Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ригідність<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
159.922.73
З-13


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завадська, Т.
    Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків [Текстььь] / Т. Завадська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 54-69 : табл. - Бібліогр.: с. 69 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
емоційне вигорання -- темперамент -- екстраверти -- ригідність -- низький темп реакції
Аннотация: Досліджуються ознаки синдрому емоційного вигорання та темпераментальні особливості вихователів різного віку та стажу роботи дитячих дошкільних закладів.Визначено кореляційну залежність між емоційністю вихователів та показниками симптомів емоційного вигорання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
154
А 43


    Журба, А. М.
    Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі [Текст] / А. М. Журба // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 107-110. - Бібліогр.: с. 110 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
ОСОБИСТІСТЬ -- ОСОБИСТІСНІ деструкції -- аутодеструкції -- агресія -- РИГІДНІСТЬ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ засоби корекції
Аннотация: У статті встановлено, що під особистісними деструкціями розуміють патологічний процес руйнування структури особистості або окремих її елементів. Показано, що до особистісних деструкцій відносять такі утворення психіки людини, які породжують бар'єри в її контактах із оточуючими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(57.026)
А 43


    Чухрій, І. В.
    Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків [Текст] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
юність -- емоційні стани -- емоційні властивості особистості -- тривожність -- депресія -- фрустрація -- агресія -- ригідність -- криза
Аннотация: В статті здійснено теоретичний аналіз проблеми виникнення емоційних реакцій в юнаків, зокрема переживання негативних емоційних станів. За результатами експерементального дослідження встановлено, що більша частина досліджуваних юнаків переживають ворожість та також їм характерна ригідність на загальному середньому рівні фону емоційних переживань.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.955; 159.953
Г 47


    Гільман, Анна Юріївна.
    Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. Ю. Гільман ; наук. керів. О. В. Матласевич ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
саногенне мислення -- неадаптивні когніції -- рефлексивність -- наполегливість -- самовладання -- опірність до стресу -- ригідність -- радість -- студентська молодь
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Матласевич, Оксана Володимирівна \наук. керів.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Марусинець, М. М.
    Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими [Текст] / М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
майбутні медичні сестри -- резільєнтність -- важкі соматичні хворі -- комунікативна толерантність -- ригідність -- особистісна готовність до змін -- комунікативно-регулятивний компонент
Аннотация: У статті представлено результати емпіричного дослідження комунікативно-регулятивного компоненту резилєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими. Наведено критерій (саморегуляція проявіврезилєнтності в комунікації з важкими соматичними хворими), показники (готовність гнучко діяти в непередбачуваних умовах спілкування з важкими соматичними хворими; проявити толерантність у складних умовах спілкування з важкими соматичними хворими, особливо терпимість до дискомфортних (хвороба) станів; здатність до швидкого відновлення після спілкування з важкими соматичними хворими тощо). Обгрунтовано методику та психодіагностичний інструментарій емпіричного дослідження комунікативно-регулятивного компоненту резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими. Проаналізовано результати дослідження особливостей комунікативної толернтності, виявлено суттєві прояви комунікативної інтолерантності досліджуваних, здійснено розподіл досліджуваних за рівнями ригідності та особистісної готовності до змін, за якими констатовано недостатню готовність майбутніх медичних сестер гнучко діяти в непередбачуваних умовах спілкування з важкими соматичними хворими; швидко відновлюватися після цього. За узагальненням даних дослідження визначено недостатній рівень розвитку комунікативно-регулятивного компоненту резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими загалом та курсу навчання зокрема. Зроблено висновок про актуальність організації спеціального психологічного навчання, спрямованого на розвиток комунікативно-регулятивного компонента резілєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шевченко, О. Т.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Герасименко, В. В.
    Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці [Текст] / В. В. Герасименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 42-55. - Бібліогр.: с. 49-54 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
когнітивний стиль -- полезалежність -- поленезазалежність -- імпульсивність -- рефлективність -- ригідність - гнучкість пізнавального контролю -- юнацький вік
Аннотация: Вивчення психологічної організації окремого індивіда містить в собі й вивчення когнітивних стилів особистості, що дає змогу зрозуміти її позиції у прийнятті правильних рішень у різних умовах. Юнацький вік пов'язаний з остаточним становленням когнітивного стилю як способом організації інтелектуальної діяльності та формуванням світогляду, передумовами якого є когнітивні та особистісні складові, що являють собою узгоджену цілісну систему переконань про світ, а також усвідомлення свого життя як цілісного процесу зі своїм напрямком та певною метою. Стаття присвячена розгляду основних наукових підходів до проблеми когнітивних стилів у юнацькому віці. Розглянуті дослідження, які проводилися різними вченими задля вияву закономірностей становлення та змін когнітивних стилів саме в цьому віці, а також їх причини та фактори, що мають найбільший вплив на них. Розкрито зміст генетичного дослідження таких когнітивних стилів як полезалежність та поленезалежність, проведено порівняльний аналіз щодо когнітивних стилів у молодшому шкільному віці, підлітковому, юнацькому та похилому віці. Акцентовано зв'язок властивостей поведінкового стилю з особливостями функціонування центральної нервової системи та з успішністю у навчанні в осіб юнацького віку. Виявлено, що імпульсивні люди у порівнянні з рефлективними допускають більше помилок при виконанні завдання, але відзначаються більшою швидкістю. Проаналізовані вікові зрушення стилів імпульсивності - рефлективність у різні періоди онтогенезу людини. Розглянуто дослідження когнітивних стилів юнацького віку у процесі навчальної та професійної діяльності у осіб з різними видами латеральної організації, а також взаємозв'язок між емпатією, стереотипами та когнітивним стилем. Визначені напрямки подальших перспектив дослідження психологічних особливостей когнітивних стилів у майбутніх вчителів математики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 57615
Число посетителей 1366
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя