Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічний тренінг<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
159.922.7-053.6-056.49+316.624+316.613.434
Д 75


    Дронова, Олена Сергіївна.
    Схильність до ризику як чинник агресивної поведінки неповнолітніх [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дронова Олена Сергіївна; наук. кер. Медведєв В. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 212, [24] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 187-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Неповнолітні--Дисертації

фывфывфыв:
агресія -- агресивна поведінка -- неповнолітні -- схильність до ризику -- психологічний тренінг
Аннотация: Визначено основні детермінанти агресивної поведінки неповнолітніх та встановлено взаємозв'язки між агресивною поведінкою і схильністю до ризику неповнолітних. Складено психологічний портрет агресивного неповнолітнього, схильного до агресивних дій. Встановлено чинники схильності неповнолітніх до агресивної та ризикової поведінки, оптимальний комплекс методів їх психологічної діагностики та психологічні умови і можливості ефективного використання психопрофілактичної роботи, спрямованих на подолання агресивної поведінки, розвиток рефлексії і адекватної самооцінки, прагнення до самореалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.311:159.955+378-057.875:34-051
Б 23


    Баняс, Олена Антонівна.
    Психолінгвістичні особливості формування креативного мислення у майбутніх фахівців юридичного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баняс Олена Антонівна ; наук. кер. Бажанюк В. С. ; Нац. акад. держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2013. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативне мислення--Дисертації
фывфывфыв:
креативне мислення -- студенти -- юридичний профіль -- психологічний тренінг -- майбутні юристи
Аннотация: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до аналізу й розв'язання проблеми креативного мислення та професійної діяльності майбутніх юристів. Шляхом емпіричного досдідження встановлені структурні компоненти креативного мислення майбутнього правознавця. Теоретично обґрунтовано та запропоновано діагностичний інструментарій для діагностики і формування креативного мислення майбутніх юристів. У ході констатувального експерименту встановлені рівні розвитку креативного мислення та його базові психологічні утворення: мотиваційно-емоційні, когнітивні та операційні. Визначено психологічні особливості формування креативного мислення. Запропоновано нову оригінальну програму формування креативного мислення майбутніх юристів та висвітлено умови створення відповідного інформаційного та соціального середовища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бажанюк, Валентина Станіславівна \наук. кер.\; Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
005.32+37.07:005.73
Ш 37


    Шевченко, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Шевченко Антоніна Михайлівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 305 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 209-238. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Організаційна культура--Дисертації
фывфывфыв:
організаційна культура -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ навчальні заклади -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ -- ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА -- чинники мезорівня -- чинники мікрорівня
Аннотация: У дослідженні розкрито зміст та структуру організаційної культури та її роль у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівень розвитку основних компонентів організаційної культури та визначено типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів і чинниками мезорівняі мікрорівня. Визначено умови психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено та апробовано тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923-057.87:336.74
Х 69


    Ходакевич, Ольга Георгіївна.
    Психологічні особливості ставлення сучасної молоді до грошей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О. Г. Ходакевич ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 402 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-223. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Ставлення до грошей--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
Ставлення до грошей -- Студенти -- психологічні особливості -- ставлення особистості до грошей -- роль грошей у життєдіяльності -- активність -- поєднання навчання і роботи -- психологічний тренінг
Аннотация: У дослідженні визначено зміст та структуру ставлення студентської молоді до грошей. Виявлено особливості ставлення студентської молоді до грошей та зовнішні і внутрішні чинники, що впливають на його становлення. Визначено психологічні умови формування ставлення студентської молоді до грошей. Розроблено та апробовано тренінгову програму для формування ставлення студентів до грошей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923
С 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сахно, С. В.
    Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу [Текстььь] / С. В. Сахно // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
УДК

фывфывфыв:
ресоціалізація -- психологічний тренінг -- рефлексія -- рефлексивність -- самоаналіз -- засуджені -- провина
Аннотация: У статті відображено формування і розвиток рівня рефлексії у засуджених жінок за допомогою психологічного тренінгу в умовах виправної колонії. показано роль рефлексії для ресоціалізації. Наведено приклади тренінгових вправ по підвищенню рівня рефлексії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

6.
316.35-051:615.851+159.942.5
П 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

   
    Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників [Текстььь] / О. А. Панченко [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 266-273 : рис. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв)
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
   Психологія праці

фывфывфыв:
емоції -- емоційне вигорання -- соціальні працівники -- психодіагностика -- психологічний тренінг
Аннотация: У роботі наводяться дані психодіагностичного дослідження соціальних працівників Територіального центру соціального обслуговування на наявність емоційного вигорання. За результатами дослідження розроблено тренінг профілактики емоційного вигорання для даного контингенту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Панченко, О. А.; Панченко, Л. В.; Садчікова, О. Г.; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Содержание:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
фывфыв: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
фывфыв: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
фывфыв: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
фывфыв: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
фывфыв: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
фывфыв: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
фывфыв: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
фывфыв: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
фывфыв: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
фывфыв: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
фывфыв: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
фывфыв: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
фывфыв: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
фывфыв: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
фывфыв: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
фывфыв: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
фывфыв: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
фывфыв: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
фывфыв: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
фывфыв: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
фывфыв: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
фывфыв: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
фывфыв: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
152.10
З-28


    Занюк, Сергій.
    Мотивація та саморегуляція учня [Текст] : сборник / С. Занюк. - К. : Главник, 2004. - 96 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-07-6 : 6.00 грн., 6.00 грн., 10.00 грн.
УДК
РУБ 152.10
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
мотивація -- саморегуляція -- учні -- студенти -- психологічний тренінг

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

9.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіраль, А. Й.
    Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія [Текст] / А. Й. Кіраль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 305-323 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
тренінг -- психологічний тренінг -- здатність підлітка протистояти криміналізації
Аннотация: У статті презентовано один із найбільш оптимальних методів, що використовуються в психологічній практиці - психологічний тренінг. Вказано на його особливості та переваги - навчання, виховання, тренування. Розкрито змістове наповнення психотренінгу, який вміщує 7 складників, із відповідними до них завданнями, вправами (фасилітуюче спілкування; рефлексія; відкритість та щирість у спілкуванні; аналіз різних ситуацій; формуванні образу Я; груповий характер; опора на життєвий досвід підлітків) і процедури їх проведення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(02)
П 84


   
    Професійно-орієнтовані завдання з психології [Текст] : навчальний посібник / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології ; [за ред О. Л. Музики]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. - 566 с. - Б. ц.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практикум з психології
фывфывфыв:
підготовка студентів-психологів -- загальна психологія -- вікова психологія -- педагогічна психологія -- математичні методи у психології -- диференційна психологія -- психологія праці -- експериментальна психологія -- психологічний тренінг -- мотивація -- емоції -- психодіагностика -- клінічна психологія -- дефектологія -- консультативно-тренінгова робота -- геронтопсихологія -- ціннісна свідомість -- творчість -- консультування -- психотерапія -- психогенетика


Доп.точки доступа:
Музики], О. Л. \[за ред.\; Житомирський державний університет імені Івана Франка. Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
154
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання [Текст] / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 76-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
психологічна підготовка -- психологічний тренінг -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- інтрапренерство -- підприємницька активність
Аннотация: В статті представлено зміст та структуру тренінгу "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Розкрито його мету, завдання, основні структурні компоненти. Наведено цільову аудиторії, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розкрито шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Креденцер, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Тренінгова програма «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості»: структура та зміст [Текст] / О. В Креденцер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 31-39. - Бібліогр.: С. 37-39 (34 назви).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
психологічна підготовка -- психологічний тренінг -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- чинники розвитку організаційної культури -- соціальна напруженість
Аннотация: У статті представлено зміст та структуру тренінгової програми «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості». Розкрито її мету, завдання, основні структурні компоненти. Вказано цільову аудиторію, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розгортається шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгової програми.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 228 с. : табл. + 1 додатки 29 с. - Бібліогр.: с. 201-228 (283 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- чинники розвитку соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923.33-053.6(043.5)
К 21


    Карамушка, Маргарита Ігорівна.
    Психологічні особливості розвитку соціально активної молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Карамушка ; наук. кер. О. І. Власова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
соціальна активність -- соціально активна молодь -- соціально неактивна молодь -- типи соціально активної молоді -- психологічний тренінг -- міжпрофесійна взаємодія -- фахівець соціальної сфери -- готовність до професійної діяльності -- особистісна траєкторія готовності
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні особливості розвитку соціально активної молоді. Побудовано модель психологічних якостей соціально активної молоді. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку лідерського, ціннісно-мотиваційного, емоційно-регулятивного та комунікативного компонентів психологічних якостей, продемонстровано відмінність між соціально активною та соціально неактивною молоддю. Виділено типи соціально активної молоді за рівнем розвитку психологічних якостей ("лідери", "комунікатори", "агресивні", "уникаючі", "імпульсивні". Виявлено статистично значущі зв'язки між психологічними якостями соціально активної молоді та чинниками макрорівня (напрямком соціальної активності молоді), мікрорівня (професійними та соціально-демографічними характеристиками молоді). Визначено психологічні умови розвитку соціально активної молоді. Розроблено та апробовано тренінг для розвитку психологічних якостей, необхіднних для здійснення соціальної активності молоді.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Власова, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Грек, О. М.
    Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків [Текст] / О. М. Грек // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
креативність -- творчі здібності -- інформаційні технології -- комп'ютерні технології -- розвиток -- підлітковий вік -- психологічний тренінг
Аннотация: Стаття присвячена проблемі використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків. Представлені сучасні підходи дослідження креативності в психологічній науці, а також особливості розвитку в підлітковому віці. Розглянуто поняття інформаційній технології та їх вплив на розвиток особистості школяра. Емпірично досліджено особливості розвитку креативності в підлітковому віці та виявлено, що рівень розвитку креативності у підлітків є середнім та нижче середнім, а також вивчено вплив індивідуальних особливостей особистості на рівень розвитку структурних компонентів креативності. Представлені особливості розробки психологічного тренінгу з розвитку креативності підлітків з використанням інформаційних технологій та його апробація.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
153/154
О-64


    Креденцер, О. В.
    Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку внутрішньоорганізаційного підприємництва [Текст] / О. В. Креденцер // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2019. - № 2-3 (17). - С. 66-76. - Бібліогр.: с. 74-76 (29 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
психологічна підготовка -- психологічний тренінг -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- внутрішньоорганізаційне підприємництво -- інтрапренерство


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.98
Т 38


   
    Технологія тренінгу [Текст] / сост.: [О. Главник, Г. Бевз]. - Київ : [б. и.], 2005. - 112 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Прикладна психологія
фывфывфыв:
психологічний тренінг -- технологія психологічного тренінгу


Доп.точки доступа:
Главник, [О. \сост.\; Бевз], Г. \сост.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
153/154
К 21


    Карамушка, Л. М.
    Психологічні тренінги для підготовки менеджерів та персоналу освітніх організацій (Реалізація технологічного підходу) [Текст] : навчальний посібник / Л. М. Карамушка ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія організаційної та соціальної психології, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці. - Київ : [б. и.], 2022. - 144 с. - (Організаційна та економічна психологія). - Б. ц.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
тренінг -- психологічний тренінг


Доп.точки доступа:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія організаційної та соціальної психології; Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

19.
15
Б 81


    Бондаренко, А.
    100 бесед с психологом [Текст] / А. Бондаренко, Т. Петкова. - Киев : [б. и.], 2019. - 640 с. - Б. ц.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
психотерапія -- психологічний тренінг


Доп.точки доступа:
Петкова, Т.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 58760
Число посетителей 1367
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя