Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1984)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (123)Рідкісна книга (5)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=читання<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
37.015.3
А 65


    Андрєєва, Ярослава Федорівна.
    Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Андрєєва Ярослава Федорівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 189 с. : табл., рис. - Біібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Читання тексту--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
читання -- текст -- комунікативна компетентність -- діалогічна взаємодія
Аннотация: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.946.4+028.02+37.016:82
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологія читання літературних творів старшокласниками [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-465. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія читання--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
читацька діяльність -- розуміння літературних творів -- старшокласники -- модель читання -- психологічні механізми -- види діалогізму -- психологія читання
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей читання тв розуміння літературних творів старшокласниками. Розроблено нормативну модель читання та розуміння старшокласниками літературних творів. Виділено компоненти читацької діяльності учнів стосовно художньої літератури та розкрито їх зміст. Описано можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів та виокремлено види діалогізму. Виокремлено психологічні механізми розуміння школярами літературних творів та обґрунтовано їх зміст. Обґрунтовано значущість врахування вчителем характерологічних якостей старшокласників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3+028.02
С 60


    Соломка, Едуард Тіберійович.
    Формування читацької компетентності учнів старших класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Соломка Едуард Тіберійович ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 171 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
читання -- текст -- смисл -- читацька компетентність -- продуктивність читання -- когнітивні операції читання -- діалогічна взаємодія -- старшокласники
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів старших класів основних складових читацької компетентності, яка є одним з провідних чинників продуктивності читання. Визначено зміст та структуру читацької компетентності як інтегральної властивості особистості читача. Встановлено її вплив на продуктивність читацької діяльності. Обґрунтовано критерії сформованості читацької компетентності учнів старших класів.Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування читацької компетентності учнів в процесі вивчення курсу української літератури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1974. - 159 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 147-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навички і вміння--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
формування навичок -- формування вмінь -- молодші школярі -- навички читання -- спеціально організоване навчання -- прийоми аналізу -- прийоми синтезу -- зв'язок між навичками і вміннями
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Скрипченко, О. В. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.8:82-1
Я 92


    Яцюрик, Алла Олександрівна.
    Психологічні чинники розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Яцюрик Алла Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем'янчука. - Рівне, 2014. - 305 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-230. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
креативність особистості -- підлітки -- читання -- читання поезії -- розуміння -- читацька діяльність -- урок літератури
Аннотация: В роботі обґрунтовано загальні теоретико-методологічні основи розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів. Охарактеризовано особливості читання та розуміння підлітками поетичних творів. Визначено психологічні умови розвитку креативності підлітків у діяльності з читання поетичних творів. Досліджено розвиток креативності підлітків в читацькій діяльності. Розроблено й апробовано програму розвитку креативності підлітків у читацькій діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Содержание:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
психологія дошкільника

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
372
А 43


    Лесик, В. В.
    Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу [Текст] / В. В. Лесик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
рефлексія -- дайджест -- педагогічні читання -- рефлексивний дайджест
Аннотация: У статті представлено теоретичний та практичний аналіз педагогічних читань у форматі рефлексивного дайджесту. Розглянуто особливості інтерактивного аспекту педагогічних читань, його ролі у професійному навчанні педагогів дошкільних навчальних закладів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
151.04
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологія читання та розуміння літературних творів [Текст] : монографія / Н. О. Михальчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Принт Хауз, 2012. - 360 с. - ISBN 978-966-8333-45-0 : 22.00 грн
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
читання -- розуміння -- літературні твори -- старшокласники

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
151.60
А 43


    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Лейтмотив как ведущая линия развития личности [Текстььь] / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
лейтмотив -- розвиток особистості -- культура -- освіта -- читання
Аннотация: Показано, що провідною лінією особистісного розвитку є лейтмотив як головна життєва "тема", що є основою для створення життєвої історії, пов'язуючи основні події життя в упорядковану послідовність. Лейтмотив задається культурою, освітою, читанням, усіма тими зовнішніми впливами, які трансформуючись за допомогою процедур інтерпретації у смисловий простір особистості, вибудовують її життєву історію. Виділено основні функції лейтмотиву, які сприяють впорядкуванню особистого досвіду людини


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Гудінова, І. Л.
    Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту [Текст] / І. Л. Гудінова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
когнітивні операції -- структурування -- переструктурування -- смисл -- читання
Аннотация: Аргументується точка зору, що однією з сучасних тенденцій в психологічній науці повинно стати поглиблення інтересу до глибинного смислосприйняття тексту за допомогою вибірковості та варіативності мислення, а також множинності та багатогранності сприйняття оточуючого. В такому разі, навчальний текст стає суб'єктом соціального впливу, що формує та структурує соціальні та пізнавальні практики людини, тобто створює нескінченний смисловий простір. Тому актуалізується проблема готовності студентів до самоосвітнього читання яке досягається за умови сформованості читацької діяльності в повному об'ємі:орієнтування в течіях інформації, організація та планування читання, сформованості основних когнітивних операцій та прийомів діалогічної взаємодії з текстом, вміння оцінювати прочитане та застосовувати в буденному. Тобто, смисли засвоєних текстів повинні слугувати ціллю, стимулом і засобом для подальшого сприйняття нової інформації. Раціональне читання дозволяє в короткі строки з найменшими зусиллями сприйняти та засвоїти максимум інформації в відповідності до цілі. При цьому смисл тексту стає одиницею дії/взаємодії комунікації і пізнання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 106767
Число посетителей 762
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя