Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічні умови<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
378-057.875:159.9-051
Б 81


    Бондаренко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бондаренко Ірина Ігорівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійна адаптація--Дисертації
фывфывфыв:
підготовка психологів -- професіоналізація психологів -- професійна адаптація -- психолог-практик -- психологічні умови

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Я 51


    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Яланська Світлана Павлівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 334-388. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
творча компетентність -- професійна компетентність -- педагогічна творчість -- майбутній учитель -- психологічні умови
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3:005.32+37.016:331
Ж 15


    Жадан, Ірина Василівна.
    Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жадан Ірина Василівна ; наук. кер. Алексєєва М. І., Киричук О. І. ; Н.-д. ін-т психології. - Київ, 1993. - 138 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 110-122. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ -- учбово-пізнавальні мотиви -- ПІДЛІТКИ -- ТРУДОВЕ навчання -- МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ
Аннотация: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Алексєєва, М. І. \наук. кер.\; Киричук, О. І. \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
378.091.31-057.875-059.2
Л 68


    Ловка, Ольга Володимирівна.
    Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ловка Ольга Володимирівна ; наук. кер. Семиченко В. А. ; Ун-т менеджменту освіти НАПН України. - Київ, 2013. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Групова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
групова проектна діяльність -- малі групи -- управління навчальною діяльністю -- психологічні умови -- ефективність діяльності
Аннотация: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми організації у ВНЗ групової проектної діяльності, зокрема групової її форми. Визначено її сутність, критерії, показники та рівні ефективності. Виявлено особливості організації та провідні чинники групової проектної діяльності, на основі яких обґрунтовані та експериментально перевірені психологічні умови підвищення її ефективності у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін в економічному ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Семиченко, Валентина Анатольевна \наук. кер.\; Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
154
А 43


    Приймук, О. О.
    Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців [Текст] / О. О. Приймук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 53-58. - Бібліогр.: с. 57 (7 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ФОРМУВАННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ -- МОТИВАЦІЯ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ФАХІВЕЦЬ
Аннотация: У статті науково-категоріальний статус досліджувального питання уточнюється через розкриття його змісту, структури, наукових підходів та через дослідження внутрішніх і зовнішніх мотивів, забезпечення полімотивації під час професійної підготовки, а також через з'ясування рівнів особистісної активності майбутнього фахівця.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
154
К 21


    Карамушка , Людмила Миколаївна.
    Психологічні особливості ставлення студентської молоді до грошей [Текст] : монографія / Л. М. Карамушка , О. Г. Ходакевич ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : КНЕУ, 2017. - 200 с. - ISBN 978-966-926-183-3 : 12.00 грн
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
психологічні особливості -- ставлення студентської молоді -- гроші -- психологічні умови -- емпіричне дослідження психологічних особливостей

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ходакевич, Ольга Георгіївна
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 208 с. - Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Ч-42


    Чемісова, Тетяна Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ, 2018. - 18 с. - Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
творча компетентність -- психологічні умови -- психолого-педагогічні засоби -- модель та програма розвитку творчої компетентності
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яланська, Світлана Павлівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
159.9:331.108.2:355(043.3)
Г 95


    Гуртовенко, Наталія Вікторівна.
    Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Гуртовенко ; наук. кер. Б. А. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
формування готовності -- професійна самореалізація -- майбутні педагоги -- психолого-педагогічна модель -- психологічні умови
Аннотация: У дисертації нa ocнoвi тeoрeтичнoгo aнaлiзу c тaну дocлiджeнocтi фeнoмeну caмoрeaлiзaцiї ocoбиcтocтi як мiждиcциплiнaрнoї нaукoвoї кaтeгoрiї oпeрaцioнaлiзовано пoняття « гoтoвнicть дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв » тa рoзкрито йoгo пcиxoлoгiчний диcкурc. Визнaчено критeрiї oцiнки, пo кaзники тa рiвнi cфoрмoвaнocтi гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв в прoцeci нaвчaння. Oбгрунтовано тa рoзрoблено пcиxoлoгo - пeдaгoгiчну мoдeль фoрмувaння гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї, а також aвтoр cьку прoгрaму фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв , eкcпeримeнтaльнo пeрeвiрено ефективність останньої. Як засвідчили результати експериментального дослідження, фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї мaйбут нix пeдaгoгiв визнaчaєтьcя кoмплeкcoм пcиxoлoгiчниx умoв, в якиx здiйcнюєтьcя їxня навчально - прoфeciйнa дiяльнicть: ocoбиcтicн і (щo мicтять мoтивaцiйнo - цiннicний, кoгнiтивнo - iнтeлeктуaльний, oпeрaцiйнo - дiяльнicний тa рeфлeкcивний кoмпoнe нти) i дiяльнicн і ( щo мicтять прoцec нaвчaння i вирoбничi прaктики), якi визнaчaють динaмiку i нaпрям пeрexoду з пeвнoгo рiвня cфoрмoвaнocтi пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї. Щoб пiдвищити рiвeнь гoтoвнocтi у мaйбутньoгo пeдaгoгa, нeoбxiднo змiнити умoв и, щo cпрaвляють нaйбiльший вплив i мaють рeзeрви для cтимулювaння.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Якимчук, Борис Андрійович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Тептюк, Ю. О.
    Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій [Текст] / Ю. О. Тептюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 268-284. - Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
розвиток стресостійкості -- ресурси стресостійкості -- соціальні працівники -- психологічна підготовка -- психологічні умови -- психологічна підтримка -- соціально-психологічний супровід професіоналізації
Аннотация: У статті здійснено аналітичний огляд теоретико-методологічних підходів до обгрунтування програми розвитку стресостійкості у соціальних працівників різних вікових категорій. Розглянуто основні особистісні детермінанти стресостійкості, визначено основні стрес-чинники під час професійної діяльності та методи їхнього подолання, функціонування такого ресурсу стресостійкості як соціальна підтримка у середині трудового колективу. При складанні авторської програми враховано основні психологічні умови розвитку стресостійкості соціальних працівників: психологічну підготовку, удосконалення особистісної саморегуляції, психологічну підтримку і допомогу фахівцеві для підвищення індивідуальної стійкості до стресу, а також соціально-психологічний супровід професіоналізації фахівця із соціальної роботи. Акцентовано, що розвиток стресостійкості у соціальних працівників матиме тільки тоді системний ефект, коли буде передбачати взаємодію властивостей, рис, стратегій та інших внутрішніх передумов стійкості до стресорів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.9.072:356.13]+[378.6.015.3:355]:005.336.5](043.5)
Ф 32


    Федик, Андрій Олександрович.
    Психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. О. Федик ; наук. кер. О. Ф. Волубуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 232 с. : табл. + 1 додатки 120 с. - Бібліогр.: с. 207-232 (245 назв). -
УДК

фывфывфыв:
професійне мислення -- розвиток -- майбутні офіцери-прикордонники -- психологічні умови -- програма розвитку мислення -- модель -- практичні рекомендації
Аннотация: У дисертації здійснено дослідження психологічних умов розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників у системі професійної підготовки Державної прикордонної служби України. За результатами теоретико-методологічного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики розвитку професійного мислення та з урахуванням психологічних особлимвостей професійної діяльності офіцерів-прикордонників і специфіки розв'язування ними професійних завдань визначено сутність понятття "професійне мислення офіцерів-прикордонників". Виокремлено основні групи типових професійних завдань охоронців кордону та відповідні мисленнєві стратегії, характерні для їхнього розв'язування. Проаналізовано специфічні особливості використання психологічних механізмів проблемного навчання як управління навчальною діяльністю Ю.І. Машбиця. Визначено та обгрунтовано психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників, а також структурно-функціональну модель, що є складовою. Розроблено практичні рекомендації викладачам щодо використання програми в системі професійної підготовки персоналу силових та правоохоронних структур сектору безпеки і оборони України.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Волубуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.9.072:356.13]+[378.6.015.3:355]:005.336.5](477)(043.5)
Ф 32


    Федик, Андрій Олександрович.
    Психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. О. Федик ; наук. кер. О. Ф. Волубуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 5 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
професійне мислення -- розвиток -- майбутні офіцери-прикордонники -- психологічні умови -- програма розвитку мислення -- модель -- практичні рекомендації
Аннотация: У дисертації здійснено дослідження психологічних умов розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників у системі професійної підготовки Державної прикордонної служби України. За результатами теоретико-методологічного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики розвитку професійного мислення та з урахуванням психологічних особлимвостей професійної діяльності офіцерів-прикордонників і специфіки розв'язування ними професійних завдань визначено сутність понятття "професійне мислення офіцерів-прикордонників". Виокремлено основні групи типових професійних завдань охоронців кордону та відповідні мисленнєві стратегії, характерні для їхнього розв'язування. Проаналізовано специфічні особливості використання психологічних механізмів проблемного навчання як управління навчальною діяльністю Ю.І. Машбиця. Визначено та обгрунтовано психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників, а також структурно-функціональну модель, що є складовою. Розроблено практичні рекомендації викладачам щодо використання програми в системі професійної підготовки персоналу силових та правоохоронних структур сектору безпеки і оборони України.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Волубуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 57936
Число посетителей 1366
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя