Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (435)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=супровід<.>
Общее количество найденных документов : 106
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.
159.91:355
Н 71


    Нічик , Олена Володимирівна.
    Психофізіологічне забезпечення військово-професійної діяльності співробітників особистої охорони [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Нічик Олена Володимирівна ; наук. кер. Кокун О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 231 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-223. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Військово-професійна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
психофізіологічне забезпечення -- психофізіологічний відбір -- психофізіологічний супровід -- психограма -- професійно важливі якості
Аннотация: В роботі проведено узагальнення теоретичних підходів до вирішення даної проблеми, психологічний аналіз специфічних особливостей професійної діяльності охоронців, емпіричне дослідження їх професійно важливих та адаптаційно значущих психофізіологічних властивостей. Запропонована система психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, складовими якої виступають професіографічний аналіз їх діяльності, професійний психофізіологічний відбір і психофізіологічний супровід охоронної діяльності. Обгрунтовано вибір військово-професійної працездатності та адаптації, професійного здоров`я охоронців об`єктами спрямування заходів забезпечення. Розроблений алгоритм психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, вказані етапи і послідовність методичних процедур, необхідних для його реалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923-056.26+378-057.875-056.26(043.5)
Т 47


    Тищенко, Лілія Валеріївна.
    Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тищенко Лілія Валеріївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 194 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 168-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Життєві перспективи--Дисертації
фывфывфыв:
функціональні можливості -- життєві перспективи -- усвідомлення тілесності -- інклюзивне навчання -- психологічний супровід -- психологічна підтримка
Аннотация: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.98:61
Т 64


    Тохтамиш, Олександр Михайлович.
    Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Тохтамиш Олександр Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-215. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Гіперактивність--Дисертації
   Медична психологія--Дефіцит уваги--Дисертації

   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
дитяча гіперактивність -- імпульсивність -- дефіцит уваги -- психологічний супровід -- тактильний контакт -- ігротерапія -- контакт батьків
Аннотация: У дисертації розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення процесу психологічного супроводу дітей з геперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ). Дається теоретичний аналіз ступеня роздробленості проблеми у медико-психологічній та педагогічній літературі. Окрема увага приділяється аналізу теорій впливу соціального оточення на розвиток гіперактивного розладу з дефіцітом уваги. Виділяються значущі чинники, які збільшують ризик формування ГРДУ у ранньому віці. Аналізуються методи психологічної діагностики, психологічної корекції і психотерапії дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з ГРДУ. Пропонується авторська методика ескалації тактильного контакту (ЕТК) та досліджується її ефективність у порівнянні з ігротерапевтичною програмою психологічного супроводу дітей з гіперактивністю і дефіцитом уваги. В дисертації концептуально виділений та експериментально підтверджений один з найвпливовіших чинників ефективного психологічного супроводу дітей з гуперактивністю та дефіцитом уваги, яким є тактильний контакт.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.343:159.9/Ч-34-069458

    Чегі, Тіберій Тіберійович.
    Психологічний супровід навчально-службової діяльності курсантів-правоохоронців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чегі Тіберій Тіберійович ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 193 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-193. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Вікова психологія--Курсанти-правоохоронці--Дисертації

фывфывфыв:
курсанти-правоохоронці -- навчально-службова діяльність -- психологічний супровід -- діагностичні методи -- корекційно-розвивальні методи
Аннотация: У дисертації викладено теоретико-методологічне обгрунтування та вперше запропоновано практичне розроблення системи заходів психологічного супроводу навчально-службової діяльності курсантів правоохоронних спеціальностей, яка містить діагностичну та корекційно-розвивальну складові. На діагностичному етапі психологічного супроводу виявлено курсантів із недостатнім рівнем розвитку психологічних професійно важливих якостей і властивостей; курсантів із наявністю як порівняно стійких негативних особистісних змін та станів, так і порівняно нетривалих негативних відхилень у психічному та функціональних станах; визначено загальні та професійно-службові характерні риси курсантів, особливості їхніх порівняно стійких та динамічних психічних і функціональних станів. результати експериментального дослідження засвідчили ефективність розробленого методичного забезпечення корекційно-розвивального етапу психологічного супроводу і доцільність його використання із цією метою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.98:37.091.2]:378.09
Е 15


    Євдокімова , Олена Олександрівна.
    Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 435-467. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Педагогічна психологія--Навчально-виховний процес--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна підтримка -- психологічний супровід -- особистісно-професійний розвиток -- суб`єкти освітнього процесу -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- самоактуалізація -- структурно-функціональна модель
Аннотация: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
316.62-057.87+316.454.52+81'233
В 58


    Власенко, Людмила Василівна.
    Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власенко Людмила Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 196 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Культура спілкування--Дисертації
фывфывфыв:
культура спілкування -- комунікативна компетентність -- соціальний інтелект -- фрустраційна толерантність -- професійна соціалізація
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2:611.314
Б 48


    Березовська, Ірина Володимирівна.
    Індивідуально-типологічні особливості пацієнтів із зубощелепною аномалією, їх психологічний супровід та корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Березовська Ірина Володимирівна; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 234 с. : табл. - Бібліогр.: с. 176-227. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психологічний супровід пацієнтів--Дисертації
фывфывфыв:
психологічні особливості прояву "зубощелепної аномалії" -- індивідуально-типологічні особливості -- ортодонтія -- стоматологія -- психологічна ціннісність
Аннотация: У дисертаційному дослідженні надається визначення поняття "індивідуально-типологічні особливості" - індивідні характеристики індивідуальності, що формуються на основі природних властивостей, відображають загальне, особливе й одиничне в людині й мають різну міру представленості. Визначається, що ЗЩА - масове явище в будь-якому віці розвитку людини і одне з найпоширеніших стоматологічних захварювань.Виявлено, що психологічна ціннісність, як один з найважливіших чинників профілактики негативного самоставлення має універсальні властивості й проявляється в кожній людині незалежно від індивідуально-типологічних особливостей й віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

фывфывфыв:
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Аннотация: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
316.614.5:173.7:316.362(043.5)
В 58


    Власова, Наталія Валеріївна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Батьківсько-дитячі взаємини--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- батьківсько-дитячі стосунки -- міжособистісні взаємини -- батьківсько-юнацькі стосунки -- батьківство -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
316.614:004
Л 87


    Лучинкіна, Анжеліка Іллівна.
    Психологічні закономірності соціалізації особистості у віртуальному просторі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / А. І. Лучинкіна ; наук. консультант Н. Ю. Максимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 439 с. : табл. - Бібліогр.: с. 344-402. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація особистості--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛІЗАЦІЯ особистості -- віртуальне середовище -- ІНТЕРНЕТ-простір -- інтернет-соціалізація -- віртуальна особистість -- розвиток особистості -- психологічний супровід інтернет-соціалізації
Аннотация: У дисертації визначено теоретико-методологічні підходи до розгляду процесу соціалізації в інтернет-середовищі та розроблено концептуальну модель соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Проаналізовано специфіку Інтернету як інституту соціалізації особистості, емпірично визначено його місце в ієрархії інститутів соціалізації особистості , описано його впливи на особистість в залежності від її інтернет-активності. Визначено критерії нормативної соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Розроблено систему психологічного супроводу користувачів інтернету, проаналізовано її ефективність на кожному етапі інтернет-соціалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.923-057.85/.86(043.5)
П 32


    Пілецька, Любомира Сидорівна.
    Соціально-психологічні основи професійної мобільності особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Л. С. Пілецька ; наук. консультант Н. Є. Завацька ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2014. - 446 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 334-390. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна діяльність--Професійна мобільність--Дисертації
фывфывфыв:
мобільність -- професійна мобільність -- професійне становлення -- соціалізація особистості -- професійна освіта -- соціально-психологічний супровід
Аннотация: В дослідженні проведено аналіз наукових підходів до вивчення проблеми професійної мобільності особистості. Розроблено структурно-функціональну модель професійної мобільності особистості та проаналізовано її складові. Здійснено емпіричне дослідження змістовних характеристик професійної мобільності та визначено взаємозв'язок її структурних складових із індивідуально-психологічними особливостями особистості. Розкрито етапи становлення професійної мобільності особистості та виокремлено її конструктивні та деструктивні наслідки. Визначено провідні концептуальні принципи соціально-психологічних основ професійної мобільності особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Завацька, Наталія Євгенівна \наук. консультант.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.947.5:331.54]:331.56-057.19(043.5)
Б 24


    Барчі, Беата Василівна.
    Мотивація вибору професії клієнтами центру зайнятості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Б. В. Барчі ; наук. кер. М. М. Марусинець ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-203. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Вибір професії--Безробіття--Дисертації
фывфывфыв:
Вибір професії -- професійна діяльність -- мотивація вибору професії -- безробіття -- психологічний супровід безробітних
Аннотация: В роботі здійснено аналіз особливостей поведінки особистості у ситуації безробіття. Досліджено основні особливості мотивації повторного вибору професії клієнтами центру зайнятості. З'ясовано мотиви повторного вибору професії безробітними чоловіками і жінками різного віку. Розроблено програму психологічного супроводу клієнтів центру зайнятості за повторного вибору професії . Здійснено апробацію розробленої програми та перевірено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.922:316.362.4:364-782.44
М 48


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Мельничук ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 276 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічні чинники--Усиновлення--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- мотивація усиновлення -- успішність усиновлення -- СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- усиновлювачі -- батьківсько-дитячі взаємини -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923.2.31+33
М 23


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текстььь] / Л. М. Манилова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології
Аннотация: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.922.73
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимова, Наталія Юріївна.
    Різновид злочину як наслідок типу девіацій [Текстььь] / Н. Ю. Максимова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 116-124 : рис. - Бібліогр.: с.
УДК

фывфывфыв:
злочинність -- девіації -- неповнолітні правопорушники -- ресоціалізація -- творча діяльність -- підлітки -- соціальний супровід -- особистість -- типологія
Аннотация: Стаття присвячена висвітленню проблеми ресоціалізації правопорушників. Доведено зв'язок між типом девіації та різновидом кримінального вчинку. Розроблено модель впровадження інноваційних підходів в роботі з неповнолітніми правопорушниками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

16.
159.9.072.942.5-055.52
Ц 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Царькова, О. В.
    Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами [Текстььь] / О. В. Царькова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
психодіагностика -- почуття провини -- бесіда -- спостереження -- сім'я -- модель сім'ї -- психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: Розглянуто необхідність проведення психологічної діагностики у сім'ях, де росте дитина з особливими потребами. Визначено основний психодіагностичний інструментарій, за допомогою якого можливо з'ясувати актуальний психоемоційний стан батьків. Розглянуто особливості побудови корекційної та терапевтичної роботи з родиною.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.9:316.6
В 29


    Венгер, Ганна Сергіївна.
    Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях [Текстььь] / Г. С. Венгер // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 125-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
рольові стосунки -- дистантна сім'я -- адаптаційні можливості -- психологічний супровід -- соціальне середовище -- внутрішньосімейні взаємини -- рольова взаємодія -- сімейні ролі
Аннотация: У статті описано вибірку дослідження, співвідношення між статтю і досвідом сімейних стосунків, співвідношення між типом сім'ї і рівнем освіти. Досліджено розподіл сімейних ролей у традиційній і дистантній сім'ях. Розглянуто зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім'ях. На основі аналізу наукових джерел визначено ієрархічну структуру сімейних ролей - взаємодій у традиційних і дистантних сім'ях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.922.73
П 78


    Прокопів, Людмила Ярославівна.
    Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності [Текстььь] / Л. Я. Прокопів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гіперактивність -- дефіцит уваги -- імпульсивність -- психологічний супровід -- психокорекція -- психоедукація -- дошкільники
Аннотация: Актуалізовано проблему психологічної корекції гіперактивності як розладу поведінки дошкільників. Охарактеризовано психологічні особливості розвитку гіперактивних дітей, на подолання і компенсацію яких спрямовані різноманітні методи психологічної корекції. Окреслено продуктивні психологічні методи раннього діагностування гіперактивності у дітей. Виокремлено методологічні підходи й обґрунтовано формат особливих умов, створених для ефективної підготовки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги до навчання в школі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
159.972
Т 26


    Твардовская, Алла Александровна.
    Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки [Текстььь] / А. А. Твардовская // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 685-695 : рис. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- порушення розвитку у дітей -- лекотека -- комунікативні здібності -- дошкільники -- діагностико-корекційна робота -- психологічний супровід
Аннотация: Представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на оцінку рівня сформованості комунікативної компетенції дітей з комплексними порушеннями розвитку, які відвідують Лекотеку. У статті розкрито результати дослідження з виявлення особливостей розвитку комунікативних здібностей дошкільників з використанням розробленої програми, що включала дослідження передумов комунікативної діяльності, а також невербальних і вербальних компонентів комунікації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
159.9:316.6
С 77


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Старков, Денис Юрійович.
    Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту [Текстььь] / Д. Ю. Старков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 369-378. - Бібліогр.: с. 376 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
залежність -- адикт -- соціальне оточення -- соціотерапія -- соціальний супровід -- синдром залежності
Аннотация: Розглядаються види підходів до вивчення залежностей, їх біологічні, психологічні та соціальні механізми (найменш вивчені). Обґрунтовується необхідність створення моделі участі соціальної складової залежності та на її основі програми соціальної корекції. Доводится необхідність створення соціальних структур, що спеціалізуються на соціальному напрямку роботи із залежними та підготовки кваліфікованих спеціалістів для роботи з соціальним оточенням залежного.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 74498
Число посетителей 1150
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя