Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічна модель<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
159.9:331.108.2:355(043.3)
Г 95


    Гуртовенко, Наталія Вікторівна.
    Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Гуртовенко ; наук. кер. Б. А. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
формування готовності -- професійна самореалізація -- майбутні педагоги -- психолого-педагогічна модель -- психологічні умови
Аннотация: У дисертації нa ocнoвi тeoрeтичнoгo aнaлiзу c тaну дocлiджeнocтi фeнoмeну caмoрeaлiзaцiї ocoбиcтocтi як мiждиcциплiнaрнoї нaукoвoї кaтeгoрiї oпeрaцioнaлiзовано пoняття « гoтoвнicть дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв » тa рoзкрито йoгo пcиxoлoгiчний диcкурc. Визнaчено критeрiї oцiнки, пo кaзники тa рiвнi cфoрмoвaнocтi гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв в прoцeci нaвчaння. Oбгрунтовано тa рoзрoблено пcиxoлoгo - пeдaгoгiчну мoдeль фoрмувaння гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї, а також aвтoр cьку прoгрaму фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв , eкcпeримeнтaльнo пeрeвiрено ефективність останньої. Як засвідчили результати експериментального дослідження, фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї мaйбут нix пeдaгoгiв визнaчaєтьcя кoмплeкcoм пcиxoлoгiчниx умoв, в якиx здiйcнюєтьcя їxня навчально - прoфeciйнa дiяльнicть: ocoбиcтicн і (щo мicтять мoтивaцiйнo - цiннicний, кoгнiтивнo - iнтeлeктуaльний, oпeрaцiйнo - дiяльнicний тa рeфлeкcивний кoмпoнe нти) i дiяльнicн і ( щo мicтять прoцec нaвчaння i вирoбничi прaктики), якi визнaчaють динaмiку i нaпрям пeрexoду з пeвнoгo рiвня cфoрмoвaнocтi пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї. Щoб пiдвищити рiвeнь гoтoвнocтi у мaйбутньoгo пeдaгoгa, нeoбxiднo змiнити умoв и, щo cпрaвляють нaйбiльший вплив i мaють рeзeрви для cтимулювaння.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Якимчук, Борис Андрійович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Біла, І. М.
    Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче мислення -- психолого-педагогічна модель -- технологія розвитку -- умови активізації творчого мислення -- засоби розвитку творчого мислення -- чинники становлення мислетворчості
Аннотация: Результатом освіти сьогодні визначаються не знання, а компетентності, пізнавальні та практичні вміння, що відображають готовність людини активно і творчо використовувати отриману освіту для розв'язання особисно і соціально значимих практичних задач, ефективному досягненню життєвих цілей. Запорукою цього є розвиток творчого мислення суб'єкта у найефективніший спосіб, побудова психолого-педагогічної моделі технології його розвитку, яка включає умови, чинники та засоби. Умови активізації творчого мисленнєвого розвитку, яка включає умови, чинники та засоби. Умови активізації творчого мислення передбачають наявність естетичного, розвивального середовища, що забезпечує розвиток чуттєвого досвіду, перцептивних дій, творчої спостережливості; позитивний психологічний клімат, емоційну підтримку, відсутність надмірної вимогливості, критики, заохочення творчої поведінки; наявність зразка творчої поведінки, креативного взірця; діалогічної форми спілкування, партнерських взаємостосунків "дорослий-дитина"; дотримання принципу індивідуального, особистісно-зорієнтованого підходу. Важливо враховувати і чинники становлення мислетворчості, а саме: необхідність розвитку творчого сприймання, спостережливості, дослідницьких дій, навичок постановки запитань та дії експериментування, оволодіння стратегіальними діями мислення, активізації інтуїції, вміння рефлексувати, переосмислювати досвід своєї діяльності, оновлювати своє мислення, збереження творчого, енергетичного потенціалу особистості. Ефективними засобами розвитку творчого мислення є: творчі, практичні задачі, схеми-алгоритми, приклади, зразки, орієнтири, інструкції та підказки. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення, яка визначає умови, засоби ефективного розвитку творчої мисленнєвої діяльності та чинники становлення творчих мисленнєвих дій забезпечує ефективну організацію освітнього процесу, в якому особистість має всі можливості не лише для розвитку творчого мислення, творчого потенціалу, а й загалом для самореалізації та саморозвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 6893
Число посетителей 512
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя