Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (100)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ<.>
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.
159.98:614.254.3+81'233
Т 41


    Тимофієва, Марина Пилипівна.
    Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тимофієва Марина Пилипівна ; наук. кер. Онищенко Г. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
сімейний лікар -- професійна компетентність -- комунікативна компетентність -- партнерське спілкування -- тренінгові технології
Аннотация: За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявлено взаємозв"язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Онищенко, Галина Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Я 51


    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Яланська Світлана Павлівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 334-388. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
творча компетентність -- професійна компетентність -- педагогічна творчість -- майбутній учитель -- психологічні умови
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.37:658.572.2
К 82


    Крицька, Альона Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крицька Альона Михайлівна; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 285 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
професійна компетентність -- художній смак -- майбутній дизайнер -- психологічні механізми -- репродуктивний рівень -- евристичний рівень -- творчий рівень
Аннотация: Роботу присвячено розробці теоретико-експериментальних основ формування художнього смаку як необхідної складової професійної компетентності майбутніх дизайнерів. У дисертації вперше науково обґрунтовано зміст поняття "художній смак", розроблено та експериментально перевірено зміст та програму формування художнього смаку майбутніх дизайнерів, визначено послідовність використання психологічних механізмів в практиці формування художнього смаку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Л 13


    Лавриненко, Світлана Леонідівна.
    Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лавриненко Світлана Леонідівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм педагога--Дисертації
фывфывфыв:
професіоналізм -- розвиток -- професійна самосвідомість -- професійна компетентність -- рефлексія -- гнучкість -- педагогічний потенціал -- суб'єктивність -- вчитель гімназії
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Валянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
378-057.875:159.9-051]:81'233
П 19


    Паскевська, Юлія Анатоліївна.
    Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Паскевська Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Шевченко Н. Ф. ; Запорізьк. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2006. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
мовленнєва компетентність -- мовленнєва діяльність -- практичний психолог -- професійна компетентність
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шевченко, Наталія Федорівна \наук. кер.\; Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
378-057.875:159.9-051
С 17


    Самойлова, Аліна Генадіївна.
    Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Самойлова Аліна Генадіївна ; наук. кер. Шевченко Н. Ф. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
професійна свідомість -- самовизначення -- професіонал -- професійна компетентність -- студенти-психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шевченко, Наталія Федорівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Літуш, С. В.
    Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів [Текстььь] / С. В. Літуш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- МОТИВАЦІЯ -- САМООЦІНКА -- ЛОКУС КОНТРОЛЮ -- ГРУПОВІ установки -- ІНДИВІДУАЛЬНИЙ підхід -- ІНФОРМАЦІЙНА компетенція
Аннотация: Розглянута самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів. Визначено чинники, які впливають на ефективність формування професійної компетентності майбутніх економістів. Досліджено залежність успішності навчальної діяльності майбутніх економістів від рівня сформованості їх мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.9
М 92


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мухіна, Л. М.
    Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача [Текстььь] / Л. М. Мухіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
компетентність -- конфліктна компетентність -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- конфлікт -- професійна підготовка -- освітній простір -- викладач
Аннотация: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.922:305+159.98:61(043.5)
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. А. Любіна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 300 с. : табл. - Бібліогр.: с. 187-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна компетентність--Гендер--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- МАЙБУТНІ ЛІКАРІ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ГЕНДЕР -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.1:37.015.3:614.253.4
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текстььь] / Л. А. Любіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
316.614.6-057.875:33](043.5)
Л 37


    Левицька, Надія Сергіївна.
    Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. С. Левицька ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-208. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна соціалізація--Дисертації
фывфывфыв:
економічна соціалізація -- майбутні фахівці -- соціальна сфера -- соціальні працівники -- професіоналізація -- професійна компетентність -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
005.336.2-053:316.6
К 78


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кравчук, Сергій Миколайович.
    Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен [Текстььь] / С. М. Кравчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
професійна самореалізація -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- самореалізація особистості
Аннотация: Статтю присвячено проблемі професійної самореалізації особистості. розглядаються основні напрямки та підходи до вивчення професійної самореалізації особистості у науковій літературі. Підкреслюється необхідність та доцільність систематизації наукових напрацювань щодо вивчення професійної самореалізації фахівців пожежно-рятувальних служб.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текстььь] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Аннотация: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
81'23+81'25+81'243(043.5)
К 55


    Кочубей, Ольга Святославівна.
    Психологічні чинники становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. С. Кочубей ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 315 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-249. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Професійна компетентність--Перекладацька діяльність--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
мовна діяльність -- перекладацька компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні філологи -- перекладацька діяльність -- професійна компетентність
Аннотация: У дослідженні обґрунтовано загальні теоретико-методологічні основи становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів. Охарактеризовано особливості формування перекладацької компетентності в структурі професійної компетентності фахівця та розроблено структуру перекладацької компетентності філолога. Розроблено тренінгову програму становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів та апробовано цю програму у формувальному експерименті. За результатами експерименту визначено пчсихологічні особливості, чинники та умови становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
378
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі [Текст] : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 271 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-654-364-9 : 18.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
організаційно-діяльнісні ігри -- студенти ВНЗ -- професійна підготовка -- творчі здібності -- професійна компетентність -- розвиток методологічного мислення

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шандрук, С. К.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
фывфыв: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
фывфыв: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
фывфыв: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
фывфыв: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
фывфыв: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
фывфыв: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
фывфыв: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
фывфыв: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
фывфыв: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
фывфыв: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
фывфыв: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
фывфыв: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
фывфыв: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
фывфыв: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
фывфыв: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
фывфыв: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
фывфыв: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
фывфыв: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
фывфыв: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
фывфыв: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
фывфыв: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
фывфыв: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
фывфыв: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
фывфыв: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
фывфыв: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
фывфыв: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
фывфыв: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
фывфыв: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
фывфыв: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
фывфыв: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
фывфыв: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
фывфыв: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
фывфыв: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
фывфыв: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
фывфыв: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
фывфыв: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
фывфыв: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
фывфыв: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
фывфыв: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
фывфыв: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
фывфыв: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
фывфыв: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
фывфыв: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
фывфыв: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
фывфыв: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
фывфыв: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Горобець, І. А.
    Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента [Текст] / І. А. Горобець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- майбутні вчителі -- професійна компетентність -- методична компетентність
Аннотация: У статті охарактеризовано основні чинники особистісної культури студента в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Обгрунтовано позицію викладача у ВНЗ, який сприяє розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

18.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Перегончук, Н. В.
    Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога [Текст] / Н. В. Перегончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійна компетентність -- професійно важливі якості -- майбутній психолог -- характеристика особистості
Аннотация: У статті розглянуто та проаналізовано основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

19.
371.015
А 43


    Івашкевич, І. В.
    Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійна компетентність -- політична компетентність -- соціальна компетентність -- мультикультурні компетентності -- комунікативна компетентність -- інформаційна компетентність
Аннотация: Окреслено особливості компетентісного освітнього підходу. Описано принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Виокремлено компетенції, які входять до структури професійної компетентності фахівця будь-якої сфери діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
371.015
А 43


    Перегончук, Н. В.
    Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів [Текст] / Н. В. Перегончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ -- компоненти професійної спрямованості -- СТАВЛЕННЯ ДО ПРофесії -- ЦІННОСТІ -- МОТИВИ -- професійні мотиви -- ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Аннотация: У статті проведено аналіз таких понять, як "особистісна спрямованість" та "професійна спрямованість", а такожвиявлено основні компоненти, що формують професійну спрямованість особистості майбутнього психолога. Визначено основні групи мотивів, що детермінують професійну спрямованість майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-44 
 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 98607
Число посетителей 743
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя