Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вольовпа регуляція<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Г 67


    Горбатих, Вікторія Вікторівна.
    Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Горбатих ; наук. кер. С. О. Ладивір ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 245 с. : табл. - Бібліогр.: С. 177-206 (290 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
самоставлення -- самооцінка -- самоповага -- авторитет -- значуший Інший -- стиль виховання -- індивідуальні особливості самоставлення -- вольовпа регуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Г 67


    Горбатих, Вікторія Вікторівна.
    Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Горбатих ; наук. кер. С. О. Ладивір ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: С. 19-20 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
самоставлення -- самооцінка -- самоповага -- авторитет -- значуший Інший -- стиль виховання -- індивідуальні особливості самоставлення -- вольовпа регуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 136394
Число посетителей 878
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя