Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=ЕКОЛОГІЧНІСТЬ бренду<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
БРЕНД -- ОБРАЗ бренду -- ЕКОЛОГІЧНІСТЬ бренду -- атитюд -- бренд-комунікація -- ПСИХОЛОГІЯ споживача -- лояльність
Аннотация: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 8943
Число посетителей 514
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя