Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=якість життя<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
підлітки -- старші підлітки -- тривожність -- тривога -- якість життя -- психологічне благополуччя -- самооцінка -- самосприйняття
Аннотация: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тимців, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
364.628-053.6:316.362.31
Ч-37


    Чеканська, Оксана Анатоліївна.
    Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях [Текстььь] / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологічне здоров'я -- материнство -- неповна сім'я -- якість життя -- стресостійкість -- самотність -- депресія -- особистісне зростання -- міжособистісні відносини
Аннотация: Проведене теоретичне дослідження уточнює визначення поняття "психологічне здоров'я" та виявляє чинники, що негативно відображаються на психологічному здоров'ї матерів, які виховують дітей самостійно. Представлено результати емпіричного дослідження, які показали, що рівень задоволеності якістю життя у матерів середній. Проте виявлено, що їх психічний стан досить сприятливий, у них відсутня нервово-психічна напруженість, депресія, відчуття самотності та тривожності, наявна підвищена стресостійкість.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Данчук, Юлія Петрівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості [Текстььь] / О. А. Чиханцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
життєстійкість -- характеристики особистості -- самореалізація -- якість життя -- душевне здоров'я
Аннотация: Проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення сутності поняття "життєстійкість". Розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
15(57.026)
А 43


    Гончаренко, Ю. В.
    Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості [Текст] / Ю. В. Гончаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
життєвий простір особистості -- середовище -- простір -- якість життя -- суб'єктивна якість життя
Аннотация: У статті розглянуто психологічні особливості якості життєвого простору особистості. Розкрито зміст поняття життєвий простір особистості та визначено структурні елементи життєвого простору: простір біологічний, простір соціальний та простір психологічний. Якість життя виступає основною характеристикою життєвого простору особистості та розглядається зі сторони об'єктивного, суб'єктивного, об'єктивно-суб'єктивного підходів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савиченко, Ольга Михайлівна.
    Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності [Текст] / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психічне здоров'я -- якість життя -- психічне благополуччя -- інтернет залежність -- ігрова інтернет-залежність
Аннотация: Дослідження спрямоване на емпіричне вивчення психічного здоров'я юнаків із різним рівнем розвитку ігрової інтернет-залежності та перевірку припущення про зв'язок рівня психічного здоров'я із досвідом ігрової інтернет-залежності юнаків. Виявлено вищі показники в осіб без ігрової інтернет-залежності шкалами, що відображають фізичну та психологічну сфери, соціальну активність, навколишнє середовище, духовність. Вдалося також прослідкувати баланс у різних життєвих сферах, який виявився кращим в юнаків без залежності від інтернет-ігор. У юнаків з інтернет-залежністю були виявлені труднощі в міжособистісній взаємодії, вирішенні повсякденних проблем, мотивації діяльності. Загальний рівень психічного благополуччя значно вищий в юнаків без ігрової інтернет-залежності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Міров, Дмитро Романович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Абсалямова, Л. М.
    Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості [Текст] / Л. М. Абсалямова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 5-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
якість життя -- здоров'я -- копінг-механізми -- невроз -- особистість -- терапевтичний процес -- ірраціональні переконання
Аннотация: У статті доводиться, що вивчення якості життя є надзвичайно важливим як з теоретичної, так і з практичної точки зору. Аналізується роль механізмів подолання (копінг-механізмів), що є сукупністю когнітивних, емоційних і поведінкових стратегій, спрямованих на досягнення адаптації. Обгрунтовується, що якість життя хворих з невротичними розладами характеризується нижчими показниками, ніж у здорових осіб, відрізняється за низкою показників між чоловіками і жінками і піддається позитивній динаміці в ході терапевтичного процесу


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Портницька, Н. Ф.
    До проблеми збереження психічного здоров'я дітей та підлітків [Текст] / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- якість життя -- юнацький вік -- познавальна діяльність -- навчання
Аннотация: у статті представлено результати дослідження психологічного благополуччя дівчат у залежності від виду їх соціальної активності. Здійснено опис вікових особливостей психологічного благополуччя юнок та його змістового наповнення залежно від досвіду навчальної та познавальної діяльності. Виявлено, що оцінка якості життя в студентському віці є дещо вищою за оцінкою якості життя старшокласниць. Була виявлена загальна низька задоволеність фізичним здоров'ям. Водночас включеність юнок до познавальної діяльності сприяє підвищенню рефлексії відповідальності за власну активність та суб'єктивного відчуття психологічного благополуччя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Портницька, А. А.; Савиченко, О. М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Місюра, О. М.
    Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією [Текст] / О. М. Місюра // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
первинна артеріальна гіпертензія -- підлітки -- тип відношення до хвороби -- якість життя
Аннотация: Обстежено 12 дівчаток та 33 хлопчика віком 13-17 років із первинною артеріальною гіпертензією. Гармонійний і анозогнозичний типи відношення до хвороби у підлітків із первинною АГ асоціювались із вищими показниками якості життя, незалежно від рівня артеріального тиску. Дезадаптивні типи відношення до хвороби виявлені у тритини пацієнтів. У дівчаток при цьому реєструвався тип відношення з інтрапсихічного блоку (тривожний, неврастинічний, меланхолійний), тоді як у хлопчиків виявлявся дифузний і змішаний тип відношення до хвороби з переважанням показників шкал інтерпсихічного блоку (сензитивності, дисфоричності, егоцентричності і паранойяльності). Рівень дезадаптивних типів достовірно зворотно корелював із показниками якості життя. Це необхідно врахувати при розробці програми психокорекції.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
15(08)
А 43


    Мельник, О. В.
    Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО [Текст] / О. В. Мельник, С. О. Лукомська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 233-242. - Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
учасники АТО -- соціальна адаптація -- евдемонія -- гедонія -- задоволеність життям -- якість життя -- психологічне благополуччя
Аннотация: Дану статтю присвячено проблемі психологічного благополуччя учасників АТО як чинника їх соціальної адаптації. Проаналізовано евдономічну та гедоністичну концепції психологічного благополуччя, окреслено термінологічні особливості понять якість життя, задоволеність життям, емоційне та суб'єктивне благополуччя, а також їх співвідношення із концептом щастя. Проаналізовано результати емпіричного дослідження психологічного благополуччя учасників АТО різного віку. Встановлено, що учасники АТО віком 20-30 років характеризуються високим рівнем психологічного благополуччя, зокрема такими його складовими, як особистісне зростання та позитивні стосунки; вікова група учасників АТО від 31 до 45 років - такими його складовими, як позитивні стосунки, автономія та управління оточуючими; найнижчі показники за психологічним благополуччям має вікова група старше 45 років, що значною мірою зумовлено проблемами із соматичним здоров'ям і браком соціальної підтримки


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лукомська, С. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Чиханцова, О. А.
    Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості [Текст] / О. А. Чиханцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
якість життя -- задоволеність життям -- життєстійкість особистості
Аннотация: У статті розглянуто чинники, що впливають на якість життя особистості та визначено оцінку задоволеності життям у сучасних умовах. Якість життя розглядається нами як рівень задоволеності потреб, які пов'язані з багатьма сферами життя. При цьому показниками якості життя виступають суб'єктивний та об'єктивний підходи. Визначено, що оцінка якості життя та задоволеність власним життям впливає на розвиток життєстійкості особистості. Проаналізовано результати задоволеності життям та визначено, що фінансове забезпечення має найсуттєвіший вплив на якість життя людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.923.2(043.5)
Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологія становлення життєстійкості особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Чиханцова ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 416 с. : табл. + 1 додатки 13 с. - Бібліогр.: с. 377-416 (376 назв). -
УДК

фывфывфыв:
життєстійкість особистості -- самодетермінація -- чинники життєстійкості -- особистісні ресурси -- актуальні здібності -- якість життя -- психологічне благополуччя
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.923.2(043.5)
Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологія становлення життєстійкості особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Чиханцова ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 40 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
життєстійкість особистості -- самодетермінація -- чинники життєстійкості -- особистісні ресурси -- актуальні здібності -- якість життя -- психологічне благополуччя
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 399
Число посетителей 145
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя