Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативні властивості<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
005.32+005.95-051
П 57


    Попадюк, Надія Ярославівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Попадюк Надія Ярославівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Менеджер--Професійне становлення--Дисертації
фывфывфыв:
професійне становлення -- становлення менеджера -- ціннісні орієнтації -- мотиваційна сфера -- комунікативні властивості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників становлення менеджера сфери виробництва. В роботі викладено результати експериментальних досліджень особливостей вияву ціннісних орієнтацій, мотиваційної сфери, комунікативних властивостей, а також задоволеності роботою менеджерів сфери виробництва в процесі професійного становленнята вплив динаміки вказаних особливостей на оптимізацію професійно-ділового зростання. За результатами досліджень обґрунтовано роль соціально-психологічного забезпечення як провідного чинника, що обумовлює оптимізацію становлення менеджерів, та сформовано соціально-психологічну модель становлення менеджера сфери виробництва у супроводі цілеспрямованого соціально-психологічного забезпечення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
154
А 43


    Новицький, Ю. В.
    Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності [Текст] / Ю. В. Новицький // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 127-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
УДК
РУБ 154

фывфывфыв:
соціальна психологія -- соціалізація -- комунікативні властивості -- схильність до лідерства -- соціальна пасивність -- кореляція Спірмена
Аннотация: На прикладі студентів експериментальним шляхом визначалась спряженість психічних проявів у структурі темпераменту на основі методики В.М. Русалова. Визначено властивості, що домінують у формуванні структури темпераменту в період набуття фахової освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павленко, Т. В.
    Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку [Текст] / Т. В. Павленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 370-379
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
підлітковий вік -- комунікативні властивості -- кореляційний аналіз -- комунікація -- підліток -- особистісні якості
Аннотация: В статті визначено особистісні якості підлітка, які можуть виступати як внутрішні чинники розвитку комунікативної сфери, а також проаналізовано їх вплив окремо дівчат і хлопців. Порівняння середніх за критерієм Стьюдента та кореляційний аналіз дозволили визначити спільні та відмінні риси у розвитку комунікативної сфери підлітків. Було виявлено, що особистісні якості можуть як позитивно, так і негативно впливати на розвиток комунікативних властивостей. В результаті визначено ряд внутрішніх чинників, працюючи з якими можна сприяти розвитку комунікативних здібностей підлітка. Врахування гендерних відмінностей у розвитку комунікативної сфери даного віку дозволить створювати більш якісні програму розвитку та становлення особистості


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.922.73-053.6+81'233(043.5)
П 12


    Павленко, Тетяна Валеріївна.
    Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Павленко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 249 с. : табл. + 1 додатки 57 с. - Бібліогр.: с. 171-191 (204 назви). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Розвиток мовленнєвих здібностей

фывфывфыв:
комунікація -- комунікативні властивості -- підлітковий вік -- чинники -- особистісні властивості -- розвиток
Аннотация: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розвитку комунікативних властивостей підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення особистісних якостей, які можуть впливати на розвиток комунікативної поведінки підлітків, виявлено особливості впливу цих якостей на комунікативні властивості на підлітків в цілому, а також з урахування вікового та статевого критеріїв; виявлено ряд особистісних чинників, які позитивно чи негативно впливають на рівень розвитку комунікативних властивостей підлітків; розроблено та апробовано авторську програму розвитку комунікативних властивостей підлітків. Визначено особистісні якості які є чинниками розвитку комунікативних властивостей підлітків. Всі чинники розділено на дві групи: позитивні, тобто такі які сприяють розвитку комунікативних властивостей підлітків, та негативні, які перешкоджають розвитку цих властивостей. До позитивних належать рівень розвитку емпатії, потреба у спілкуванні, спрямованість на комунікацію, емоційна стабільність, рівень самоконтролю; до негативних: рівень дратівливості, сенситивність, сором'язливість. Доведено ефективність авторської програми розвитку комунікативних властивостей підлітків експериментальної групи виявила достовірне їх покращення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.73-053.6+81'233(043.5)
П 12


    Павленко, Тетяна Валеріївна.
    Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / П. Т. Павленко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Розвиток мовленнєвих здібностей

фывфывфыв:
комунікація -- комунікативні властивості -- підлітковий вік -- чинники -- особистісні властивості -- розвиток
Аннотация: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розвитку комунікативних властивостей підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення особистісних якостей, які можуть впливати на розвиток комунікативної поведінки підлітків, виявлено особливості впливу цих якостей на комунікативні властивості на підлітків в цілому, а також з урахування вікового та статевого критеріїв; виявлено ряд особистісних чинників, які позитивно чи негативно впливають на рівень розвитку комунікативних властивостей підлітків; розроблено та апробовано авторську програму розвитку комунікативних властивостей підлітків. Визначено особистісні якості які є чинниками розвитку комунікативних властивостей підлітків. Всі чинники розділено на дві групи: позитивні, тобто такі які сприяють розвитку комунікативних властивостей підлітків, та негативні, які перешкоджають розвитку цих властивостей. До позитивних належать рівень розвитку емпатії, потреба у спілкуванні, спрямованість на комунікацію, емоційна стабільність, рівень самоконтролю; до негативних: рівень дратівливості, сенситивність, сором'язливість. Доведено ефективність авторської програми розвитку комунікативних властивостей підлітків експериментальної групи виявила достовірне їх покращення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 108743
Число посетителей 777
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя