Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціально-економічні зміни<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
159.5:316.4.063:3/Х 65-040441

    Хмель , Наталія Миколаївна.
    Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Хмель Наталія Миколаївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 368 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 348-368. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Соціально-економічні зміни--Дисертації
фывфывфыв:
соціально-економічні зміни -- майбутні педагоги -- психологічна готовність -- психологічна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
159.9:378.011.3-051:33(043.3)
Т 52


    Толков, Олександр Сергійович.
    Формування психологічної готовності персоналу вищої школи до діяльності в умовах соціально-економічних змін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Толков Олександр Сергійович; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 343 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-232. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Персонал вищої школи--Дисертації
   Економічна психологія--Соціально-економічні зміни--Дисертації

фывфывфыв:
соціально-економічні зміни -- зміни у вищій школі -- персонал вищої школи -- психологічна готовність -- тренінг -- інтерактивні методи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей підготовки персоналу вищої школи до діяльності в умовах соціально-економічних змін. У роботі обґрунтовано зміст та розглянуто структуру психологічної готовності персонулу вищої школи до діяльності в умовах соціально-економічних змін, що складаються з мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Проведено аналіз оцінки персоналом вищої школи основних напрямків та мотивів введення змін у вищій школі, причин опору змін. Показано роль психологічної допомоги персоналу у психологічному забезпеченні введення змін. Встановлено недостатній рівень психологічної готовності персоналу вищої школи до діяльності в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних чинників на рівень розвитку окремих компонентів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 75110
Число посетителей 1150
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя