Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (45)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інтерактивне навчання<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
378.22:159.9.07
Т 36


    Тесленко, Марина Миколаївна.
    Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів [Текстььь] / М. М. Тесленко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
діалогічний підхід -- психологічна компетентність -- професійний саморозвиток -- інтерактивне навчання
Аннотация: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
378.22.015.31:159.923.2:[165.242.1]
Я 64


    Яновська, Тамара Анатоліївна.
    Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників [Текстььь] / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- мотивація -- пізнавальний інтерес -- психологічні знання -- структура інтересів -- методичні засоби -- інтерес -- інтерактивне навчання -- професійне зростання
Аннотация: Розглядається проблема цілеспрямованого розвитку пізнавального інтересу до психології в студентів педвузів у контексті їх особистісного самопізнання та саморозвитку. Дається характеристика інтерактивному навчанню, що базується на взаємодії людей у процесі пізнання і є потужним засобом активізації пізнавальних інтересів молоді. Аналізуються результати дослідження структури інтересів студентської молоді та окреслюються методичні засоби розвитку прагнення до засвоєння психологічних знань майбутніх вчителів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Калюжна, Юлія Іванівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(5А2.2)П
А 43


    Підлісна, Тетяна Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості [Текст] / С. В. Підлісна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 101-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
інтерактивне навчання -- інтерактивні технології навчання -- особистість -- розвиток особистості -- соціалізація
Аннотация: Визначено сутність поняття інтерактивного навчання. Встановлено, що саме інтерактивне навчання створює необхідні умови для стимулювання, мотивування пізнавальної діяльності учнів, забезпечення високого рівня їхньої активності і самостійності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

4.
373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
П 32


    Підлісна, Світлана Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 225 с. : табл. + 1 додатки 23 с. - Бібліогр.: с. 198-225 (310 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія школярів молодшого віку
фывфывфыв:
молодший школяр -- розвиток особистості -- чинники розвитку особистості -- інтерактивне навчання -- психологічна гра -- психологічний супровід -- шкільна тривожність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
П 32


    Підлісна, Світлана Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 21 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
молодший школяр -- розвиток особистості -- чинники розвитку особистості -- інтерактивне навчання -- психологічна гра -- психологічний супровід -- шкільна тривожність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 58366
Число посетителей 1367
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя