламі світогляду ХХ-ХХІ ст / К. В. Седих, В. Ф. Моргун, І. Г. Тітов. - С .293-297. - Бібліогр.: с. 297 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Седих, Кіра Валеріївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
фывфыв: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
фывфыв: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
фывфыв: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
фывфыв: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
фывфыв: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
фывфыв: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
фывфыв: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
фывфыв: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
фывфыв: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
фывфыв: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Другие авторы: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
фывфыв: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
фывфыв: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
фывфыв: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
фывфыв: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
фывфыв: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
фывфыв: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
фывфыв: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
фывфыв: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
фывфыв: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
фывфыв: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
фывфыв: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
15(02)
П 22


    Пашукова, Т. І.
    Практикум із загальної психології [Текст] : научное издание / Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов ; ред. Т. І. Пашукова. - К. : Знання, 2000. - 203 с. : табл. - ISBN 966-7293-70-Х : 12.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
пізнавальні процеси -- цілепокладання -- емоційно-вольові процеси -- індивідуально-психологічні особливості особистості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Допіра, А. І.; Дьяконов, Г. В.; Пашукова, Т. І. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
153
А 43


    Недибалюк, О. С.
    Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації [Текст] / О. С. Недибалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 138-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
соціально-психологічна готовність -- неповнолітні засуджені -- суб'єктність -- цілепокладання -- рефлексія -- асертивна поведінка -- комунікативна обізнаність -- особистісний профіль
Аннотация: Визначено, що соціально-психологічна готовність неповнолітніх засуджених до ресоціалізації це суб'єктивне переживання наміру зміни свого життя. Доведено, що соціально-психологічна готовність залежить від рівня розвитку самосвідомості, обізнаності щодо шляхів самореалізації, сформованості соціальних навичок та стратегій асертивної поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
372
А 43


    Гальцева, Т. О.
    Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці [Текст] / Т. О. Гальцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 51-63
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
навчальна самоефективність особистості -- навчально-ігрове середовище -- диференційована самооцінка -- цілепокладання -- рефлексія -- суб'єкт власних дій -- суб'єкт навчальної діяльності
Аннотация: У статті проаналізовано особливості становлення навчальної самоефективності у дошкільному та молодшому шкільному віці. Визначені соціально-психологічні чинники, що її детермінують, зокрема: сімейне виховання, спілкування з дорослими і однолітками, емоційне відношення педагога, успіхи у ігровій та навчальній діяльності, приклад інших. Проаналізовано роль навчально-ігрового середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 617 с. - Бібліогр.: с. 459-508 (546 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Аннотация: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 39 с. - Бібліогр.: с. 32-36 (48 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Аннотация: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

13.
37.015.3:159.947.5(043.5)
О 60


    Опанасенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна структура навчального цілепокладання у старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Опанасенко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 199 с. : табл. + 1 додатки 65 с. - Бібліогр.: с.183-199 (189 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Мотивація навчання

фывфывфыв:
навчальна діяльність -- старший шкільний вік -- цілепокладання -- навчальне цілепокладання -- пізнавальні цілі -- пізнавально-прагматичні цілі -- соціально-прагматичні цілі -- формально-навчальні цілі -- когнітивний блок -- мотиваційний блок -- діяльнісний блок -- рефлексивний блок -- регулятивний блок -- психологічна компетентність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей психологічної структури навчального цілепокладання у старшокласників. Здійснено теоретико-методологічне вивчення феномена навчальнго цілепокладання. Встановлено, що навчальне цілепокладання - це здатність особистості до усвідомленого визначення власних цілей навчання, їх узгодження з іншими особистісно-значимими цілями та оцінки досягнутого і бажаного результату навчання. З'ясовано, що у старшокласників навчальне цілепокладання постає як процес визначення освітніх перспектив. Побудовано структурно-функціональну модель навчального цілепокладання у старшокласників, яку складають: типи навчальних цілей (пізнавальні, пізнавально-прагматичні, соціально-прагматичні, формально-навчальні) та блоки психологічної компетентності (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, рефлексивний, регулятивний). Домінування типу навчальних цілей визначає тип навчального цілепокладання, а розвиток блоків психологічної компетентності - рівень його сформованості. Емпірично з'ясовано, що усі типологічні групи старшокласників за сформованою психологічною структурою навчального цілепокладання є позитивними, оскільки спрямовані на побудову учнями індивідуальних навчальних траєкторій. Водночас, найменш перспективним є формально-навчальний тип учнів, а найбільш конкурентноспроможним визначено пізнавальний тип. Розроблено та апробовано технологію розвитку психологічної структури навчального цілепокладання через звернення старшокласників до їх життєвих перспектив та рівня сформованості психологічної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
37.015.3:159.947.5(043.5)
О 60


    Опанасенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна структура навчального цілепокладання у старшокласників [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Опанасенко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
навчальна діяльність -- старший шкільний вік -- цілепокладання -- навчальне цілепокладання -- пізнавальні цілі -- пізнавально-прагматичні цілі -- соціально-прагматичні цілі -- формально-навчальні цілі -- когнітивний блок -- мотиваційний блок -- діяльнісний блок -- рефлексивний блок -- регулятивний блок -- психологічна компетентність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей психологічної структури навчального цілепокладання у старшокласників. Здійснено теоретико-методологічне вивчення феномена навчальнго цілепокладання. Встановлено, що навчальне цілепокладання - це здатність особистості до усвідомленого визначення власних цілей навчання, їх узгодження з іншими особистісно-значимими цілями та оцінки досягнутого і бажаного результату навчання. З'ясовано, що у старшокласників навчальне цілепокладання постає як процес визначення освітніх перспектив. Побудовано структурно-функціональну модель навчального цілепокладання у старшокласників, яку складають: типи навчальних цілей (пізнавальні, пізнавально-прагматичні, соціально-прагматичні, формально-навчальні) та блоки психологічної компетентності (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, рефлексивний, регулятивний). Домінування типу навчальних цілей визначає тип навчального цілепокладання, а розвиток блоків психологічної компетентності - рівень його сформованості. Емпірично з'ясовано, що усі типологічні групи старшокласників за сформованою психологічною структурою навчального цілепокладання є позитивними, оскільки спрямовані на побудову учнями індивідуальних навчальних траєкторій. Водночас, найменш перспективним є формально-навчальний тип учнів, а найбільш конкурентноспроможним визначено пізнавальний тип. Розроблено та апробовано технологію розвитку психологічної структури навчального цілепокладання через звернення старшокласників до їх життєвих перспектив та рівня сформованості психологічної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 104942
Число посетителей 1195
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя