Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=інформаційна структура<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
15(08)
А 43


    Третяк, Т. М.
    Творче мислення як проце побудови нового образу [Текст] / Т. М. Третяк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче мислення -- задача -- образ -- стратегія -- інформація -- задум -- інформаційна структура
Аннотация: Формулюється визначення поняття творчості в широкому розумінні слова як творчості природи й у вузькому розумінні як творчість людини. Обгрунтовується, що творчість є насамперед інструментом духовності як здатності особистості розв'язувати актуальні задачі в системі координат простих норм моралі. Аналізується співвідношення понять "системність", "система", "системне мислення". Співставляються підходи до системного аналізу творчості, розроблені О.В. Моляко та Д.Б. Богоявленського. Формулюються завдання психології і завдання педагогіки стосовно когнітивного розвитку учня. Розглядається сутність проблеми інтелектуального виховання і розвитку старшокласника, зокрема, ряд характеристик типу репрезентації об'єктивної реальності. Подається аналіз творчого мислення як процесу розв'язування творчої задачі. Акцентується увага на розгляді структури процесу розв'язування задачі: помічення суперечності, формулювання умови задачі, розробка задуму розв'язання, матеріалізація задуму; на ролі кожного з етапів у побудові конструкції нового образу, на важливості адекватної трансформації початкових (стартових) умов задач в шукані її умов; на системоутворюючому впливі особистісного "забарвлення" процесу побудови нового образу в залежності від характеру та образу інформаційного потенціалу того, хто розв'язує задачу. Обгрунтовується роль впливу психологічної готовності старшокласника до розв'язування творчих задач у різних сферах діяльності на формування адекватної, позитивної Я-концепції (власного Я-образу). Зокрема, робиться акцент на можливій парадоксальності Я-концепції обдарованих старшокласників. Наголошується увага на дезорганізуючих аспектах інформаційних можливостей інтернет простору у напрямку вектора девіантності. Встановлено типологію задач за рівнем їх творчості. Сформульовано основну психологічну передумову діяльності загальноосвітніх шкіл і позашкільних закладів освіти щодо розвитку творчого мислення учнів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 54153
Число посетителей 1081
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя