Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=геймери<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми [Текстььь] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 216-224 : табл. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- самоорганізація -- геймери -- комп'ютерні ігри
Аннотация: Розглядається динаміка системи ціннісних орієнтацій сучасної молоді під впливом нових інформаційних технологій. Описане дослідження, в якому порівнюються системи ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми, та тих , що спокійно відносяться до ігор.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.92
Ч-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор [Текстььь] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації -- віртуальна реальність -- геймери
Аннотация: Розглядаються особливості системи ціннісних орієнтацій сучасної молоді під впливом нових інформаційних технологій. Проведено психологічний аналіз феномену системи ціннісних орієнтацій особистості у єдності її основних характеристик. Описано експериментальне дослідження, в якому порівнювалися системи ціннісних орієнтацій геймерів в залежності від жанру обраних комп'ютерних ігор.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    Чайка, Г. В.
    Позитивні впливи комп'ютерних ігр [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
комп'ютерні ігри -- геймери -- психологічні впливи -- когнітивний розвиток -- фантазія -- творчість
Аннотация: У статті представлений огляд наукових досліджень з метою віднайти позитивні впливи комп'ютерних ігор на їх користувачів. Показано, що комп'ютерні ігри впливають на когнітивний розвиток людини: на пам'ять, увагу, мислення та інтелектуальні функції в цілому. Люди, які грають у відеоігри проявляють більше наполеглевості у вирішенні складних завдань і більш відкриті до освоєння нового досвіду. Гра може призводити до зміни Я-образу і локусу контролю. Ігри знижують стрес і підвищують настрій. Обговорено вплив комп'ютерних ігор на соціальну активність гравців, на їх навички спілкування з оточенням. Показано, що ігри також можуть стимулювати фантазію і творчість. У висновках зазначається, що ігри можуть бути корисними для психологічного розвитку, хоч мета їх створення суто розважальна.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 58359
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя