Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=потреби особистості<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
фывфывфыв:
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Аннотация: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2:005.73(043.5)
С 11


    Станіславська, Марія Валеріївна.
    Організаційна культура як чинник вибору особистістю майбутнього місця роботи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Станіславська М. В. ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 284 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-245. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія; економічна психологія--Організаційна культура--Дисертації
фывфывфыв:
ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА -- вибір майбутнього місця роботи -- ПОТРЕБИ ОСОБИСТОСТІ -- соціально-психологічні установки -- мотиваційно-потребова сфера -- типологія організаційної культури -- індивідуальне психологічне консультування
Аннотация: У роботі розглянуто особистість як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи, розроблено авторську типологію. Визначено психологічні особливості, вплив соціально-демографічних чинників на вибір особистістю організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано зв'язки між особистісними характеристиками і показниками організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано психологічні особливості вибору особистістю домінуючого типу організаційної культури майбутнього місця роботи за авторською типологією. Розроблено та представлено модель індивідуального психологічного консультування особистості як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи. Показано особливості процесу психологічного консультування особистості та досліджено його ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 94390
Число посетителей 1259
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя