Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=компетентність вчителя<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
37.015.311:316.776
Щ 61


    Щербан, Тетяна Дмитрівна.
    Психологія навчального спілкування [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Щербан Тетяна Дмитрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 445 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 382-407. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальне спілкування--Дисертації
фывфывфыв:
навчальне спілкування -- навчальна задача -- мисленнєва активність -- управління навчанням -- компетентність вчителя -- суггестія -- майєвтика -- педагогічні здібності вчителя
Аннотация: В роботі здійснено аналіз підходів до дослідження проблеми навчального спілкування. З'ясовано будову та специфіку процесу навчального спілкування, його функції та властивості . Розробленол прийоми діагностики ефективності процесу розвитку здатностей навчального спілкування вчителя . Розроблено модель управління процесом розвитку навчальної компетентності учителів. Вивчені особливості сугестивного та майєвтичного впливу на свідомість учня у процесі навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- стрес -- стресостійкість -- емоційне напруження -- компетентність вчителя
Аннотация: У даній роботі емоційна стійкість розглядається не тільки як складова емоційної культури і професійної компетентності вчителя. Стаття присвячена актуальній проблемі подолання стресу в умовах педагогічної діяльності. Виділено різні групи стресогенних факторів, виокремлені фактори які є специфічними для педагогічної діяльності, описано які прийоми саморегуляції допомагають в стресових ситуаціях. Професія вчителя є професією, яка визначається як психологічно важка у зв'язку з наявністю числених стресових ситуацій. Проте не на всіх однаково впливають зазначені фактори - частина вчителів має гарний функціональний стан, інша ж частина вчителів в результаті частого і тривалого стресу зазнає серйозних психосоматичних наслідків. Здатність справлятися з важкими ситуаціями значною мірою обумовлена індивідуальною спрямованістю особистості, її стійкістю до стресу, способом оцінки ситуації і відповідної реакції на неї. Відсутність навичок міжособистісних відносин призводить до зниження рівня здатності вчителя вирішувати проблемні ситуації з учнями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 18.06.2024
Число запросов 86525
Число посетителей 1092
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя