Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ціннісна взаємодія<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Загурська, Інна Станіславівна.
    Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності [Текстььь] / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук, А. В. Стасюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
ціннісна взаємодія -- образ вчителя -- справедливість -- моральнісні цінності -- діяльнісні цінності
Аннотация: Аналізується проблема сприймання підлітками вчителів, виокремлюються його чинники: рівень соціальної рефлексії, особливості образу "Я", цінності та попередній досвід взаємодії з вчителями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ткачук, О. Р.; Стасюк, А. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.
153.6
А 43


    Музика, Олександр Леонідович.
    Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
педагогічна обдарованість -- обдароввна особистість -- взаємодія -- ціннісна взаємодія -- розвиток -- цінності -- особистісні цінності
Аннотация: У статті аналізуються особливості впливу окремих референтних осіб і груп на розвиток обдарованої особистості в різні вікові періоди. Встановлено, що становлення музично обдарованої особистості тісно пов’язане з процесами вікового розвитку і значною мірою обумовлюється особливостями соціальної ситуації розвитку. На всіх вікових етапах становлення обдарованої особистості значну роль відіграють стосунки зі значимими людьми, особливе місце серед яких належить музичним педагогам, котрі стають джерелом стандартів музичної творчості та виконавської майстерності, а референтні стосунки з ними – простором для задоволення потреб в оцінці та визнанні досягнень.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Сім'я як простір формування цінностей дитини [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
сім'я -- дитина -- цінності -- ціннісна взаємодія -- сімейне виховання -- аксіогенез
Аннотация: Основні особистісні якості дитини, її ціннісні уявлення формуються у дошкільному віці. Перші знання про світ, перший досвід буття дитина отримує у сім'ї. Сім'я на початкових стадіях індивідуального розвитку є єдиною і найбільш значимою референтною малою групою, що опосердковує засвоєння соціальних цінностей у межах існуючих сімейних цінностей. Успішність процесу формування системи ціннісних орієнтацій особистості на всіх вікових стадіях, соціалізації в сім'ї забезпечують механізми розуміння, підкріплення та ідентифікація. Важливою при цьому є готовність батьків до ціннісної взаємодії з дитиною, яка включає мотиваційний, когнітивний, операційний, емоційно-вольовий та рефлексивний компонент. Запорукою успішного аксіогенезу дитини є також дотримання батьками основних принципів сімейного виховання: гуманність, оптимістичність, демократичність, батьківсько-дитячих взаємин, залучення дітей до життєдіяльності сім'ї як рівноправних учасників, врахування їхніх вікових та індивідуальних особливостей, послідовність та єдність батьківських вимог.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 95755
Число посетителей 679
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя