Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (83)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=експертиза<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності [Текстььь] / Н. В. Завязкіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 82-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
смислова регуляція -- експертиза -- обмежена осудність -- смислові утворення особистості
Аннотация: Розглянуто проблему сенсу і смислових утворень особистості при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності. визначено роль розроблених психологічних моделей рівневої регуляції діяльності, смислових особистісних утворень, мотивів при проведенні експертиз за участю психолога по змістовному насиченню обґрунтування експертних висновків при різних психічних розладах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
616.853-052
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію [Текстььь] / Н. В. Завязкіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологічна діагностика -- експертиза -- агресивна поведінка -- обмежена осудність -- хворий -- епілепсія
Аннотация: Досліджено зв'язок суспільно небезпечних діянь з агресивною поведінкою хворих на епілепсію, що обумовлено її своєрідністю, відмінністю від загальноприйнятих норм, а також переважанням правопорушень проти особистості. В роботі представлено аналіз обґрунтування мір осудності з точки зору як психопатологічних, так і мотиваційних, особистісних, когнітивних сторін суб'єкта, соціальних факторів, які впливають на його суспільно небезпечні дії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
617.9
С 69


   
    Социально-психологические и медицинские аспекты жестокости [Текст] : информационный научный журнал. № 1-2 (3-4) / Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов ; глав. ред. М. Ткаченко. - Киев : Сфера, 2003. - 319 с. - 18.00 грн
УДК
РУБ 617.9
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
медична психологія -- насильство -- жорстокість -- психологія жорстокості -- медична експертиза -- реабілітація жертв насилля

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ткаченко, Марина \глав. ред.\; Международный медицинский реабилитационный центр для жертв войн и тоталитарных режимов
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
373
Е 36


   
    Експертиза шкільних підручників: інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загалноосвітніх навчальних закладів [Текст] : научное издание / Інститут педагогіки НАПН України ; ред.: О. М. Топузов, Н. Б. Вяткіна. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - 127 с. - ISBN 978-966-644-419-9 : 8.00 грн.
УДК
РУБ 373
Рубрики: Педагогогічна психологія
фывфывфыв:
екпертиза -- шкільні підручники -- 8 клас -- загальноосвітні навчальні заклади

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Топузов, Олег Михайлович \ред.\; Вяткіна, Н. Б. \ред.\; Інститут педагогіки НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
371.015
А 43


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 219-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
психологічна експертиза -- зміст освіти -- ресурсні можливості -- методологічні підходи -- компетентності
Аннотация: У статті розглядається актуальність, мета, принципи психологічної експертизи змісту освіти. Автор звертається до питання психологічної експертизи освітнього середовища, визначення якості змісту освіти з позиції її ресурсних можливостей для суб'єктів освітньої діяльності. Звертає увагу на проблему формування важливих компетентностей - ціннісно-смислової і особистісного самовдосконалення - для досягнення особистістю автономії та незалежності, формування дорослої життєвої позиції.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

6.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 506 с. - Бібліогр.: С. 406-463. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

фывфывфыв:
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Аннотация: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.98.072:37.013(043.5)
Я 14


    Яблонський, Андрій Іванович.
    Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / А. І. Яблонський ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 40 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історія психології

фывфывфыв:
гуманітарне знання -- психологічна експертиза -- середня освіта -- експертна діяльність -- зміст освіти -- освітньо-розвивальне шкільне середовище -- професійно-педагогічна діяльність учителя -- Я-концепція випускника школи
Аннотация: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

8.
159.98
Я 14


    Яблонський, А. І.
    Психологічна експертиза середньої освіти [Текст] : монографія / А. І. Яблонський ; Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Умань : [б. и.], 2018. - 346 с. - ISBN 978-966-304-281-7 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Експериментальна психологія
фывфывфыв:
експертиза середньої освіти -- психологічна експертиза середньої освіти


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Завязкіна ; наук. консультант Л. Ф. Бурлачук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 569 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 441-487 (450 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
обмежена осудність -- обмежена дієздатність -- психодіагностичний підхід -- комплексна судова психолого-психіатрична експертиза -- психологічна модель обмеженої осудності -- психологічна модель обмеженої дієздатності -- психічна патологія
Аннотация: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.98:340.6+[159.97:616.89-008]:343.223(043.5)
З-13


    Завязкіна, Наталія Володимирівна.
    Клініко-психологічна діагностика в судовій експертології обмеженої осудності та дієздатності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Завязкіна ; наук. консультант Л. Ф. Бурлачук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 35-39 (44назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
обмежена осудність -- обмежена дієздатність -- психодіагностичний підхід -- комплексна судова психолого-психіатрична експертиза -- психологічна модель обмеженої осудності -- психологічна модель обмеженої дієздатності -- психічна патологія
Аннотация: У роботі здійснено узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми обмеженої осудності та обмеженої дієздатності; виявлено сутність досліджуваних феноменів, специфіку і психологічні закономірності їх функціонування в умовах психічної патології; розроблено психодіагностичні підходи, побудованоі верифіковано психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності.Доведено можливість більш широкого використання психологічних знань при проведенні експертиз не тільки в кримінальному, але й у цивільному процесі. Доведено, що основою судово-психологічної експертизи є психодіагностична діяльність експерта. Психологічна оцінка, яку надає експерт-психолог судовий, розуміється як багатоетапний процес систематизованого накопичення інформації про індивідуума, при якому використовуються всі методики: об’єктивні, суб’єктивні і проектні. Поглиблено розуміння ролі проведення судових експертиз та експертних досліджень із залученням експерта-психолога судового на сучасному етапі розвитку психологічної науки.Завдяки психодіагностичному підходу, доведено, що інтелектуальний та вольовий компоненти юридичного (психологічного) критерію обмеженої осудності та обмеженої дієздатності маютьбути представлені більш структурованими та включати в себе ланку взаємопов’язаних ознак.Розроблено психологічні моделі обмеженої осудності та обмеженої дієздатності, які відповідають запитам експертної практики щодо обґрунтування юридичного критерію різних правових норм тадемонструють поєднання факторів, значущих для формування експертного висновку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

11.
159.98
М 54


   
    Методика проведення психологічної експертизи [Текст] : навчально-методичний комплекс. Спеціальність "Психологія" / Київський міжнародний університет, кафедра психології ; уклали.: В. С. Щербаков, М. - Л. А. Чепа. - Київ : [б.и.], 2003. - 27 с. - 2.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
   Психологічна експертиза

   Психотехніка

фывфывфыв:
психологічна експертиза -- проведення психологічної експертизи


Доп.точки доступа:
Щербаков, В. С. \уклали.\; Чепа, М. - Л. А. \уклали.\; Київський міжнародний університет. кафедра психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Яблонский, А. И.
    Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи [Текст] / А. И. Яблонский // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
експертиза -- експертна діяльність -- методологія -- системно-миследіяльнісна методологія -- гуманітарно-психологічна експертиза освіти
Аннотация: У статті автор звертається до питання методології гуманітарно-психологічної експертизи, зокрема у свері освіти, як окремої свери суспільного буття. Розкриває поняття "методологія" із позицій філософії, психології та загальнонаукової методології. Визначає Я-концепцію випускника школи як предмет гуманітарно-психологічної експертизи освіти, як системне ядро його самоорганізації в освітньому процесі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

13.
15(08)
А 43


    Яблонський, А. І.
    Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
експертиза -- професійно-педагогічна діяльність -- показники -- особистісні характеристики педагогів -- типи освітніх середовищ
Аннотация: Стаття обумовлена актуальністю дослідження проблеми професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та суб'єкта актуальних освітніх трансформацій з позиції гуманітарно-психологічної експертизи освіти, для якої базовими є фундаментальні положення загальної психології та інших галузей психологічної науки. Подано результати емпіричного дослідження професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та складника гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти, які містять аналіз його компонентів та особливосі дяльності в різних типах освітніх середовищ школи: психологічно безпечного та дискомфортного. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, їхня аналітична оцінка та інтерпритація емпіричних результатів дозволили виокремити моніторингові показники професійно-педагогічної діяльності педагога як предмета гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 53143
Число посетителей 1961
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя