Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=рефлексивна компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.923.2
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості [Текстььь] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 234-244 : табл. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
рефлексивність -- загальна здібність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивна активність -- рефлексивні вміння
Аннотация: Автор розглядає внутрішню структуру інструментального компонента рефлексивної компетентності особистості, що відіграє важливу роль в забезпеченні реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості. Представлена система рефлексивних вмінь, що має три рівня організації: когнітивний. метакогнітивний та особистісний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
рефлексивність -- рефлексивні здібності -- рефлексивна компетентність -- юнацький вік
Аннотация: Аналізуються кількісні та якісні зміни в характері організації рефлексивної компетентності особистості як цілісної інтегративної системи рефлексивних здібностей, що формуються та розвиваються в процесі набуття суб'єктом рефлексивного досвіду.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

3.
159.955.4:159.9-051(043.5)
М 31


    Маскалева, Людмила Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 214, [3] с. : табл. - Бібліогр.: в кінці розд. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг
Аннотация: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.955.4:159.9-051(043.5)
М 31


    Маскалева, Людмила Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: C. 18-20 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг
Аннотация: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 56509
Число посетителей 1086
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя